Dlouhodobý test Audi A4: po 5000 km
3 fotografieAudi A4
Ojeté Audi A4 jsme vzali do testu v situaci, kdy mělo najeto už přes 185 000 kilometrů. Zatím jsme s ním urazili 5000 km, jaký na nás zatím udělalo dojem?
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
3 fotografieAudi A4
Ojeté Audi A4 jsme vzali do testu v situaci, kdy mělo najeto už přes 185 000 kilometrů. Zatím jsme s ním urazili 5000 km, jaký na nás zatím udělalo dojem?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tohle všechno zní hezky, ale osobní zkušenost přátel s nákupy přes bazar je úplně jiná (sice ESA + nějaký další menší), ale pokaždé se stalo defakto to nejhorší. Sice žádné stopy po nehodě, ale oběma po cca 3-6k odešel motor … po rozebrání zjištěna špatně provedená oprava předchozích problému. V servise nabídnuty dvě varianty jedna za 15k druhá za 40-60k, přičemž ta první vydrží jen pro další prodej a po pár tisících nového majitele čeká to samé. Pro upřesnění se pokaždé jednalo o mladé ročníky a rozhodně to nebyla taky žádná ořezávátka (mazda, volvo – benzíny/dle recenzí nespadali motorizace do tzv. problémových). Jednou nákup přes komisní prodej, jednou přímo přes bazar .. nicméně ty o tom nechtěli nic slyšet a sehnat v oboru soudního znalce, který vypracuje posudek a jen netvrdí, že ho vypracuje je skoro nadlidský úkon. Má rada tedy zní … nekupujte auto v bazaru přes komisní prodej, kupujte auto na které máte a hlavně pokud nejste mechanik, tak vždycky raději i to co přesně nechci, ale od známého kterému se dá věřit a třeba s ním do dnešního dne každý den bez běýných problému každý den jezdil.
A to jste tedy opravdu neobjevili vůbec nic negativního?
Tohle je jak reklama na AAA, kteří jsou vyhlášení šmejdi.
Auto je čisté, skvělé, bezproblémové…tváříte se jak kdyby po 185t na tom autu nic nebylo, jen škrábance…
čaute, mě by spíš zajímalo-protože uvažuju okoupii právě tohoto, jestli se do toho dával alespoň nějakej spolehlivej motor – 1,8Tfsi – praskají hlavy, padají ventily, u 3,2 V6 problémy s rozvody a destrukcí, tdi 2,0 trpí na samodestrukci kvůli vyvažovákům a nebo jsou to verze se špatnými zkratovacími vstřikovači…a motor tdi 125kw zde není k sehnání a když tak jedině CAHA nebo CAHB což jsou právě problémové…tak já nevím kde je ta kvalita…a měnit ten orloj za 50tkč u 3,0TDI nechci navíc jezdit za 10.
Všechny zákazníky bez výjimky varujeme ze automobil je spotřební zboží s životností 150.000 km u sportovních vozidel 80.000. Můžeme doložit desítkou servisních úkonů. Vše nad tento limit je loterie….ale kdo chce kam….obzvláště z premiovych značek je ta loterie velice nákladná. Mnoho štěstí při výběru….
Kdo chce mít opici, musí mít i na banány. Holt hogo fogo něco stojí a ne každý na to má.
Motory 2.0 TDI majú problém s vyvažovákmi vyriešený od 11/2009 a všetky autá vyrobené po tomto dátume sú v tomto smere v poriadku. Samozrejmosťou po kúpe takéhoto auta z druhej ruky je nechať si nejakú rezervu okolo 2000€ na prípadné opravy.
Měl jsem dvě bazarové A4 a byly to držáci, na to auto je spoleh.