Další průšvih Toyoty? Lexus GX460 se může převrátit!
Žhavé novinky o autech
Uznávaný magazín Consumer Reports zjistil, že se velký off-road může při ostrém zatočení převrátit.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Žhavé novinky o autech
Uznávaný magazín Consumer Reports zjistil, že se velký off-road může při ostrém zatočení převrátit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
pro amíky , třeba na tom videu zatočilo a neupadla mu žádná ozdobná poklice z kola .
Tak tak, neupadla žádná poklice a alespoň třímetrový skok poté, také nenásledoval, takže jednoznačně nestandardní chování 🙂
Chápu správně že nedoporučili kupovat auto kvůli tomu, že jde do smyku když přeženete rychlost? Výrobci by asi měli dávat omezovač na 50km/h aby je Consumer Reports nekritizoval.
Přesně. Varování má v krátkosti smysl: "když ve velké rychlosti zatočíte, půjde zadek do smyku a pokud tam náhodou bude obrubník, mohlo by se auto s určitou pravděpodobností převrátit"
Consumer report asi neviděl video, jak šikovná česká paní dokáže ze stoje na střechu převrátit oktávku…
"že se tento vůz může při ostrém zatočení převrátit" – v Americe maji copak nejake zatacky? 😀
No nemaj, ale může otevřeným okýnkem vletět dovnitř včela a dát řidiči žihadlo, v důsledku čehož instinktivně trhne volantem, dostane smyk, veme obrubník a je to. Jo a samozřejmě za to může Toyota, protože v návodu neuvedla, že při staženém okýnku může dovnitř vletět včela a dát řidiči žihadlo 😉 …
by mě zajímalo jestli takhle testujou i americké SUV, ty se musí převrátit všecky 😀
😀 Řekl bych, že tímto si doslova vystihl celý problém :-), protože jinou neobvyklou věc zde jaksi nevidím…
pseudo off roady a SUV jsou krámy, a nemají na silnici co dělat. Maximálně by je mohli na zvláštní povolení vlastnit lidé, kteří je opravdu potřebují v profesi (lesníci, doktoři v horách, atp.), ale ne kravaťáci a manželky prostitutky.
hmm, nebo tak 🙂
Treba povedat ze taketo spravy sa mimoriadne hodia srackoproduktivnym GM a ich podskupinám … kedze Toyota je tam ich najvecsi konkutrent vnimam vsetky tieto "testy" a chybne Toyoty co nik nevie ubrzdit ako "PR" USA CARS.. Toyota spravila chybu a ktosi to sikovne využíva
To je sice pravda, na druhou stranu na tom chovani auta neni neco v poradku. Takovato auta se ze dane situace maji chovat nedotacive, to snad uzna kazdy (jestli teda ridic nejakym zpusobme smyk nevyvolal zamerne…). Tohle by se dalo povazovat opravdu za docela nebezpecne chovani a myslim, ze by to automobilka mela vyresit jeste nez auto pusti do prodeje. Alespon od zavedenejsich automobilek to asi ocekavame vsichni.
to chovanie auta je v poriadku, skus auto o hmotnosti cez dve tony v takejto rychlosti strhnut prudko volant a nedajboze trafit este obruvnik tak budes rad, ze prezijes. s osobakom pri prudkych manevroch musis vediet jazdit a nie este s takou obludou. fizika je fizika, kazde auto ma svoje hranice. proste GM opat utoci. nech urobia test ich GMC tusim, ze to ma take oznacenie to auto tak sa prevrati pri parkovani….
a to akoze v takej rychlosti pti rovnakom strhnuti volantu sa tie ich premotorizovane americke obludy nenaklonia?
a nehrozi riziko prevratenia?
im uz uplne stahuje ritky z japoncov v usa…?
kto z US vyrobcov si toto objednal?
co to meleš? Většina americkejch aut má těžiště asi o patnáct metrů níž než tahle obludnost. A hlavně maj ESP, který zkrotí i toho nejdebilnějšího Američana. Docela chápu, o co jim jde – o ESP, který neudělá, co má.
já na videu teda vidim několikatunovou driftující obludu, takže koukám že Toyota konečně dělá něco se sportovností svejch aut 🙂 pokud je tam nějaká krizová situace tak sem si jí nevšiml
PS: tak vám nevim jestli je lepší zatáčku opustit po tečně nebo se v ní jen přetočit ? tohle mi vážně přijde absurdní, chtěl bych fakt vidět třeba F-150 nebo RAMa jak se v obdobný situaci chová ?
suhlasím
Zdá se mi to nebo ne?
Z vlastní zkušenosti vím, že "rozhoupat" se dá každé auto. Prudkými změnami směru jízdy a správným sfázováním přidávání a ubírání plynu lze tak převrátit téměř cokoliv. Jinými slovy, přestaneme vyrábět všechna auta?
Kdy už přestanou někteří úředníci "zachraňovat" lidi?
1. ak vonkajsie (zadne) koleso narazi na obrubnik a auto ide v zakrute, tak sa prevrati – kazde auto
2. Pajero ma najlepsie awd v SUV ktegorii a sprava sa horsie ako cayenne len koli makkemu pruzeniu a vysokoprofilovym pneu.
3. Cherokee, Gr.Cherokee, vsetky pickupy su na streche podstatne skor ako napr. LC 120. To, ze napr. brzdy u vacsiny amer. vyrobcov su 15 rokov za ostatnym svetom, je asi nepodstatne.
4. Preco trva ziskanie vodicaku 4 roky, stoji stovky dolarov a cloveka hovno naucia? Amer. a anglicania su tak sprdnuti so svojej H&S, ze vsetko co sa pohybuje nad 5km/h alebo vyzaduje zbytky mozgu na ovladanie je zakazane. Nech sa naucia jazdit a idu na vikend k susedom do D nech vidia,ze svet moze fungovat aj pri 100+ miles/h
… o nic ine. Treba zatocit s Toyotou. Co ma co predavat auta v USA, dokonca aj ked su lepsie ako americke, ked im prave ich americky car bussines krachuje. Naco investovat do vyvoja a vyrabat slusne vozy, ked staci zdiskreditovat nejaku japonsku automobilku. A asi to stoji aj menej ako srotovne… By som povedal, ze toto je hlavna idea tych poslednych sprav, ktore sa tykaju Toyoty. Som zvedavy, kedy sa zacnu prevracat aj Acury, Bavorakom zasekavat prave zadne okienka a Volkswagenom odpadavat znacek na prednej maske.
Přesně!
Je do očí bijící jaká vlna kritiky se najednou strhla na japonská auta v USA! Jenže kritika jim nestačí a tak musí Japonská auta rovnou prohlásit za životu nebezpečná. A Toyota očividně dělá amíkům největší starosti…
…je smutné, že se títmo způsobem snaží ochránit do pekel míříci US auto-průmysl. Trochu mi to připomíná Čínu, která také z obchodně-politických důvodů zakázala dovoz Renaultů(nejsem si jist, jestli stále ještě platí nebo jenstli šlo pouze o některé modely), kvůli malé pasivní bezpečnosti…
Musí si toho všimnout každý rozumně uvažující člověk a neřídit se těmito stupidnostmi!
Teda ta Toyota leží konkurenci v žaludku. Prej že se převrací… Jasně že když jde auto do smyku a zarazí se o obrubník tak se převrátí. Stejně jako každý auto včetně F1. Když to pošlu do zatáčky jako magor tak půjde do smyku každý auto a žádný ESP to nezachrání. Do přetáčivýho smyku jsem dostal i Mondeo s přednim pohonem a zapnutym ESP. To jsou hrozný kecy tohle. Chudák Toyota.
Přesně ! Naprosto s tebou souhlasím. Všechno jsou to jen kecy. Kdyby stejnou zatáčku proletěli stejným stylem V RAMu, F150, Suburbanu a podobných obludách, převrátili by je na bok, ale Toyotě se prostě na americkém trhu mimořádně dařilo na úkor ostatních, především domácích značek,takže teď na ní každý neprávem hází špínu aby jí zatli tipec, toť vše…
Přesný. Tohle snad už není normální. Co je to za časopis. Si už dělaj prdel ne? To sou ty lidi tak debilní. Každej normální člověk vidí už na tom videu, že jí letí jako kráva.
Skor ma zaráža že stocho kedysi tak dobreho webu sa pomali stáva kopa hnoja a bulvár
Naprosto souhlasím, takový automobilový Blesk :-/
myslím že většina lidí tady vůbec nepochopila v čem je ona "nebezpečnost". Jak to vidím já to vypadá na špatně nastavené, nebo spíše nefunkční stabilizační systém. Ať mi nikdo nevykládá že Toyota Land Cruiser nemá ESP na úrovni která nezvládne takovýto průjezd zatáčkou. Žádné rozhození zadku jsem si nevšiml a v případě pouze rychlého nájezdu na limitu by to auto do přetáčivého smyku jít nemělo.
Nikdo netvrdí že se tyhle velký kusy nepřevracejí, jde spíš o to že by se mělo chovat nedotáčivě a né se takhle přetočit. Elektronika by to měla umět uhlídat, v tomhle případě se tak nestalo a to je problém.
Každopádně bych to tak nenafukoval…
Ten co to testoval je debilny kreten a uplny pako zakomplexovany. Stacilo mi ten plagat za nim. Asi ho sere ze Toyota to vie aj v terene. Ved to bol obycani smyk a stale sedel na 4 kolesach a naklonenie mal primerane k vyske a vahe toho auta. Jedine ze mal zle vysledky v narazovych skuskach.
Ja by som ho uplne zastrelil nech netrepe a neovplivnuje ludi. Keby som sef tooty normalne ho zazalujem za ohovaranie alebo nactiutrhanie