Dlouhodobý test Peugeot 508 SW: Co nám vadí?

34 fotografiíPeugeot 508

Bez mučení, jako "ne-peugeotista" jsem od první minuty za volantem dlouhodobě testovaného auta trpěl. A říkal si, kde udělali ve Francii chybu.

Diskuze

24 komentářů

    radek

    Bože, tohle auto jsem nafasoval jako služebák. Jednašestka ropák. Totální katastrofa. Dal jsem raději výpověď. Teď jezdím ojetou benzínovou oktávií po šéfovi a je to mnohem lepší.

    Jan

    Já ti rozumím, pežoty sou prostě něaké divné nebo jiné. Ať sednu do forda, mazdy, škodovky nebo vw, všechno je tam normální, ale když sednu do firemní 307, tak mně to auto pořád něčím sere…

    😀 to je gól

    Kebek

    Můj otec měl 8 let (najeto přes 130000km) 307sw 1.6 benzín a bylo to tak hrozný auto že další si koupil 5008 automatem

    Jestli tě spíš nevyhodili? Ani bych se nedivil s tou ulhaností bych tě vyrazil hned. Ty nejezdíš ani peugeotem, ani octavií!

    Andy

    Holt, kto sa k autu správa ako prasa, nemôže mu stačiť ani Rolls Royce, pokial si ho šoféruje sám

    Jura

    Nevím, nechápu, ale několik let jezdím Peugeotem 307 1,6 HDI 80kW a nemám si nač stěžovat. Spotřeba při delší jízdě kolem 4 l. S jízdami po městě za celej rok průměr 5 l. Oktávku bych si nepořídil ani zadara, má to každej, chybí tomu design, a ještě se to krade. S Pežotkem za ty roky žádnej velkej problém (klasika, praskající žárovky jinak nic dramatickýho). Ten motor mu může každá koktávka závidět. A nejen motor. To auto má aspoň i nějakej design.
    K té 508. Když vedle sebe postavíte 508 SW a koktávku kombi tak je designovej duel na první pohled jasnej.

    Andrew

    To máte pravdu. Vyhraje ho Škodovka bez mrknutí oka. Mezi auty, kde je jedno bez designu a druhé ošklivé, je vždy jednooký králem.

    Petros

    U rodičů aktuálně slouží 308 1.6 HDI 82kW a 508 2.2HDI. Musím říci, že se vždycky za volant u obou aut těším. 308 působí neuvěřitelně vzdušně a příjemně, výborně komfortní. 508 jako by se vzdala kusu toho peugeotovského směrem do německa.. to je škoda. Ale jinak k autorovi testu – u prvního peugeotu si člověk zvykne a pak to ovládání jde samo. Sice sám jezdím F10 550i, ale i tak mám ta auta moc rád a beru to jako skvělou alternativu 308/octa 508/sup

    kocur

    mám v C5 stejný systém automatického zavírání a při standardním používání kufru je to perfektní věc. Jsem si jistý, že ulomené nožičky pejska jsou autorovou imaginací, nebo je chovatelem ratlíka do 20cm v kohoutku (a ten než přeběhne kufr, tak je víko zavřené 😉 Víko má pojistku a při nevelkém odporu při zavírání/otvírání se zastaví a kousek vrátí zpět. Pokud potřebujete uzavřít pejska, stačí otevřené víko mírně pozvednout a pak ručně zabouchnout. Snadno a rychle…
    Systém má jediný problém v chladném počasí, kdy si auto hlídá úroveň baterie a víko je při příchodu k autu otevřít ručně…
    Jinak oceňuji, na poměry českých automédií, nadstandardní sebereflexi autora.

    Vašek

    Jak napsal jeden pisatel přede mnou.Spíš tě vyhodili a teď jsi možná rád,že jezdíš neprodejnou benzínovou Octavkou.Já mám 307/1,6/80kw a je to přesně jak napsal jeden přede mnou.Mimo město za 4,2 a po městě 5.Já jsem spokojený a každý takový pisálek jako ty ať mi vleze na záda.

    Jan

    No ja já mám zase v práci 307/1,9 HDI nevím kolik kW to má, ale na to, že je to 1,9 je to líné jak prase, odezva na plyn je STRAŠNĚ pomalá, a žere to stejně jak můj focus 1,6 benzín, takže kde je výhoda dieslu? navíc se tam furt něco sere, a to se k tomu autu chovám slušně.takže u mně pežot nikdy, větší křáp sem neřídil od dob favorita.

    Michal

    Pokud máte na mysli Oct II. po fl., tak tam by pro mně jasným vítězem byla 508, nicméně co se týká Oct. III. jejíž fotky vyšly dnes, tak to bude jedno z nejhezčích (ne-li nejhezčí) auto nižší střední. Navíc bych rád připomněl, že hodnocení designu je značně subjektivní záležitost.

    Michal

    Pisatel se sice vyjádřil poněkud neobratně, ale jak jste přišel na to, že je benzinová Octavia neprodejná? Diesel má oproti benzinu jediné 2 výhody, spotřebu a zátah \“vocpoda,\“ toť vše. U benzinu nemusíte řešit žhavení, turba (pokud je to atmosféra), dvouhmoťáky atd. To že je Eurounijní trh posedlý diesely, mně ještě nedonutí si ho koupit.

    Jenyk

    Tak tomu nevěřím, že se někdo kdo jezdí s benzínem V8 v těch autech která uvádíte necítí jako v krabici na traktoru! Občas takhle přesedám i když ten kontrast není tak velký, je to jen z V6 a to, že mne ty nafťáky něčím oslovují bych nevypustil z úst. IMHO totální nonsens.

    homat

    Jestli to nebude tím, že tam máš asi koncernovej motor, 307 nikdy obsah 1,9 neměla.

    Gallardo

    Jako bývalý asistent prodejce Peugeot, jsem měl tu možnost najezdit s 508 x kilometrů. Výhrady jsem měl nejvíc k tempomatu, za celou dobu jsem si nezvykl na umístění jeho tlačítek tlačítek. Celkově množství tlačítek na volantu ve mě nezanechalo dobrý dojem, vždy jsem se musel soustředit jestli mačkám to co chci. S těmi odkládacími prostory je to lepší pokud není auto vybavené navigací. Jinak se mi s autem jezdilo pohodlně a kvalitně. Převodovka sice není Honďácky přesná, ale člověk to časem přestane vnímat.

    Petros

    Necítím. Já teď nemluvím o tom, že by těm autům více slušela 1.6 benzín, určitě ano. Ale hodnotím to v rámci příslušných tříd a ta auta nejsou postavená špatně. Měl jsem možnost jezdit v novém superbu a mondeu a prostě tvrdím, že jak 308 tak 508 nabízí výborné svezení, které je plnohodnotnou alternativou ke koncernovým produktům. Vy jste ve své nevěřícné reakci vše postavil na motoru. Já prostě nemám problém jezdit i v 6x levnějším autě a cítit se v tom dobře.

    Petros

    Souhlas. U 508 to hodně pokazili volantem, vypadá jako vánoční stromeček, přitom se Peugeot mohl chlubit geniálním systémem páček pod volantem, na které si člověk zvyká tak 10min a výborně s tím jde ovládat vše podstatné… jenže tlačítkové volanty se asi prodávají lépe…

    nanni

    Blahopřeji všem,kdo jezdí s 307 bez poruch, kamarád měl problémy stále.I dealer nakonec přešel k Toyotě a pak BMW,když už nevěděl,co řící zákazníkům s dlouhými seznamy závad..Jel jsem s 307 1,6 HDi, výborný motor i  pohodlné svezení.Litoval původně ,že nekoupil místo Toyoty 1,4 D4D,kterou mám teď..ale jsem s ní spokojen,krásně jede a žere taky do 5l.508 SW 2,2 HDI mě neohromila,přijde mi nepříliš svižná a žralo to skoro 9l/100 a řada drobných nedostatků..s 525 X-drive jezdím za 7 l a je to holt jiná liga…

    Martin K

    Ježíši, to se nedá číst. MNE je 4. pád ty hlupáku. To ty nevíš, že to není \“komu čemu\“ ale \“koho co\“?
    \“Mne to docvaklo…\“, \“Mne poporostly vousy…\“. To ses hochu opravdu neučil česky?

    Mára

    Ten s 1.9 HDi mě pobavil, víc takových exotů prosím… Jo a já mám v pežotu 1.7 HDi s biturbem… Sériový motor pochopitelně… 😀

    cokeandspeed

    Od kdy fasujou sekuriťáci v Globusu firemní auta?

    cokeandspeed

    Možná si to neuvědomujete, protože oktávkáři zásadně cpou svoje auto do vyšší kategorie, ale P 508 je kategorie střední (tedy jako Superb), zatímco ochcávka je nižší střední (tedy jako P 308), takže by jste srovnávali neporovnatelné. Po oktávce teď jezdím právě 508kou SW, a to je naprosto jiná liga. V oktávce jsem se cítil asi jako Rumun v Dacii, v Peugeotu konečně máte pocit, že jedete v AUTĚ. A poserte se.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist