dlouhodoby-test-peugeot-508-sw-znovu-na-snehu.jpg

Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Znovu na sněhu

Peugeot 508

Zima se vrátila a to znamená jediné, sníh je všude okolo nás. Co to znamená pohledem Peugeotu 508 SW?

Diskuze

6 komentářů

    MartinK

    V závěru článku se mi líbí pojednání o sportovnosti. Poslední dobou mi přijde, že se u každého auta bez ohledu na to o jaké auto se jedná hledají sportovní jízdní vlastnosti. Ono i samotný termín \“sportovní\“ je dosti zavádějící a můžeme si pod ním představit ledas co. Někomu stačí že auto v jeho očích jede rychle rovně a je pro něho sportovní. Každé auto má nějaké dobré a nějaké horší vlastnosti. Auto které by vyhovovalo všem zatím nikdo nevymyslel. Peugeot 508 je bezesporu výborný cestovní vůz. Mám zkušenost s verzí sedan GT a tam se dá říct, že auto pobaví i po šoférské stránce. Samozřejmě jako u každého auta platí, že je třeba k němu přistupovat jako ke stroji s určitými vlasnostmi a nechtít po něm něco co neumí. Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale podle mých zkušeností, ( ročně najezdím cca 50t km a papíry mám od r. 1990 ) většina řidičů rychlých i sportovních vozů tyto stejně neumí využít. Po rovince to rozjdou aby kilometr před zatáčkou, v zatáčce a ještě půl kilometru za ní stáli na brzdě. Já shodou okolností nejvíc jezdím v Peugeotu 407 což podle všeobecného názoru není sportovní vůz a málokdy se mi stane, že v zatáčce někoho brzdím. Kdo se s peugeoty naučí, tak i se slabším motorem \“dá na prdel\“ rádoby závodníkům v silných vozech. Samozřejmě pokud v onom autě nesedí ŠOFÉR. A to většinou nesedí.

    MartinK

    V závěru článku se mi líbí pojednání o sportovnosti. Poslední dobou mi přijde, že se u každého auta bez ohledu na to o jaké auto se jedná hledají sportovní jízdní vlastnosti. Ono i samotný termín \“sportovní\“ je dosti zavádějící a můžeme si pod ním představit ledas co. Někomu stačí že auto v jeho očích jede rychle rovně a je pro něho sportovní. Každé auto má nějaké dobré a nějaké horší vlastnosti. Auto které by vyhovovalo všem zatím nikdo nevymyslel. Peugeot 508 je bezesporu výborný cestovní vůz. Mám zkušenost s verzí sedan GT a tam se dá říct, že auto pobaví i po šoférské stránce. Samozřejmě jako u každého auta platí, že je třeba k němu přistupovat jako ke stroji s určitými vlasnostmi a nechtít po něm něco co neumí. Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale podle mých zkušeností, ( ročně najezdím cca 50t km a papíry mám od r. 1990 ) většina řidičů rychlých i sportovních vozů tyto stejně neumí využít. Po rovince to rozjdou aby kilometr před zatáčkou, v zatáčce a ještě půl kilometru za ní stáli na brzdě. Já shodou okolností nejvíc jezdím v Peugeotu 407 což podle všeobecného názoru není sportovní vůz a málokdy se mi stane, že v zatáčce někoho brzdím. Kdo se s peugeoty naučí, tak i se slabším motorem \“dá na prdel\“ rádoby závodníkům v silných vozech. Samozřejmě pokud v onom autě nesedí ŠOFÉR. A to většinou nesedí.

    MartinK

    V závěru článku se mi líbí pojednání o sportovnosti. Poslední dobou mi přijde, že se u každého auta bez ohledu na to o jaké auto se jedná hledají sportovní jízdní vlastnosti. Ono i samotný termín \“sportovní\“ je dosti zavádějící a můžeme si pod ním představit ledas co. Někomu stačí že auto v jeho očích jede rychle rovně a je pro něho sportovní. Každé auto má nějaké dobré a nějaké horší vlastnosti. Auto které by vyhovovalo všem zatím nikdo nevymyslel. Peugeot 508 je bezesporu výborný cestovní vůz. Mám zkušenost s verzí sedan GT a tam se dá říct, že auto pobaví i po šoférské stránce. Samozřejmě jako u každého auta platí, že je třeba k němu přistupovat jako ke stroji s určitými vlasnostmi a nechtít po něm něco co neumí. Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale podle mých zkušeností, ( ročně najezdím cca 50t km a papíry mám od r. 1990 ) většina řidičů rychlých i sportovních vozů tyto stejně neumí využít. Po rovince to rozjdou aby kilometr před zatáčkou, v zatáčce a ještě půl kilometru za ní stáli na brzdě. Já shodou okolností nejvíc jezdím v Peugeotu 407 což podle všeobecného názoru není sportovní vůz a málokdy se mi stane, že v zatáčce někoho brzdím. Kdo se s peugeoty naučí, tak i se slabším motorem \“dá na prdel\“ rádoby závodníkům v silných vozech. Samozřejmě pokud v onom autě nesedí ŠOFÉR. A to většinou nesedí.

    Jano

    Konecne zrozumitelna recenzia, z ktorej sa citatel aj nieco dozvie.

    Jediny problem je, ze v sucasnosti uz jazdim na vlastnej 508cke, takze uz mam vsetko odskusane. A som celkom spokojny so svojim vyberom.

    Jano

    Konecne zrozumitelna recenzia, z ktorej sa citatel aj nieco dozvie.

    Jediny problem je, ze v sucasnosti uz jazdim na vlastnej 508cke, takze uz mam vsetko odskusane. A som celkom spokojny so svojim vyberom.

    Kamil

    Motor z kopce nebrzdí??? Děláte si srandu? Co to zase ti konzumenti žab vymysleli…

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist