Daewoo Nexia (1995 – 1997)

6 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Korejské Daewoo Nexia nevydrželo ve výrobě dlouho. Důvod je prostý, už při uvedení na trh bylo zastaralé.

Diskuze

10 komentářů

    Fuzzy_Stone

    tuhle káru jsem viděl u jedněch známých už když byla nová a hned mi bylo jasný že to je podprůměrná záležitost. Holst Daewoo

    DaewooFan

    Hold blahoslavení prostí duchem mají vždycky ve všem hned jasno a ještě to musí dát všem na odiv. 😀 Hlavně že současníkem Nexie byl převlečený Favorit (resp. recyklované embéčko z 60. let), což pro některé (podle těch cintů tady) byl zjevně asi vzor modernosti a bezpečnosti… :/

    alik

    soused má a jenom jezdí a prej by nic jineho nechtěl,prej ten rok za ty prachy,no když někomu stoji za to při autonehodě přijit třeba o nohy

    pro2n

    Tie brzdy su asi najslabsia cast auta, naozaj brzdi velmi slabo toto auto.

    Ivan

    Přátelé, z dnešního pohledu skutečně žádná sláva, ale podívejte se na to, jakých výsledků nexia dosahovala ve své době (tj. před 12 lety) v crashtestech a zjistíte, že dopadala velice nadprůměrně. Mám Nexii od roku 1996 a žádnou korozi na ní nemám. Pro inspiraci: http://www.nexia.cz

    Tonda

    Zajímavým kotrastem k tomu, co je uvedeno v úvodu článku, je fakt, že Nexia se vyrábí snad ještě i dneska! Např. v bývalých sovětských republikách (Uzbekistán nebo Ukrajina), předtím relativně nedávno v Evropě ještě v Rumunsku. Doporučuji vygooglit si Nexii model 2008 zvlášť pro ty, co tu tvrdí, že Nexia skončila v roce 1997! 🙂

    lemonx

    bolo to moje prve auto, ojazdena nexia vs vtedy za podobnu cenu felicia, jasna vyhra nexia, o triedu vyssie auto ako felicia. el. okna, central a samozrejme omnoho sviznejia nez felicia.jedine co sa mi na tom pokazilo vacsie bola vačka, inak v pohode auto.

    MK

    Nexii v sedanu jsem měl novou po favoritu v roce 95´, hitem škodovky tehdy byla felicie. Na tehdejší dobu to bylo auto nadprůmerně pohodlný a pružný auto. A bezpečnost ?! – pamatujete si co jezdilo v roce 95 po silnicích? Když do toho člověk vlezl z toho favoritu tak skutečně seděl v autě, který může jet po dálnici dokonce i 130 aniž by to vypadalo že se to rozsype, o výbavě proti tehdejším vozům ani nemluvím. Dokonce i ta klimatizace tenkrát byla výbava na pováženou. Měl jsem ji přesně 5 let a 190tkm, jezdila 365 dní v tejdnu a nikdy s ní nebyl problém. Pokud to někdo srovnává s dnešníma tak je mimo mísu. Toť moje reakce na „podprůmerný auto“.

    modrybubak

    autor tohoto clanku pravdepodobne nikdy nexii nevlastnil .musim rict ze jako uzivatel auta jsem s ni byl velmi spokojen .vozila me dlouho a nebyli s ni zadne problemy .jednoduche spolehlive auto ktereho si nikdo nevsimal .neni pravda ze bych mel problem s korozii prave naopak hodne lidi se divilo nad tim ze dlouho vypadala dobre .co se zavazadloveho prostoru tyka v porovnani s malymi vozy podobne tridy mela velky prostor v kufru i po namontovani nadrze na lpg .coz se o nejakem favoritovi rict neda .navic velky clovek jako ja mel vzdy v nexii stejne jako v predchudcich kadettech velky prostor pro nohy a skuste si nekdy postavit plechovku s colou na palubni desku jen tak a vyrazit na cestu po nerovnostech a zatackach mozna vas prekvapi ze se hned tak neprevrhne .o))
    pokud se budu divat z pohledu automechanika a servisu tohoto vozu prijdete na to ze to auto kdyz by bylo neco potreba opravovat bylo jednoduse vsude pristupne a nebylo zbytecne precpano elektronikou.ktera v dnesnich autech brzy odchazi a nemluvim ani o procentuelnim podilu plastu
    ktere starnou krehnou a nelze je moc opravovat .v nexii sou jeste porad srouby na ktere je vetsi spolehnuti.

    Miloš Sedlák

    toto auto vlastním už 6-tým rokem a nemůžu si ztěžovat

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist