Dodge Challenger Performance
10 fotografiíAutosalon Detroit
Dodge odhalil tovární tuningovou úpravu. Stojí za to? Rozhodně!
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
10 fotografiíAutosalon Detroit
Dodge odhalil tovární tuningovou úpravu. Stojí za to? Rozhodně!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
I když to auto jezdí hrozně, je to moje srdcovka… Místo v garáži už na něj mám… 🙂
Jsi s tím jezdil? Já bych raději Challenger SRT8, to je dělo!
A které americké muscle car jezdí "dobře"? Motor jako kráva vepředu, pohon zadku, většinou absence jakékoliv stabilizace a pevná zadní náprava, proto jsou ty auta relativně levná. má to své kouzlo na rovince, ale pozor na zatáčky
evidentně jsi s žádnou amerikou nikdy nejel, a s moderní už vůbec ne.
Kdybyste se svezli Mustangem z nové doby, mluvili byste dočista jinak. 🙂 Sporťák jako třeba Lotus Elise to samozřejmě neni, ale má to lepší jízdní vlastnosti než 99% aut na našich silnicích.
Zrovna o mustangu si myslím, že to bude asi nej am. car… a fakt nemohu pochopit to, co se myslí tím "v zatáčkách".. jste takoví borci, že to poznáte?
clovek nemusi byt borec aby si přečetl jakou koncepci auto disponuje. Z toho se da lecos usoudit.
Taky jsem soudil, že Saab 9-3 diesel se 110kW bude dobré auto, ale po projetí mě to nadchlo extremně, a to měl i automat. Takže já bych se spíš klonil k osobním zkušenostem, než ke čtení letáků (nic proti)…
Má to svý kouzlo i v zatáčkách. Musíš s tim bojovat a o tom to je 🙂
samozřejmě chce to koule, ale přeci jen člověk nechce pořád jezdit prdelí napřed. za ten peníz nabídnou hromadu výkonu, ale výkon není vše. Pořád dám přednost přeplňovanýmu japoncoj se skvělým podvozkem.
to auto je uzasne a s tymi retro doplnkami tiez, akurat mily autoweb, ze ta kapota nie je shaker hood, toto je klasicka kapota z prvych modelov Challenger T/A "70. Shaker hood je ovela mensi, vpredu zkoseny s dvoma nasavacimi otvormi. Shaker hood je toto
http://www.rjays.com/Collectables/die_cast/lib84031-lg.jpg
To je příjemná podíváná na ten výtvor :-))
That\’s relaly thinking at an impressive level