Deset nejošklivějších nosů v historii Formule 1
30 fotografiímotorsport
Připadají vám přídě letošních monopostů Formule 1 ošklivé? Historie už přinesla mnoho dalších, zběsilejších návrhů.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
30 fotografiímotorsport
Připadají vám přídě letošních monopostů Formule 1 ošklivé? Historie už přinesla mnoho dalších, zběsilejších návrhů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zlate to casy ked formula 1 bola roznoroda a timi kreativne….Aj ked ma niektore kreacie fakt pobavili
náhodou ten mrož nebol až taký špatný. Akurát na svoju dobu bol futuristický a netradičný
Drobná nepřesnost týkající se Ferrari…v r. 1974 v Argentine vyhrál Denny Hulme. Niki a Clay byly byli sice na pódiu, ale jako 2. a 3. Ferrari bralo double za 1. a 2. místo toho roku ve Španělsku a Holandsku. Ale to už bylo v obou případech s jiným vozem, podobným tomu z následujícího roku.
Ještě bych doplnil, že vámi ukázané Farrari 312 B3 ‚Spazzaneve‘ (jak je přezdíváno), je z roku 1972 a nikdy žádný závod Grand Prix nejelo.
Nejšílenější a asi i nejošklivější nos měl podle mě Arrows A22 s tím křídlem navíc. Ale jinak některé další nevypadají zas tak hrozně (např. „Dumbo“). Možná tam ještě chybí ty zakřivené nosy z nedávné doby F1, kdy se také měnila pravidla pro max. výšku. Už si přesně nevzpomínám koho to napadlo, ale všechny monoposty vypadaly strašně. Brr, pryč s přísnými pravidly.