Dacia Sandero Stepway 0.9 TCe: Chalupářský speciál

16 fotografiíDacia Sandero

„Mámo, tady píšou, že ta naše nová Dacia má life a style. Nevíš co to je?“ „To bude asi to tlačítko dole. Já zas slyšela, že je to kros-úvr, táto!“

Diskuze

8 komentářů

    Tomáš

    Máme toto auto jako 2. v domácnosti, jezdí s ním dcera a manželka a jsou s ním max. spokojené. Spotřeba po městě cca 5,5 l/100km, po dálnici i do mírného táhlého kopce ve 4 lidech s klimatizací v pohodě 140km/hod. Pokud s tím jede člověk sám, musí rychlost hlídat, protože po zapnutí turba jede jako čertík. A nerovnosti na silnici zvládá opravdu dobře. Tam kde se v oktávce mlátím do hlavy, když jedu po výmolech, Sandero se decentně zhoupne.
    Vzhled a barva velmi atraktivní. Má i krycí plech pod motorem, takže zvládá i kameny zespoda. Kufr má solidní objem. Neobvyklé je ovládání oken na středové části palubky pod rádiem. Ale jde o zvyk. Pozor, kola nejsou lité disky, ale plecháče s poklicemi, vychytaný vtípek.

    Kilmore

    Nevím, nevím. Kdyby do toho dali obyčejnou atmosférickou čtrnáctistovku jako základ a totéž s variabilním časováním ventilů za příplatek, asi bych to bral jako fajn přibližovadlo za pár peněz, určitě ke zvážení jako druhé auto do rodiny, pro penzisty atp. namísto nějaké olítané rachoty. Ale takhle nechápu.

    Dan

    MediaNav (navigace/parkovací kamera) NENÍ v ceně, ale za příplatek 7.500,-/11.000,-Kč…!!!

    A ovládání oken je v aktuální verzi na správném místě – ve dveřích.

    Znalec

    Atmo motory su mrtve.

    To vsak nie je problem.

    Problem je, ze 0,9 TCE je celkom biedny motor.

    Mal som tu cest a 1,0 TSI ale aj T-GDI idu o 500 percent lepsie.

    Petr164

    Dacia i tímto typem naznačuje, kam se má ubírat jeden směr vývoje automobilů – jednoduchý lehký a současně robustně stavěný vůz s úspornou i dynamickou motorizací bez „kurvítek“ a spousty elektronických zbytečností. Citroen stvořil Cactus, který je v tomto ještě o kousek dále, pokud se zbaví oné zbytečné elektroniky. Ono to spíš vypadá, že někdo moc chce sledovat, kdo se kde v jakém voze právě nachází než aby dal lidem svobodu pohybu.

    Marex

    Před časem jsem Dacii Sandero jako další auto do rodiny zvažoval, ovšem s příchodem motorů 0.9 TCe je pro bezproblémový provoz na LPG a co se projevu motoru týče pro mě již naprosto nepřijatelná. Novou nabídkou motorizací to úplně zazdili, což je škoda.

    Pavel

    Nu, popravdě se mi toto auto nejprve také nezdálo, ale protože jsem potřeboval velmi rychle auto na velmi špatnou silnici a navíc levné, vyhrálo. Mám už za sebou rok provozu a musím říci, že to nebyla špatná volba. Není to na dálnici, i když s tím občas tu 160 km/hod taky dám a není to problém. Ovšem vzhledem k vyšší světlé výšce je to už opravdu strop. Ale do terénu je to úplně bezva. Opravují u nás silnici a občas se prodíráme bahnem, štěrkem, kostkami a podobnou veteší. Projede všechno, miluje bahno tak cca 10 cm plus vodu, to je ve svém živlu. A já také. Ovšem pak to čistit je trochu problém. Na pole, včetně rozoraného ideální. Přední převis je malý, takže to zvládne mnohem víc než běžná auta a upřímně, kde bych se i  s Audi bál, tady jedeme normálně. Bohužel za tato terénní dobrodružství platím trochu vyšší spotřebou kolem 7,5 litru, což se mi zdá dost. Ale jinak v pohodě. Má to klima, bluetooth HF, slušný rádio a co chtít víc?

    MartasBander

    Já teda prozatím nemám Dacii, ale rozhoduji se nad tímto novým Sanderem: http://www.rpz.cz/dacia/nove-vozy/nove-vozy-dacia/sandero/ a nevím, co máte proti výrobci Dacia, ale já si myslím, že při poměru cena/výkon, jsou tyto auta úplně ideální volbou.. Těžko říct, proč tolik lidí nadává, když tyto auta ani nikdy neřídili.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist