Daewoo Nubira (1997 – 2004)
7 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
První generace Daewoo Nubira se řadí k nejlevnějším ojetinám. Důvodů je hned několik, patří mezi ně i absence dieselového motoru v nabídce. Kupce si vůz hledá mezi nenáročnými motoristy.
Velmi dobre auto tato nubirka,mal som nubiru1 a mal som aj octaviu1 ale nubira bola lepsia.Lepsi lak,lepsi iinterier-nie je pravda ako pisu v clanku,lebo octavia1 mala tvrdsie plasty,lepsie sedacky aj viac miesta v zadu lepsie brzdy,lepsie loziska a silnejsi motor za nizsiu cenu.
Mám dva roky Nubiru kombi 1.6 16V 78 kw r.v. 2001, najeto 180 000 km ABS, klima, elektrika atd.,co se týče pohodlí na zadních sedalech při mé výšce 196 cm komfortnější než v Octavii. Palubovka je z měkčího plastu než ve stejně staré Octavii. Interiér velmi zachovalý, sedačky zachovalé, nic nepotrhaný. Karoserie nerezne, výfukové potrubí mám původní takže nevím kde autor vzal, že rezne. Motoricky v létě v zimě bez problému. Levný náhradní díly. Za pár korun hodně muziky.Auto mám dva roky a o čepech nevím teď jsem byl na STK a vše OK. Odešly mi pouze stabilizační tyčky což je spotřební zboží u všech aut. Je to o tom jestli je řidič prase tak potom vypadá auto.
taky nesouhlasím s autorem, je fakt že s první generaci jsem se nesetkal. moje Nubira pochází z Německa, jde o sérii „eko“ a jsem s ní nadmíru spokojen. řekl bych že dvoulitr ji náramně sluší. motoricky bez závad, výměna pouze spotřební materiál. před 2 roky mi doporučili výměnu výfuku a palivových trubek. letos jsem pro jistotu trubky vyměnil, výfuk je stále ok. v říjnu 2014 na STK bez jediné závady.
mam nubiru 14 let najetych cez 500000 km absolutne bez zavad . je stokrat lepsi jak oktavia I autor članku asi videl nubiru z richliku a nebo patři do skupiny šoferu kteri o aute nic nevi o auto je potřeba se starat a ne na nej sra.
Dobrý Den
Mám vuz Daewoo NUBIRA r.v. 2000 1,6 motor, dokázal jsem snížit spotřebu dost znatelně , nemám přisroje na přesné mněření ale je to dost znatelné snížení benzínu ,výřešil jsem to takto
zapalovací cívka auta Škoda 105 , našel jsem kabel vedouci od realtek a pojistek z rovodné skřínky v motorovém prostoru od čerpadla benzínu , přestřihl jsem ho a napojil dvoulikovým kablem, mezi naraznikm a chadičem kde jsem umístil zapalovací cívku Škoda 105 a zapojil ji seriově s kablema vedoucima na benzinové čerpadlo – tim sem dokázal že čerpadlo sníží sílu talku benzínu a také spotřebu – dale jsem na tuto samou zapalovací cívku namontoval další dvouliku kable vedouci do interioru do kabiny auta kde jsem namontoval vypinač, ráno zapnu aby byla síla tlaku a motor rychle startoval a zahřal po3 – 5 minutach vypnu proud a tkak čerpadlo snížím tlak benzínu , když pojedete naložený do kopce a potřebujete sílu motoru tak za jízdy mužete zvíšit a nebo snížit tlak vypináním a nebo zapinaním je to velice jendoduché , – jsem bývalím pracovníkem výskumne laboratoře General Motors of Venezuela , S pozdravem Ladi Javurek Lanškroun
Dobrý den, mám problém již dlouhodobě mi auto nedrží volnoběh a na každé křižovatce se rozsvítí všechny kontrolky a auto „zdechne“. Při pomalé jízdě, v poslední době už i při 80/km škube a dokáže zdechnout i při jízdě.
Egr svítí pořád. Navštívila jsem mnoho servisu a na nic se nepřišlo. Teď mi bylo řečeno, že to může být nečistotou v nádrži (tankovala jsem 98 benzín, dávala aditiva – vše co mi radili). V současné době mi bylo řečeno, že to může být teplotní čídlo ….. ale já už vážně nevím.
Podívejte se na forum http://forum.cars.cz/chevrolet/viewforum.php?f=13, jsou tam odborníci na Nubiry (zvlášť nick Palix). Cukání Nubiry má na svědomí nejčastěji krokový motorek – potřeba vyčistit. EGR se u Nubiry (a nejen u ní) běžně zaslepuje, na výšeuvedeném foru o tom je obsáhlá diskuze. Na STK takto upravené auto bez problémů projde.