Dacia odhaluje novou identitu svých modelů

Po kompletní obměně komunikačních materiálů (polovina roku 2021) a poté prvních showroomů, která byla započata na začátku roku 2022, je nyní na vozidlech, aby přijala novou identitu značky. Kromě prosté změny designu, nová identita ztělesňuje závazky do budoucna a staví na pevně zakotvených hodnotách, které stojí za úspěchem značky Dacia.
37691_static_-_range_without_logan_4-3-1100x618.jpg Zdroj: Dacia

Nová vizuální identita značky Dacia se rozšířila na celou modelovou řadu. Výrazným prvkem nové identity značky je emblém Dacia Link, který se nachází uprostřed přední masky, která je sama o sobě přepracovaná a nyní s prvky v bílé barvě.

Stejně jako články řetězu tvoří propojená písmena „D“ a „C“ v minimalistických liniích zcela nový emblém, který odráží robustní jednoduchost nového designu. Dacia Link je snadno rozpoznatelným obrazem značky, který je dobře viditelný zblízka i zdálky.

Další viditelnou změnou je přidání loga na volant každého vozidla. Minimalistický design nápisů byl zredukován, takže zůstalo jen to nejnutnější, co stačí k rozeznání jednotlivých písmen.

Mezi další změny, které byly provedeny v designu, patří příchod barvy šedá Megalithe na střešní lišty, prvky předního a zadního nárazníku a vnější zpětná zrcátka u modelů Sandero Stepway a Duster.

Čtěte také:

Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně

Vyzkoušeli jsme v praxi geniální řešení nové Dacie, které ocení všichni Češi

Dacia Duster se znakem Nissanu? Zrak vás nešálí, skutečně existuje

Stejná DNA, nový impuls

Během několika měsíců Dacia obnovila svou modelovou řadu dvěma novými přírůstky do rodiny: plně elektrickým modelem Spring a modelem Jogger, všestranným rodinným vozem segmentu C. Zavedení nové vizuální identity představuje vyvrcholení obnovy značky. Dacia skutečně změnila vše, ale stále zůstává věrná podstatě značky.

Tato podstata znamená vyrábět vozy bez příkras, jen s podstatnými prvky, které odpovídají očekáváním našich zákazníků. Vozidla Dacia jsou především robustní a spolehlivá, jsou skutečně všestranná a lze je používat k nejrůznějším účelům, ať už jde o popojíždění po městě, nebo útěk na víkend do přírody. Zbrusu nové barvy šedá a zelená Dusty jsou zemité odstíny inspirované barvami přírody a podtrhují úzké spojení značky Dacia s přírodou.

Dacia je tu proto, aby změnila zažité poměry a opět otřásla automobilovým průmyslem, zejména prostřednictvím snahy o prosazování chytrých spotřebitelských řešení. To znamená postupné ukončení používání některých materiálů, jako jsou chromované lišty nebo umělý hliník, ale také pokračující snahu o ukončení používání jakékoliv formy kůže živočišného původu.

„Zjednodušené logo je velmi symbolické pro zaměření značky na návrat k základům. Stejně tak emblém Dacia Link inspirovaný světem mechaniky evokuje jednoduchost a robustnost. Nese v sobě také symboliku spojení, které je silným prvkem komunity Dacia,“ říká David Durand, Design Director Dacia

Kompletně přepracovaná modelová řada

Pravděpodobně poprvé v automobilovém průmyslu se nová vizuální identita zavádí současně pro celou modelovou řadu Dacia. Již od 16. června mohou zákazníci objednávat vozy s novou vizuální identitou.

Na to, aby zákazníci viděli nový vzhled na vlastní oči, si budou muset počkat do pařížského autosalonu v říjnu 2022 a první vozy se dostanou k prodejcům značky Dacia koncem roku 2022.

20.6.2022 9:02| autor: Hugo Kottás

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist