Další rána pro Škodu Rapid – ceny Citroenu C-Elysée
Citroën
Nový levný sedan od Citroenu, stejně jako Peugeot 301, také zasazuje Škodě Rapid svou cenovou politikou doslova podpásovku. Koukněte se, kolik stojí.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Citroën
Nový levný sedan od Citroenu, stejně jako Peugeot 301, také zasazuje Škodě Rapid svou cenovou politikou doslova podpásovku. Koukněte se, kolik stojí.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
…nedrtí, jde o ceny u nás a tady i kdyby srovnatelná a lepší konkurence byla za polovic, stejně pravověrní škodováci a koncernoví příznivci budou kupovat a propagovat škodovku. Stejně jako doposud v ostatních třídách – tím neříkám, že je to špatně, děje se to všude.
Jak se to vezme, mě ta cena rozhodně láká a jiných značek než škoda se nebojím…. Takže sem potenciální kupec Citroenu… Čímž škodovka ztrácí potenciálního kupce…
vzhledem k tomu, že dokud sem neviděl tuhle nabídku bych o rapidu i uvažoval… Takže co z toho vyvodíme?
podle mne rapid nijak extra dobrýma prodejníma výsledkama excelovat nebude…. uvidíme za rok
Bohužel máš pravdu, netvrdím, že Škodovky jsou špatná auta, ale myslím, že jde pořídit daleko lépe vybavenou konkurenci za méně peněz. A o atraktivnějším vzhledu a lepších jízdních vlastnostech nemluvě. Ale argument pro Škodovku bude asi vyšší zůstatková hodnota.
Zůstatková hodnota u auta za 200-250k není argument. Jestli za pár let budu mít auto v hodnotě 100 nebo 120k asi těžko někoho vytrhne a lehce to smažou například ceny servisů.
pro mně je důležité abych tam usadil 6 lidí a to škoda nesplňuje což je škoda pokud by to splňovala tak je to první volba
I dnes je na trhu větší množství aut, která jsou levnější než rapid. Takže se vlastně nic nedějě. A navíc mezi těmi auty je zásadní rozdíl. Rapid není kufrák a to je uživatelsky zásadní rozdíl. Protože ve třídě kufráků jsou ještě podstatně levnější auta.
A pokud se díváte na to, že francouzské automobilky jsou trvale ve ztrátě, jak dlouho vydrží prodávat auta pod cenou.
Upřímně, raději bych si vybral Golfa 7 s 1.2tsi za cca 330000, než rapida. Když jsem přestoupil z Golfa do rapida, tak to byl celkem šok… Z venku ok, ale uvnitř se to nedá absolutně srovnávat. Stejně jako technika…
Tak to se na to půjdu podívat. Podle vašeho příspěvku to bude asi stejný šok jako přesednutí z Hondy Jazz ve druhé výbavě do Š Fábie Combi ve druhé nebo třetí výbavě. Ve fábii jsem si připadal, že mě někdo okradl a to obě auta byla nová.
Podpásovkou je naopak cena Rapidu a rozhodně nejde jen o cenu!!! Designově vypadá mnohem lépe Citroen, než-li Rapid a jízdní vlastnosti určitě nebude mít také horší, než Rapid!!! Takže Citroen C-Elysee rozhodně ANO, Rapid rozhodně NE!!! P.S. Ceník doplňků pro C. C-Elysee je také příjemný!!!
Určtě bych volila francouze – viděla jsem ho na vlastní oči před několika dny…mám známé,co jim C5 slouží roky a mi odešlo u nového superba turbo. A zůstatková hodnota superba po osmi letech??? Jako u C5!Nyní místo Yettiho nebo Tiguana,který se fakt \“poved \“:-)) jsem šla raději do Aircrosse – krasavec – pravda Japonec… Francouzi dělají v současné době nejen dobré parfémy! Mýty o korozích a špatné převodovce si všichni strčte za klobouk – to je minulost.