Dalších 200 koní pro Aventador
Lamborghini
Tuning je ožehavé téma nejen v případě neprofesionálních domácích zásahů do nevhodných aut. I ladění supersportů může vést k otázce… Proč?!
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Lamborghini
Tuning je ožehavé téma nejen v případě neprofesionálních domácích zásahů do nevhodných aut. I ladění supersportů může vést k otázce… Proč?!
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě by spíš zajímalo jednak jak to dokáží ještě o tolik zvednout, bez použití turba nebo kompresoru a hlavně když to jde, tak proč to nedělá rovnou Lamborghini?
… lebo ludia u Lamborghini myslia asi aj na zivotnost a prevadzkove naklady. napr motor F1 V10 3.0l jazdil za 80l/100km vydrzal 300-350km ale mal asi 900HP (dnes je V8 2.4l cca 750HP).
Alebo si len Firma necháva nejaku rezervu do buducnosti. Možno sú obmedzovany nejakou eko-byrokraciou alebo marketingom alebo manazermi ktorych zaujma len zisk(co je asi najmenej pravdepodobne)