Dlouhodobý test – brzdové destičky Ferodo: Na začátku
8 fotografiíreportáž
Jak moc ovlivňuje brzdění výměna destiček za nové, a jak patrné jsou změny při přechodu na nový, ekologičtější materiály? Testujeme sami na sobě!
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
8 fotografiíreportáž
Jak moc ovlivňuje brzdění výměna destiček za nové, a jak patrné jsou změny při přechodu na nový, ekologičtější materiály? Testujeme sami na sobě!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Před pár týdny jsem na své Octavii RS upgradoval oboje brzdy. Dal jsem origo 312 mm (zadky 286)kotouče a desky ATE Ceramic s tím, aby se tolik nešpinili kola. Jen že ono ejhle, ani po 800 km auto ale vůůůbec nebrzdí! Kotouče uprostřed třecí plochy zfialověli a kola se špiní, jako prase. Budu nucen 2 sady desek skoro za 5000,- vyhodit a koupit desky Jurid, které tam z výroby byli!!! Tak že jaké pak eko, je to hnus a okrádání zákazníka. Na webu ATE jen velkohubé kecy o kvalitě a auto se mi stalo nepoužitelné, protože nebrzdí. Tak že jak mě chcete po těchto zkušenostech přesvědčit, že Ferodo budou právě to co zrovna potřebuji???
Podle toho, co jsem se dočetl, tak ATE Ceramic jsou destičky dělané na dlouhou výdrž a ne na výkon. Takže to je na RSu spíš špatný výběr destiček, než špatná destička jako taková – ikdyž já taky preferuju spíš výkon než dlouhověkost 🙂
Tak pokud se jedná o Octavii RS dvojkové řady tak bych doporučil spíš výměnu předních kotoučů za 340mm. Na bazaru se dá sehnat nová sada za 8000. A brzdí to jak šlak:-) Nevýhoda je, že se pak nedají použít 16ky ráfky.
Nebudeme nakonec zase brzdit dubovýma špalkama? Odpadly by všechny skodlivé části(azbest, měď, pojiva, splodiny spékání) a zůstalo by trošku kouře ze dřeva(CO2). Co na to páni konstruktéři, ekologové a další