Dacia Sandero a Sandero Stepway: ceny na českém trhu

45 fotografiíDacia

Nové generace modelů Sandero a Sandero Stepway přichází na český trh. Kromě designové změny je nový také jeden motor.

Diskuze

7 komentářů

    Dan13

    Musím přiznat, že nejčastěji volí auta z koncernu Vw , ale musím říct, že vypadá pohledně a přítomnost motoru 0.9 TCe je opravdu potěšující, cena za servisní prohlídky přízniva, záruka překvapí… asi ho budu muset vyzkoušet, protože se poohlížím po něčem novém a o ,,levného´´ Rapida opravdu zájem nemám (můj ideál by stál zhruba 350tis.!!!). To raději vrazím do Golfa VI. s 1.2TSi za stejný peníze. A u Dacie? Nechám max.250! Hlavně nepište, že srovnávám nesrovnatelné(jsem si vědom, že Rapid je větší, Golf jiná liga apod.) Díky

    no já bych z té přeplňované sekačky neměl takovou radost jako vy. Jaká asi bude spolehlivost? je potřeba si uvědomit, že cena vozidla je přímo úměrná nákladům na výrobu a kvalitě zpracování když si odmyslíte hodně cenu značky samozřejmě. Já jen nechápu proč si lidi, kteří chtějí ušetřit a koupit si spolehlivé levné auto nekoupí nějaký benzínový atmosférický dvoulitr, který se většinou staví předimenzovaně než moderní benzínový kolem litru s turbem, který se staví co nejlehčí. myslíte že takový motor nalítá 200 tisíc bez problémů? spotřebě nevěřím ani za mák, aby ta sekačka byla schopná podávat nějaké pružné výkony, bude se muset vytáčet, na dálnici ta spotřeba půjde silně nahoru při nějakých 140 km/hod. a servisní prohlíky na dacii nebo náhradní díly nejsou vůbec levná záležitost, máme v práci dvě sandera a po záruce.

    Dan13

    A to je přesně ono. Základní motor mi příde slabý, diesel nepotřebuju a tak zbývá ta ,,sekačka´´. Už jsem s ní jel v Cliu a není to špatný motor, spolehlivost to ukáže až čas…(neřeším Dacii jako takovou) Když Vw začínal s 1.4Tsi, také se mnohým chtělo plakat. Dnes je takový trend a u mnoha automobilek už není na výběr z atmosféry, turba a dieslu, ale jen turbo a diesel, pokud se objeví atmosféra jedná se často o základní motorizaci. Za nedlouho s něčím podobným příjde Hyundai-Kia, ale pokud máte nějáký TIP, pošlete odkaz, budu vám vděčný. S pozdravem Dan13 PS: Nyní vlastním Octavii II. s 2,0Fsi a ok, 6.stupeň dokáže spotřebu opravdu snížit, takže např. eko jízda za 6litrů je reálná! – protože tím se často minimotory chlubí – známý má Golf 1.2Tsi 77Kw a v průměrné spotřebě máme rozdíl cca 0,5litrů!!! Ale on zas nemá motor zcela zajetý.

    lidek, které na nové auto mají méně než 400 tisíc doporučuju koupit ojeté. já bych neváhal vzal 200-250 tisíc a koupil trojkového ojetého bavoráka.
    http://www.tipcar.cz/inzerat/bmw-320i-jako-nove-rezervace-cz-35860125.html

    Tohle vypadá moc hezky a šestiválcový dvoulitr s řetězovým rozvodem je nesmrtelný. na dálku budete jezdit pod 7 litrů a poměstě těch 9. budete do toho lít jen olej a benzín. ještě doporučuju 2 litrový diesel a pokud chcete auto až do rakve tak si pořiďte třílitrový diesel.Kvalitě zpracování,stavu a výbavě nemůže konkurovat dacie ani po 12 letech stáří tohoto vozu. a mohl bych pokračovat dalšíma, ale záleží k jaké značce tíhnete. do tohohle se nebudete muset bát posadit svoje děti.já sanderem denně jezdím a je to něco hrozného, nekomunikativní řízení, šílené dílenské zpracování, není to pozink, oni sice dávají záruku na prorezivění kastle která teda nehnije ale podvozky hnijou. na 1,4 motoru se nám u jednoho auta na 70 tisíc vypoukla hlava, výfuk se po třech letech na dvou autech svařoval už dvakrát, všude odpadávají gumová těsnění kolem dveří, neustále je musíte nasazovat, povedlo se mi zamáčknout dovnitř do potrubí topení ten výdech (dementní řešení totálně), rezerva je pod autem, takže když už někde píchnete tak vás to odmění tím že se dokonale zaserete, celé auto na nerovnostech trochu poskakuje jak koza, na dálnici se nedá udržovat 130. nad 110 km/hodině je v autě takový aerodynamický hluk, že než dojedete z hradce do prahy tak z toho budete mít doživotní migrénu. Rachytické ovladače topení, neustále se hýbe celá ta konzole a pod ní chvíli svítí a chvíli nesvítí žárovičky, během měsíce se přepálili všechny dráty ve vyhřívání zadního okna…jako my ho máme jako pracanta, lítáme s tím po poli, v lese, na to je super, ale to je všechno. Radši starší ojeté a kvalitní auto než novou kaši, říkám to kde se dá, spousta lidí to nechápe, ani nechce, nové pro ně znamená všechno, co je nové je skvělé…není tomu tak.

    jo a ještě jedna věc:D v zimě když je auto zmrzlé tak pod těch mínus pět až deset tak se rozlije vnitřní palubní počítač a není na něm vůbec nic vidět dokud se to neohřeje. To ve mě taky vzbudilo důvěru:D

    nezlobte se na mě, nechci působit arogantně nebo nevyzrále, ale musím to říct…tohle auto je prostě kaše.

    roman

    Kupovať ojazdené auto je ako kupovať mačku vo vreci. Stočené km, nejasný pôvod. Keby aj toto bolo v poriadku, tak ak s tým predchádzajúci majiteľ jazdil ako prasa, tak skoro prichádzajú veľké investície. Tieto riziká u nových áut odpadajú. Takže ja radšej nové ako ojazdené. Navyše ak niekomu stačí základný motor a nepotrebuje veľký výkon, tak dobrá bude aj tá jedna dvojka. Tá už je odskúšaná a teda aj spoľahlivá. U tej 0,9 by som sa obával spoľahlivosti, keďže je to novinka (viď spoľahlivosť 1,2 tsi).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist