Daewoo Nexia (1995 – 1997)
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Korejské Daewoo Nexia nevydrželo ve výrobě dlouho. Důvod je prostý, už při uvedení na trh bylo zastaralé.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Korejské Daewoo Nexia nevydrželo ve výrobě dlouho. Důvod je prostý, už při uvedení na trh bylo zastaralé.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
tuhle káru jsem viděl u jedněch známých už když byla nová a hned mi bylo jasný že to je podprůměrná záležitost. Holst Daewoo
Hold blahoslavení prostí duchem mají vždycky ve všem hned jasno a ještě to musí dát všem na odiv. 😀 Hlavně že současníkem Nexie byl převlečený Favorit (resp. recyklované embéčko z 60. let), což pro některé (podle těch cintů tady) byl zjevně asi vzor modernosti a bezpečnosti… :/
soused má a jenom jezdí a prej by nic jineho nechtěl,prej ten rok za ty prachy,no když někomu stoji za to při autonehodě přijit třeba o nohy
Tie brzdy su asi najslabsia cast auta, naozaj brzdi velmi slabo toto auto.
Přátelé, z dnešního pohledu skutečně žádná sláva, ale podívejte se na to, jakých výsledků nexia dosahovala ve své době (tj. před 12 lety) v crashtestech a zjistíte, že dopadala velice nadprůměrně. Mám Nexii od roku 1996 a žádnou korozi na ní nemám. Pro inspiraci: http://www.nexia.cz
Zajímavým kotrastem k tomu, co je uvedeno v úvodu článku, je fakt, že Nexia se vyrábí snad ještě i dneska! Např. v bývalých sovětských republikách (Uzbekistán nebo Ukrajina), předtím relativně nedávno v Evropě ještě v Rumunsku. Doporučuji vygooglit si Nexii model 2008 zvlášť pro ty, co tu tvrdí, že Nexia skončila v roce 1997! 🙂
bolo to moje prve auto, ojazdena nexia vs vtedy za podobnu cenu felicia, jasna vyhra nexia, o triedu vyssie auto ako felicia. el. okna, central a samozrejme omnoho sviznejia nez felicia.jedine co sa mi na tom pokazilo vacsie bola vačka, inak v pohode auto.
Nexii v sedanu jsem měl novou po favoritu v roce 95´, hitem škodovky tehdy byla felicie. Na tehdejší dobu to bylo auto nadprůmerně pohodlný a pružný auto. A bezpečnost ?! – pamatujete si co jezdilo v roce 95 po silnicích? Když do toho člověk vlezl z toho favoritu tak skutečně seděl v autě, který může jet po dálnici dokonce i 130 aniž by to vypadalo že se to rozsype, o výbavě proti tehdejším vozům ani nemluvím. Dokonce i ta klimatizace tenkrát byla výbava na pováženou. Měl jsem ji přesně 5 let a 190tkm, jezdila 365 dní v tejdnu a nikdy s ní nebyl problém. Pokud to někdo srovnává s dnešníma tak je mimo mísu. Toť moje reakce na „podprůmerný auto“.
autor tohoto clanku pravdepodobne nikdy nexii nevlastnil .musim rict ze jako uzivatel auta jsem s ni byl velmi spokojen .vozila me dlouho a nebyli s ni zadne problemy .jednoduche spolehlive auto ktereho si nikdo nevsimal .neni pravda ze bych mel problem s korozii prave naopak hodne lidi se divilo nad tim ze dlouho vypadala dobre .co se zavazadloveho prostoru tyka v porovnani s malymi vozy podobne tridy mela velky prostor v kufru i po namontovani nadrze na lpg .coz se o nejakem favoritovi rict neda .navic velky clovek jako ja mel vzdy v nexii stejne jako v predchudcich kadettech velky prostor pro nohy a skuste si nekdy postavit plechovku s colou na palubni desku jen tak a vyrazit na cestu po nerovnostech a zatackach mozna vas prekvapi ze se hned tak neprevrhne .o))
pokud se budu divat z pohledu automechanika a servisu tohoto vozu prijdete na to ze to auto kdyz by bylo neco potreba opravovat bylo jednoduse vsude pristupne a nebylo zbytecne precpano elektronikou.ktera v dnesnich autech brzy odchazi a nemluvim ani o procentuelnim podilu plastu
ktere starnou krehnou a nelze je moc opravovat .v nexii sou jeste porad srouby na ktere je vetsi spolehnuti.
toto auto vlastním už 6-tým rokem a nemůžu si ztěžovat