Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Provozní náklady
Peugeot 508
Pomalu se blížíme ke konci dlouhodobého testování Peugeotu 508 SW 2.0 HDi. Přicházejí tak na řadu provozní náklady. Kolik co stojí?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
Peugeot 508
Pomalu se blížíme ke konci dlouhodobého testování Peugeotu 508 SW 2.0 HDi. Přicházejí tak na řadu provozní náklady. Kolik co stojí?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ked chces opicu – musis mat na banany. Ked si kokot a kupil si zabozruta – neplac v service
TRUE STORY… Služební Peugeot měl větší servisní náklady než Porsche, se kterým se jezdí několikrát za rok na okruh. Francouzský auto se fakt vyplatí!
Na dálniční trase dlouhé 2300km, jsem při průměru 110km/h měl spotřebu 5,8l/100km (dle dotankování 5,9l/100km). Na 2,0tdi-pd,125kw s dsg, čli na žádném výkřiku moderní techniky. Takže 6,5l/100km u tohoto pažouta je hodnota velmi průměrná.
To je darda – mám O2 (s dle místních testerů – s rozežraným 1.6 FSI) a při 110 km/h dálničních jedu tak za 6,2. Do 100 km/h pod 6l/100km (N95 né na N98 co by to mělo mít) servisní náklady – po 15tkm se vymění filtry a olej 10W-40 a bratru pod 2tkč – po 60tkm – palivovej a svíčky – s prací taky 2tkm. Autí má najeto 180tkm. To jsou pane jo servisní náklady – netrápí mě – turbo, dvouhmota, filtry částic, apod. Diesel byl zajímavej 1.9 TDI – 81kW a 66kW s dnes prehistorickou technikou – bylo to schopný jezdit za 5 litrů a na olej do friťáku. Firemní Corolla – ve 120tkm – nový vstřiky a už se hlásí i turbo- spotřeba 2.2D – kolem 8!
Mam Citroen C5, bez investicii odkedy som ho kupil (asi rok, ma 8 rokov), 2.0i, pri dialnicnej jazde 110 mi zerie 6.5 litra. Pri tychto testoch po dialnici bolo pisanych 8 litrov. Nechapem co to tu splietate. Fakt si myslite, ze ten redaktor co to testoval isiel na spotrebu? Ci sa len potrebujete vypisat? Ak by som sa na tom pezote tiez vliekol 110 po dialnici, tak 6.5 by bola mozno hlasitost radia. A to nehovorim o tom, ze to novinarske auto bolo urcite dobre zabehnute. A k tym nakladom uz budem uplne ticho, lebo porovnavat autorizovany servis Peugeot (ako kazdy autorizak je predrazeny atd..) so servisom ceskeho sna u kamarata v garazi sa neoplati riesit. Len k tomu dodam, ze moj bicykel ma za 3 roky jazdenia stal trochu casu a oleja na retiazku…
Ja mam 508 SW s benzinom 1.6THP a priemernu spotrebu drzim pod 7L/100km. Mimo mesto 90kmh to zerie tak 5.8L/100km, na dialnici to vylezie na asi 7.2L/100km. Ja som s tymi cislami velmi spokojny. To oktavkaII s 1.8TSI zrala minimalne o 0.5L viac.
aha 😀 Takže výměna olejů a filtrů na pravidelné garančce u škodovky na stené prachy nevyjde že? 😀
ne já zapoměl VW sou držáci, tam se filry ani nemusí měnit!!! :-D:-D:-D:-D
když idioti, co neví co nové auto na údržbě stojí, komentují pičoviny!!!
Velice mne udivujete svými „výplody“.
Pokud se podíváte na předešlé kapitoly tohoto testu, zjistíte co vás asi udiví.
Testovací auta jezdí po dálnicích rychlostí cca 140 km/h (dle tachometru), většinou ale vyšší. Zde se může počítat s rychlostí na hraně 140 km/h. Pak ale spotřeba kolem 6,5 litru není vůbec špatná. Stane-li se, že se testovací vůz dostává na dálnice v Německu, jsou rychlosti i spotřeba úměrně větší. Tím vlastně opodstatňují údaj uvedený v testu.
Servis – garančky u autorizovaného jsou všude drahé, budete-li brát v potaz stejnou velikostní kategorii vozu s poukázáním na diesl verzi.
Nestačí tedy psát, že to moje jezdí za x litrů a kam se na mě ten pežout hrabe. Vezměte si do ruky zrcátko a uvidíte na první pohled komu hrabe 🙂
to je úplně jedno jestli žere víc nebo ne….
spotřeba je stejně vždy jen o schopnosti řidiče se motoru, převodovce a váze, přizpůsobit….
většina problémů pochází od naprostého nepochopení techniky a konstrukce konkrétního vozidla… A proto se najdou postižení jedinci co si myslí, že všechno jezdí stejně a stejně se to ovládá (škodováci a VW koncern)….
takže se pak najde třeba model s dlouhými kvalty, debil tomu šlape na krk a diví se že to nejede, hodně žere a málo jede…..
chtít po něčem víc než to může dát je typická demence řidičů všeobecně…..
maximální výkon není přímá úměra definující dynamiku a hospodárnost vozu!!!!
Vždycky mně pobaví reakce zakomplexovaných ochcávkářů, kteří tady budou tvrdit, že jejich škodověnka jezdí za 4/100, popřípadě naftu někdy i vyrábí, a v plný palbě, na hlínách a v tédéíčku je to nejlepší auto na světě. Mám P 508 SW, s oktávkou jsem jezdil v práci, a je to neporovnatelný. Tam kde oktávka vypadá jako chudej příbuznej (interier + exterier), oslňuje Pažout svoji elegancí a designem, tam, kde mně neskutečně srala ergonomie (tempomat na nějakym posranym tlačítku na páčce na blinkry? WTF?), má Pažout vše krásně po ruce a intuitivně, bez potřeby milionu tlačítek, tam kde se mně ochcávkáři snaží dostat do kolen (většinou táhej kopec na dálnici), dostanou vždy na prdel, prostě se probuďte kurva! A k článku, nevím moc, co tím chtěl autor říci, ale náklady odpovídají nákladům na servis každého nového auta střední třídy ( ano, myslím tím STŘEDNÍ – ne NIŽŠÍ STŘEDNÍ, do které patří octavia) Prostě, kdo si koupí auto za bezmála 700.000, tak asi počítá s nějakou tou kačkou na servis, ne? A nebo to můžete dát nějakýmu Lojzovi u vás ze vsi, ale ten by Pažouta nedal, protože škodovky přece opraví každej na koleni, ale žabožrouta? A do servisky si už to razítko někde opatříte, nebo si rovnou necháte udělat v Áčkách na míru….