Detroit live: Audi R8 V12 TDI
14 fotografiíAudi
Promítnou se impozantní parametry prvního dieselového supersportu také do impozantních jízdních zážitků?
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
14 fotografiíAudi
Promítnou se impozantní parametry prvního dieselového supersportu také do impozantních jízdních zážitků?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pěkné. Dalo by se říci malá evoluce supersportů.
Nizké emise ai spotřeba bude nišší než v připadě benzínového motoru. Už "standardní" R8 je chválena za opravdové sportovní vlastnosti a tohle s tím kroutákem skoro
jak u Veyronu bude něco.
Jo, jasně, s použitelným rozsahem otáček kolem 3500 si užiješ velice sportovní vlastnosti, okořeněné hromádkou sazí při každé prudší akceleraci. Diesel může být např. v sedanu dobrý kompromis mezi finanční náročností a radostí z jízdy. Jaký význam má u kupé za několik milionů, u kterého spotřeba nikoho zajímat nebude, to mi stále uniká.
Prostě jen nebudeš muset tolik řadit, takže blbě řízená naftová R8 bude rychlejší než blbě řízená benzínová. S řidičem hodným supersportu se pořadí prohodí, minimálně pokud se bude jednat o avizovaný větší benziňák s 500k.
rdgsrtgr
V budoucnu budou muset kvůli emisím supersporty přistoupit na podobná opatření. A tohle je asi nejlepší cesta jak zachovat supersporty a zárověn zlepšit hospodárnost a emise.