Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Znovu na sněhu
Peugeot 508
Zima se vrátila a to znamená jediné, sníh je všude okolo nás. Co to znamená pohledem Peugeotu 508 SW?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Peugeot 508
Zima se vrátila a to znamená jediné, sníh je všude okolo nás. Co to znamená pohledem Peugeotu 508 SW?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
V závěru článku se mi líbí pojednání o sportovnosti. Poslední dobou mi přijde, že se u každého auta bez ohledu na to o jaké auto se jedná hledají sportovní jízdní vlastnosti. Ono i samotný termín \“sportovní\“ je dosti zavádějící a můžeme si pod ním představit ledas co. Někomu stačí že auto v jeho očích jede rychle rovně a je pro něho sportovní. Každé auto má nějaké dobré a nějaké horší vlastnosti. Auto které by vyhovovalo všem zatím nikdo nevymyslel. Peugeot 508 je bezesporu výborný cestovní vůz. Mám zkušenost s verzí sedan GT a tam se dá říct, že auto pobaví i po šoférské stránce. Samozřejmě jako u každého auta platí, že je třeba k němu přistupovat jako ke stroji s určitými vlasnostmi a nechtít po něm něco co neumí. Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale podle mých zkušeností, ( ročně najezdím cca 50t km a papíry mám od r. 1990 ) většina řidičů rychlých i sportovních vozů tyto stejně neumí využít. Po rovince to rozjdou aby kilometr před zatáčkou, v zatáčce a ještě půl kilometru za ní stáli na brzdě. Já shodou okolností nejvíc jezdím v Peugeotu 407 což podle všeobecného názoru není sportovní vůz a málokdy se mi stane, že v zatáčce někoho brzdím. Kdo se s peugeoty naučí, tak i se slabším motorem \“dá na prdel\“ rádoby závodníkům v silných vozech. Samozřejmě pokud v onom autě nesedí ŠOFÉR. A to většinou nesedí.
V závěru článku se mi líbí pojednání o sportovnosti. Poslední dobou mi přijde, že se u každého auta bez ohledu na to o jaké auto se jedná hledají sportovní jízdní vlastnosti. Ono i samotný termín \“sportovní\“ je dosti zavádějící a můžeme si pod ním představit ledas co. Někomu stačí že auto v jeho očích jede rychle rovně a je pro něho sportovní. Každé auto má nějaké dobré a nějaké horší vlastnosti. Auto které by vyhovovalo všem zatím nikdo nevymyslel. Peugeot 508 je bezesporu výborný cestovní vůz. Mám zkušenost s verzí sedan GT a tam se dá říct, že auto pobaví i po šoférské stránce. Samozřejmě jako u každého auta platí, že je třeba k němu přistupovat jako ke stroji s určitými vlasnostmi a nechtít po něm něco co neumí. Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale podle mých zkušeností, ( ročně najezdím cca 50t km a papíry mám od r. 1990 ) většina řidičů rychlých i sportovních vozů tyto stejně neumí využít. Po rovince to rozjdou aby kilometr před zatáčkou, v zatáčce a ještě půl kilometru za ní stáli na brzdě. Já shodou okolností nejvíc jezdím v Peugeotu 407 což podle všeobecného názoru není sportovní vůz a málokdy se mi stane, že v zatáčce někoho brzdím. Kdo se s peugeoty naučí, tak i se slabším motorem \“dá na prdel\“ rádoby závodníkům v silných vozech. Samozřejmě pokud v onom autě nesedí ŠOFÉR. A to většinou nesedí.
V závěru článku se mi líbí pojednání o sportovnosti. Poslední dobou mi přijde, že se u každého auta bez ohledu na to o jaké auto se jedná hledají sportovní jízdní vlastnosti. Ono i samotný termín \“sportovní\“ je dosti zavádějící a můžeme si pod ním představit ledas co. Někomu stačí že auto v jeho očích jede rychle rovně a je pro něho sportovní. Každé auto má nějaké dobré a nějaké horší vlastnosti. Auto které by vyhovovalo všem zatím nikdo nevymyslel. Peugeot 508 je bezesporu výborný cestovní vůz. Mám zkušenost s verzí sedan GT a tam se dá říct, že auto pobaví i po šoférské stránce. Samozřejmě jako u každého auta platí, že je třeba k němu přistupovat jako ke stroji s určitými vlasnostmi a nechtít po něm něco co neumí. Nechci házet všechny do jednoho pytle, ale podle mých zkušeností, ( ročně najezdím cca 50t km a papíry mám od r. 1990 ) většina řidičů rychlých i sportovních vozů tyto stejně neumí využít. Po rovince to rozjdou aby kilometr před zatáčkou, v zatáčce a ještě půl kilometru za ní stáli na brzdě. Já shodou okolností nejvíc jezdím v Peugeotu 407 což podle všeobecného názoru není sportovní vůz a málokdy se mi stane, že v zatáčce někoho brzdím. Kdo se s peugeoty naučí, tak i se slabším motorem \“dá na prdel\“ rádoby závodníkům v silných vozech. Samozřejmě pokud v onom autě nesedí ŠOFÉR. A to většinou nesedí.
Konecne zrozumitelna recenzia, z ktorej sa citatel aj nieco dozvie.
Jediny problem je, ze v sucasnosti uz jazdim na vlastnej 508cke, takze uz mam vsetko odskusane. A som celkom spokojny so svojim vyberom.
Konecne zrozumitelna recenzia, z ktorej sa citatel aj nieco dozvie.
Jediny problem je, ze v sucasnosti uz jazdim na vlastnej 508cke, takze uz mam vsetko odskusane. A som celkom spokojny so svojim vyberom.
Motor z kopce nebrzdí??? Děláte si srandu? Co to zase ti konzumenti žab vymysleli…