Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Jak jezdí
15 fotografiíPeugeot 508
Jsou u vyloženě praktického či rodinného kombi jízdní vlastnosti důležitým parametrem? Určitě ano. Ale možná ne zase tak moc.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
15 fotografiíPeugeot 508
Jsou u vyloženě praktického či rodinného kombi jízdní vlastnosti důležitým parametrem? Určitě ano. Ale možná ne zase tak moc.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Píšem autorovi ohľadne stieračov.Neviete ako umyť sklo za nimi? a čo tak ich výmena? Celý fígel má aj výhodu, že stierače sú drahé a nedajú sa takto jednoducho ukradnúť. Mám P308 a tam to funguje v zmysle servisnej polohy stieračov a nemyslím si, že na 508 je to inak. Myslím, že po vypnutí motora je potrebné do nejakej krátkej doby pustiť stierače. Tie by sa mali presunúť do krajnej polohy skla rovnobežne s A stĺpikmi a v tejto aj zostať.V tejto polohe je možné ich vymeniť alebo umyť sklo dolu. Treba už len veriť, že po otočení kľúčika sa vrátia späť…
Docela mě překvapilo, že to pan Rakovan neví. Je to dneska už docela běžná záležitost, že má auto stěrače schované pod kapotou a tudíž mají i nějakou \“servisní polohu\“. Jenom se u každého auta jinak aktivuje – někdy \“gestem\“ páčky stěračů, někdy v palubním počítači atd.
Tak už konečně vím,k čemu je tato nesmyslná funkce u ostatních Peugeotu.Ale u firemního Partnera jsou stěrače a ramínka ohnuté tak,že kapota nevadí zvednutí.Tak proč to tam montujou?
Taky se vám to klepe, jako by to bylo v půlce rozříznutý? Mám to jako služebák a přijde mi to horší než u kabrioletu Opel Astra, kterej jsem kdysi měl. Tenhle pežot je nejhorší auto, se kterým jsem kdy jezdil. Bohužel se na něm ani po 50000 km nic nerozbilo, takže to s nim budu muset eště rok a půl vydržet.
Je to pravda, začíná to být celkem běžné. Nazývá se to servisní poloha, jak již bylo řečeno, a v manuálu to bývá pod odstavcem o stěračích. To kdyby člověk nebyl línej hledat 😉 Taky jsem to u svého auta nevěděl, tak jsem tu knížku otevřel, a bylo to!
Neříkám, že bych si francouzskou produkci koupil, ale pokud máte jako služebák 508, tak ta by mi nevadila. Mohl byste prosím rozvést \“v čem je to nejhorší auto s jakým jste kdy jezdil?\“ Někdy mi přijde, že u nás má každý v garáži min. EVO X.
Profesionál by dlouhodobý test zahájil důkladným studiem manuálu. Ojížděči aut stačí vědět, kde má auto volant, páku a pedály. A pak se diví že tápe a vlastní údiv vydává za následek nedokonalé práce vývojového týmu automobilky.
Jinak je vidět, že osazenstvo redakce konečně trochu stárne/zraje/chápe, přeci jen extrémní tvrzení založená na etalonu sportovního podvozku a ergonomii kalkulačky jsou zde dnes spíše vzácná. A ano, i kousek velmi nutné empatie se zde objevil. Snad nezůstane jen u toho kousku a jen u tohoto testera.
No jasně, Mondeo má taky zapuštěné stěrače pod kapotou a servisní polohu pro jejich výměnu. Myslím, že se aktivuje delším podržením páčky stěračů směrem dolů těsně po vypnutí motoru (chystám se měnit těrače, tak si to budu muset zjistit přesně:-).
No jasně, Mondeo má taky zapuštěné stěrače pod kapotou a servisní polohu pro jejich výměnu. Myslím, že se aktivuje delším podržením páčky stěračů směrem dolů těsně po vypnutí motoru (chystám se měnit těrače, tak si to budu muset zjistit přesně:-).
Presne tak. U Mondea tri sekundy po vypnuti zapalovania musite packu na ovladanie stieracov stlacit dole cim sa aktivuje tzv. servisna poloha a potom mozete stierace odklopit na cistenie alebo vymenu.
ad sterace – staci posunout packu ovladani steracu do automatickeho \“modu\“, vypnout motor a vratit zpatky do manualniho ovladani, resp. vypnuti
Mám ho přes rok, a neklepe se nikde nic. Takže nejspíš budeš namlsanej z oktávky v tédéíčku, nebo jseš prostě jelito, který jezdí s 1200 otáčkami, aby uškudlilo trochu tej nafty…