Dlouhodobý test – brzdové destičky Ferodo: Na začátku

8 fotografiíreportáž

Jak moc ovlivňuje brzdění výměna destiček za nové, a jak patrné jsou změny při přechodu na nový, ekologičtější materiály? Testujeme sami na sobě!

Diskuze

4 komentáře

    skywolker

    Před pár týdny jsem na své Octavii RS upgradoval oboje brzdy. Dal jsem origo 312 mm (zadky 286)kotouče a desky ATE Ceramic s tím, aby se tolik nešpinili kola. Jen že ono ejhle, ani po 800 km auto ale vůůůbec nebrzdí! Kotouče uprostřed třecí plochy zfialověli a kola se špiní, jako prase. Budu nucen 2 sady desek skoro za 5000,- vyhodit a koupit desky Jurid, které tam z výroby byli!!! Tak že jaké pak eko, je to hnus a okrádání zákazníka. Na webu ATE jen velkohubé kecy o kvalitě a auto se mi stalo nepoužitelné, protože nebrzdí. Tak že jak mě chcete po těchto zkušenostech přesvědčit, že Ferodo budou právě to co zrovna potřebuji???

    Jakub Veselý

    Podle toho, co jsem se dočetl, tak ATE Ceramic jsou destičky dělané na dlouhou výdrž a ne na výkon. Takže to je na RSu spíš špatný výběr destiček, než špatná destička jako taková – ikdyž já taky preferuju spíš výkon než dlouhověkost 🙂

    Jirka

    Tak pokud se jedná o Octavii RS dvojkové řady tak bych doporučil spíš výměnu předních kotoučů za 340mm. Na bazaru se dá sehnat nová sada za 8000. A brzdí to jak šlak:-) Nevýhoda je, že se pak nedají použít 16ky ráfky.

    skipper

    Nebudeme nakonec zase brzdit dubovýma špalkama? Odpadly by všechny skodlivé části(azbest, měď, pojiva, splodiny spékání) a zůstalo by trošku kouře ze dřeva(CO2). Co na to páni konstruktéři, ekologové a další

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist