Detroit live: Audi R8 V12 TDI

14 fotografiíAudi

Promítnou se impozantní parametry prvního dieselového supersportu také do impozantních jízdních zážitků?

Diskuze

4 komentáře

    David

    Pěkné. Dalo by se říci malá evoluce supersportů.

    Nizké emise ai spotřeba bude nišší než v připadě benzínového motoru. Už "standardní" R8 je chválena za opravdové sportovní vlastnosti a tohle s tím kroutákem skoro

    jak u Veyronu bude něco.

    Honza Zapletal

    Jo, jasně, s použitelným rozsahem otáček kolem 3500 si užiješ velice sportovní vlastnosti, okořeněné hromádkou sazí při každé prudší akceleraci. Diesel může být např. v sedanu dobrý kompromis mezi finanční náročností a radostí z jízdy. Jaký význam má u kupé za několik milionů, u kterého spotřeba nikoho zajímat nebude, to mi stále uniká.

    Prostě jen nebudeš muset tolik řadit, takže blbě řízená naftová R8 bude rychlejší než blbě řízená benzínová. S řidičem hodným supersportu se pořadí prohodí, minimálně pokud se bude jednat o avizovaný větší benziňák s 500k.

    milat

    rdgsrtgr

    David

    V budoucnu budou muset kvůli emisím supersporty přistoupit na podobná opatření. A tohle je asi nejlepší cesta jak zachovat supersporty a zárověn zlepšit hospodárnost a emise.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist