Daewoo Matiz (1999 – 2003)
2 fotografieAutobazary a vše o ojetých autech
V redakci nejsme zrovna jeho fanoušky, ale je fakt, že byl nejprodávanějším zahraničním vozem u nás.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
2 fotografieAutobazary a vše o ojetých autech
V redakci nejsme zrovna jeho fanoušky, ale je fakt, že byl nejprodávanějším zahraničním vozem u nás.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Na fotce je jine auto, nez uvadi nadpis "Daewoo Matiz (1999 – 2003)", coz me melo varovat pred dalsim ctenim – neni totiz hloupejsi "recenzent" nez ten, ktery hodnoti auto z tridy subkompaktu (mini) meritky pro vyssi stredni tridu! Veskere uvadene nevyhody jsou spolecne pro vsechna miniauta.
Nejhumornejsi je ovsem to cast, kde se breci nad motorem s vykonem 51 koni, ktery samozrejme pro takove auticko je vice nez dostatecne vykonny. Zajimalo by me, co byste asi psali o Felicii nebo Fabii, do ktere se strkal motor 1.0L o vykonu 50 koni, tedy jeste slabsi nez byl ten v radove mensim a lehcim Matizovi! Takze rada pro priste – kdyz uz chcete hazet spinu, zvolte si alespon nejaky realny podklad…
No napsal by,že Fabia i s tímto motorem je pořád velmi dobré,ne-li nejlepší auto na světě a s klidem to natře autům o dvě třídy větším. 🙂 Jak je na českých webech o a utech dobrým zvykem.Prostě i kdyby škodovka byla šlapací tak pořád pro některé lidi bude the best 🙂
MATIZ byl vlastněn v naší rodině ve dvou exemplářích -žena a dcera.Dcera ho má dodnes.Oba rok výroby 1998.Za celou dobu se nevyskytly žádné závady,prováděl se pouze předepsaný servis.Autor článku asi pouze papouškoval to co kde zaslechl a chybí mu vlastní dlouhodobá zkušenost.Koneckonců je to u našich motoristických novinářů až na vyjímky zvykem.Jediné co jsou ochotní uznat jsou výrobky koncernu VW
Matize mám 12 let – pro jeho koupi byli rozhodující – všude se s ním vejdu / otočím , cena, spotřeba – to vše plní bez výhrad, s autem jezdím já i manžeka denně do práce a máme najeto 120 000km…
Ze začátku byli problémy se vstřiky z polska – ale pak dali origo korea a je po problému – do dnes závady – výměna baterie , výfuku , rozvodú, tlumičů a brzd – o spojce dodnes nevím – začínají reznout prahy – jediné co mi zaskočilo byla po 10ti letech prosakující nádrž ! během loňského roku jsem do těchto oprav dal cca 15 000kč – u Škody by to možná vyšlo levněji – ale myslim si -že to je velmi dobrý skore… Jak už jsem uvedl jezdím do práce 11km , manželka 3km tak-že skoro pořád studený motor … spotřeba 5,8 – 6, 3 l / 100km – moc ho nešetřím celkovej dojem ať si z těchto údajů udělá každý sám.. Páni redaktoři mají rádi velký a luxusní auta a vším menším opovrhují a zatracují – ale běžnému člověku i tyto miniauta poslouží k naprosté spokojenosti !!! Ještě k jízdním vlastnostem – podle pana redaktora bída já po letech řízení všeho možného ( 15let i s náklaďákem) musím napsat – že se chová až překvapivě dobře – a pomalu s ním opravdu nejezdím…
…jednoho zabijáka jsme pořídili manželce. Při převozu z bodu A do bodu B jsem z Matize vytáhl 140 km/hod na dálnici. Také jsem předjel 3 podělané Škody Octavie v řadě. Tomu říkám orgasmus :D. Samozřejmě mi to následně zmíněné Octávie poctivě natřely, nicméně Zabiják jezdí, je relativně v pohodě, moc nežere….ale rezne, počítám, že další STK nedožije.
Jezdil jsem v mnoha Matizích a Sparcích. Sám jsem vlastnil Matize 0,8 a nyní 1.0. Od roku 2000 tedy 17 let jezdím v Matizech. Neznám nikoho, kdo by měl s těmito auty větší zkušenosti. Matiz 0.8 tříválec rok výroby 2000 byl můj od novoty. Dobře jsem si ho zajel, takže mel spotřebu kolem 5,3 l a výbornou akceleraci. Až když úplně zreznul, tak jsem ho prodal. Další Matiz je čtyřválec a má spotřebu kolem 6 l. Což vnímám negativně. A také je hlučnější než tříválec. Tříválec jsem měl raději. Pozitivum Matize 1,0 rok výroby 2005 je pevnější karoserie. Matiz 0.8 z roku 2000, když stál na velmi nerovném povrchu, tak se karoserie mírně stlačila a nešlo zavřít skoro dveře. Matiz 2005 je pevný. A má ABS, airbagy, posilovač volantu, centrál, elektriku v oknech. ten předtím neměl nic. Ale byla to moje láska. Táhl stejně dobře jako litr, přitom o 9KW méně. Kdepak. To bylo fifty/fifty. Ale můj kámoš měl Sparka 0,8 a ten byl docela lenivý. Protože ho takto zajel.