Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Dálniční jedlík

11 fotografiíPeugeot 508

Je Peugeot 508 s naftovým dvoulitrem pod kapotou rozeným polykačem vzdáleností? A zvládne spolknout i takový nášup, jakým je dálnice D1?

Diskuze

8 komentářů

    Jonatán

    Přidejte + 1l takže jezdíte + – za 7,5 a najednou už nejsou diesely tak enormě úsporné.

    Tom

    Naprosto souhlasím. Benzínové motory jsou jen více citlivé na styl jízdy. Pokud jezdím stylem brzda plyn, tak se spotřeba se u benzínového motoru požene do větších hodnot než u dieselu. Vzhledem k tomu, že ale v běžném provozu je stejně bláznovství závodit, potom se rozdíly mezi benzínem a naftou smazávají.
    Se šestiválcovým benzínem v dálničním tempu ,podobném jako uvádí autor v článku, jedu cca za 8 litrů na 100 km reálně. Pojedu-li ale 180 – 200 km /hod bude rozdíl obou typů pohonu výrazně větší.
    Pro 6hrnek benzín potom jasně mluví kultura běhu a celková charakteristika projevu, pominu-li náklady na servis.

    JM

    Mám možnost jezdit 508SW, tak bych dodal pár info…předesílám, že mám rád francouzská auta ale určitě nepovažuji 508 ze bezchybné auto (přijde mi že má much až až..) Nicméně zde zmíněná negativa zrovna víceméně až na jedno nepociťuji.

    120kw manuál má dle mě naprosto super spotřebu, klidnou nohou se dá jezdit lehce přes 5, svižně za 7,5. Laguna 127kw brala kolem 9ti a passat 125 8,5 při stejném ježdění (měřeno dle dotank)

    Stěrače fungují naprosto parádně, klovnutím dolu se zapne/vypne automatické stírání. K sobě jednou setře, k sobě více ostříkne okno. Jednoduché, vyžaduje to zvyk, ale funguje to. Stejný systém mají třeba běžně dálková světla/problik (a nikdo to neřeší)

    Odhlučnění ve třídě možná i nejlepší

    Negativa ? V Mrazech nefuknční parkovací senzory, vyhazující servis (ne, nebyl na nich sníh) téměř nefukční bezklíčový vstup/výstup, zasekávající el ovládání víka kufru. Občas rezonující repro…prostě to auto nemá rádo zimu 😀

    radys

    Nechápu, jak může mít francouzské auto nerado zimu.:D

    abeceda

    Většinou na toto má velký vliv kolísání teplot kolem 0°C. Tak ale reaguje více značek. Vlhkost se dostává do kritických míst více, než když trvale mrzne.

    Johny

    Po mesici zadne pokracovani ????

    Štěpánka

    Mám již v pořadí několikátý Peugeot a nedám na něj dopustit, v současnosti je to Peugeot 508 limuzína, 1,6 benzin, při dodržování všech platných rychlostí, tj. 50 ,90, 130 jezdím v průměru na 5,7 litrů na 100 km,
    PARˇADA, nemá to chybu, pohodlí, velký kufr, vše jak má být,super svezení,

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist