deset-aut-ktera-by-skoda-mela-znovu-zacit-vyrabet-352x198.jpg

Škoda kdysi stavěla zajímavé karosářské verze. Tohle jsou auta, která by měla znovu začít vyrábět

Škoda

Poslední dobou se nás ujímá dojem, že automobilka Škoda tak trochu ztrácí svoji tvář. Škoda Yeti po faceliftu přišla o svůj osobitý šmrnc, zvláštní Škoda Roomster bude nahrazena konvenčnější dodávkou a třeba unikátní systém dvojího otevírání kufru Škody Superb...

Diskuze

9 komentářů

    Jirka

    Název článku je takzvaná profesorská rada. Měla by… jenže k tomu BY MUSELA mít racionální odhad ceny vývoje, množství zákazníků a tím pak i přibližné ceny nového vozu. , protože někdo to holt musí zaplatit. Možná BY MĚL autor článku mrknout na projekt RS 200 Hoffmann-Novaque a po jejich vzoru se pustit do něčeho podobného

    stanik

    Ano souhlasím – ale to se asi nikdy nestane! Nebo přesněji nikdy to VW nedovolí. Něco jiného vyrábět v Boleslavi Seata nebo Škodovácké SUV v Německu. A jiná snaha v ČR není. Závidíme předválečné ČSR jejich podnikavost, nejen v podobě Jawy, Walter nebo Aero. Dnešní Čeští podnikavci se spokojí s Hyundaiem nebo TPCA. Pragovka na konkurenci VW též nemá. To co jsme jednou opustily těžko obnovíme.

    Lukas

    Škodovka už nebude delat auta jako dřív.Protože už to neni Česka Škoda ale Nemeckej sajrajt!!!BOHUŽEL!!!

    petr164

    Předně reakce na nesmysly v článku: Dvojí otevírání kufru je nákladná zbytečnost, navíc Superb není stěhovák. Yeti přišel tak pouze o Inglenathův zakulacený krabicový vzhled a dostal mnohem lepší Kabaňův zaostřený šmrnc, díky, Jožo! Škodě chybí kupátko, to je jasné, leč co s ním? Skicy reinkarnovaného Erka tu již jsou a povedené, takže je jasná volba již proto, aby se vrátila koncepce s motorem vzadu, byť před zadní poháněnou nápravou. Takový lehký český Lotus…

    ppppp

    Samozřejmě nelze dneska vyrábět žádné minisérie Takto jednotlivě z toho nemůže nic být. Prostor pro nějaký souběžný model by se najít mohl, něco jako DS u citrónů nebo u Renaultu Kadjar a spol.. Prostě auto, které se bude více prodávat stylem. Já bych takového zabíječe více much jednou ranou viděl asi takto: Podvozek Golfu s víceprvkem, 4 místa s důrazem na pohodlí řidiče, motory výkonově dostatečné pro požitek z jízdy, nižší stavba (4d kupé – nemám ten pojem rád), přiměřený zavazadlový prostor (možná s twindoor). — K busu nakonec. Ten se Škodou MB nemá moc společného, ale nějaký retro look by mohl přinést třeba SOR. Rád bych je potkával.

    Pinouk

    Bile pozadi pro Skodu MBX vam udela photoshop.

    Skyliner03

    No….co by měla automobilka Škoda změnit na vozech, si myslím, že by konečně mohla změnit tář karoserie a ne neustále ve stylu „Octavia či Fabia“ Docela mě třeba zklamal „remake“ Škoda Rapid.Pamatuji si Rapid či Garde jako sporťák, ale nový Rapid mi spíš připomíná Octávii. návrháři se měli inspirovat starou verzí Rapidu. Jinak nevím proč Škodovka nevyrábí S.U.V, sportovní vozy, atd….

    Jirka

    Na druhou stranu je třeba si uvědomit, že bez VW by to byl mrtvý sajrajt. Třeba se časem vrátí do českých rukou. Byl bych za to hrozně rád. Jenže případě Škody není VW ztělesněním všeho zla, jak si někteří myslí. Je třeba to vidět trochu reálně.

    Daniel

    NEbudu říkat že VW je zlo pro škodovku. Ale nedovolí jim nic a upřímně do škodovek se dává to co odpadne z VW, Audi 😀 kdo si myslí neco jiného tak žije někde na obláčku. VW Š kodu opravdu nekoupilo aby ji protlačilo před své hlavní vozy. Ono ani VW jako takové není nic moc …. zase kdo tvrdí že ano tak je pacient. Audi koncernu dominuje a před to se Škodovka nikdy nedostane. Kecy o víceprvkové nápravě … ehm no proč si asi myslíte že po par Passatech, a A4,6,8 od toho koncern utekl ? Protože je zybtečně složitá a mimo okruh absolutně nevyužijete to co nabízí….. na běžných silnicích pouze využijete více nákupu náhradních dílů, protože to ty nápravy neustojí. Takže všeobecně vzato ať udělá Schade cokoli tak bude vždy až na konci chvostu VW…… proboha hlavně at nevyrobí sporťák….. další paskvil už na trhu potřeba není

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist