Daewoo Matiz (1999 – 2003)

2 fotografieAutobazary a vše o ojetých autech

V redakci nejsme zrovna jeho fanoušky, ale je fakt, že byl nejprodávanějším zahraničním vozem u nás.

Diskuze

6 komentářů

    Tonda

    Na fotce je jine auto, nez uvadi nadpis "Daewoo Matiz (1999 – 2003)", coz me melo varovat pred dalsim ctenim – neni totiz hloupejsi "recenzent" nez ten, ktery hodnoti auto z tridy subkompaktu (mini) meritky pro vyssi stredni tridu! Veskere uvadene nevyhody jsou spolecne pro vsechna miniauta.

    Nejhumornejsi je ovsem to cast, kde se breci nad motorem s vykonem 51 koni, ktery samozrejme pro takove auticko je vice nez dostatecne vykonny. Zajimalo by me, co byste asi psali o Felicii nebo Fabii, do ktere se strkal motor 1.0L o vykonu 50 koni, tedy jeste slabsi nez byl ten v radove mensim a lehcim Matizovi! Takze rada pro priste – kdyz uz chcete hazet spinu, zvolte si alespon nejaky realny podklad…

    444

    No napsal by,že Fabia i s tímto motorem je pořád velmi dobré,ne-li nejlepší auto na světě a s klidem to natře autům o dvě třídy větším. 🙂 Jak je na českých webech o a utech dobrým zvykem.Prostě i kdyby škodovka byla šlapací tak pořád pro některé lidi bude the best 🙂

    konipur

    MATIZ byl vlastněn v naší rodině ve dvou exemplářích -žena a dcera.Dcera ho má dodnes.Oba rok výroby 1998.Za celou dobu se nevyskytly žádné závady,prováděl se pouze předepsaný servis.Autor článku asi pouze papouškoval to co kde zaslechl a chybí mu vlastní dlouhodobá zkušenost.Koneckonců je to u našich motoristických novinářů až na vyjímky zvykem.Jediné co jsou ochotní uznat jsou výrobky koncernu VW

    míra

    Matize mám 12 let – pro jeho koupi byli rozhodující – všude se s ním vejdu / otočím , cena, spotřeba – to vše plní bez výhrad, s autem jezdím já i manžeka denně do práce a máme najeto 120 000km…
    Ze začátku byli problémy se vstřiky z polska – ale pak dali origo korea a je po problému – do dnes závady – výměna baterie , výfuku , rozvodú, tlumičů a brzd – o spojce dodnes nevím – začínají reznout prahy – jediné co mi zaskočilo byla po 10ti letech prosakující nádrž ! během loňského roku jsem do těchto oprav dal cca 15 000kč – u Škody by to možná vyšlo levněji – ale myslim si -že to je velmi dobrý skore… Jak už jsem uvedl jezdím do práce 11km , manželka 3km tak-že skoro pořád studený motor … spotřeba 5,8 – 6, 3 l / 100km – moc ho nešetřím celkovej dojem ať si z těchto údajů udělá každý sám.. Páni redaktoři mají rádi velký a luxusní auta a vším menším opovrhují a zatracují – ale běžnému člověku i tyto miniauta poslouží k naprosté spokojenosti !!! Ještě k jízdním vlastnostem – podle pana redaktora bída já po letech řízení všeho možného ( 15let i s náklaďákem) musím napsat – že se chová až překvapivě dobře – a pomalu s ním opravdu nejezdím…

    pwerny

    …jednoho zabijáka jsme pořídili manželce. Při převozu z bodu A do bodu B jsem z Matize vytáhl 140 km/hod na dálnici. Také jsem předjel 3 podělané Škody Octavie v řadě. Tomu říkám orgasmus :D. Samozřejmě mi to následně zmíněné Octávie poctivě natřely, nicméně Zabiják jezdí, je relativně v pohodě, moc nežere….ale rezne, počítám, že další STK nedožije.

    Jiří

    Jezdil jsem v mnoha Matizích a Sparcích. Sám jsem vlastnil Matize 0,8 a nyní 1.0. Od roku 2000 tedy 17 let jezdím v Matizech. Neznám nikoho, kdo by měl s těmito auty větší zkušenosti. Matiz 0.8 tříválec rok výroby 2000 byl můj od novoty. Dobře jsem si ho zajel, takže mel spotřebu kolem 5,3 l a výbornou akceleraci. Až když úplně zreznul, tak jsem ho prodal. Další Matiz je čtyřválec a má spotřebu kolem 6 l. Což vnímám negativně. A také je hlučnější než tříválec. Tříválec jsem měl raději. Pozitivum Matize 1,0 rok výroby 2005 je pevnější karoserie. Matiz 0.8 z roku 2000, když stál na velmi nerovném povrchu, tak se karoserie mírně stlačila a nešlo zavřít skoro dveře. Matiz 2005 je pevný. A má ABS, airbagy, posilovač volantu, centrál, elektriku v oknech. ten předtím neměl nic. Ale byla to moje láska. Táhl stejně dobře jako litr, přitom o 9KW méně. Kdepak. To bylo fifty/fifty. Ale můj kámoš měl Sparka 0,8 a ten byl docela lenivý. Protože ho takto zajel.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist