Desetiválec z BMW M6 skončil
BMW
Pouhých pět let se vyráběl jeden z technicky nejvyspělejších motorů BMW. Vystřídá jej osmiválcové monstrum se dvěma turbodmychadly.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW
Pouhých pět let se vyráběl jeden z technicky nejvyspělejších motorů BMW. Vystřídá jej osmiválcové monstrum se dvěma turbodmychadly.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nojo, v budoucnu se bude hlavně foukat. Upřímně mi víc sedí atmosférický motor a například tenhle v M5 a M6 je boží. Ten zvuk, který si prostě musíte zasloužit… Ooohhhhhh
Když už přeplňování, tak kompresor. Turba nemám rád.
R.I.P. 🙁
to je trochu hloupost, oficiální informace z Mnichova hovoří o konci produkce E63 a E64 včetně M6 až 11/2010.
kvuli uspore 1 litru benzinu tam daji turba zvuk bude o nicem poruchovost nebude mensi spis vetsi..je to ohromna skoda zda se ze nuti lidi do neceho co nechteji… chapu je to jednodusi pridat 2 turba nez vyvijet opet jeste lepsi motor …je to konec spickove techniky od bmw ktera byla vzdy na spici