Dacia Logan (od 2004)

8 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Dacia Logan využívá spoustu dílů shodných s Renaultem Clio. Některé problémy mají oba vozy společné, jiné trápí pouze model Logan.

Diskuze

13 komentářů

    king

    Od kdy se montuje 1.6 16V/79 kW?

    tomas

    Pokud je mi známo, tak byl v nabídce snad jen rok, ale u takového auto o něj nebyl zájem. Chytají se jen lacinější motorizace.

    Jan Trejbal

    Pokud vím, v ČR se prodával pod názvem výbavy Prestige, ale zhruba jen jeden rok. Na vlastní oči jsem ho viděl jen jednou.

    Jan Trejbal

    Jo a tento 16-ti ventilový motor lze nyní v ČR koupit jen do verze MCV.

    tomas

    Němci ho mají stále v nabídce, ale s výkonem upraveným na 77 kW. viz. http://www.dacia.de

    xyz

    Tento článok je velmi negativne napísaný , pochybujem žeby som taky našiel na inej stranke, kde o aute pišu aj kladné veci nie ako tu.

    PetrGTV

    Tak si klikni na slovenskou alternativu ke Světu Motorů a máš klid a pozitivní informace k tomu ,-)

    Chvost

    Souhlasím, tohle je asi nejvíc negativní článek o Loganu, který jsem zatím četl. Klady auta jsou vynechané a nebo zlehčené (např. 510 l zavazadlového prostoru není slušných, ale je naprosto bez konkurence, tento objem žádný jiný cenově srovnatelný model nenabízí). Naopak zápory jsou přehnané (např. plasty ve voze opravdu nevržou – narozdíl od např. fabie). Logan je zkrátka trnem v oku mnoha lidem a proto ho mám ještě radši 🙂

    Honza

    Jela vůbec redakce s tímto autem? Pochybuju…

    Kdo o něm může proboha napsat, že má pohodlná sedadla?

    K čemu je vám 510l zavazadlového prostoru, když ho archaické vzpěry víka kufru nedovolí celý využít? A co třeba tragické jízdní vlastnosti? Auto se naklání šíleným způsobem..

    A co ergonomie? Volant s obrovským průměrem a tenoučkým věncem, pitomě rozmístěné ovladače (konkétně elektrické stahování oken).

    A kakmpak se ve výčtu závad poděly problémy s korozí, kterou trpí snad každý kousek starší 4 let?

    Co se tomuto autu upřít nedá, je poměr cena/velikost, překvapivě pohodlný podvozek i na špatných cestách a ostré a účinné brzdy (ikdyž bez špetky zpětné vazby).

    Článek má vypovídací hodnotu borové šišky.

    Logan jako takový má význam v zemích, jako je Rumunsko, kde nahradí staré Dacie, kde jim nevadí jeho negativa a naopak do popředí se dostává vyšší světlá výška, prostor a pohodlí. A Samozřejmě cena, až na prvním místě. U nás je pochopitelný jako levný pracant pro řemeslníky, rozhodně to není evropské rodinné auto..

    elf

    V čechach bude vždy škoda naj a dacia ostatné značky budu popri nej iba vedľajšie značky , hoci škody su tak umelo predražené auta len preto že su pod korncernom VW .

    Čo z toho, ze maju kvalitne materialy vo vnutri , keď priestorovo a motoro v zakladnej vybave su úplný hnus za vysokú cenu .

    Chvost

    Ahoj Honzo,

    kupodivu i já hodnotím sedadla jako pohodlná, záleží s čím srovnáváš. Já srovnávám nejčastěji s fabií, se kterou mám největší zkušenosti, v té se mi sedí hůř. Se vzpěrami kufru máš pravdu (už se mi několikrát stalo, že se něco vzpříčilo v kufru), ale i když odečtu postranní prostor pro vzpěry zbyde mi přes 400l a to je pořád hodně. Velký průměr volantu je kvůli verzi bez posilovače (taky má převod zleva doprava 4,5 otáčky), mě osobně to vyhovuje (navíc jsem změřil, že opět oproti fabii je ten průměr větší jen o cca 3 cm). Na rozmístění ovladačů si člověk rychle zvykne, dnes mi už přijde v pohodě (jde o zvyk). s korozí ještě nemám zkušenost (mám Logana teprve 2 roky), ale zatím nic, při dobré péči to bude v pohodě, většina lidí podle mě péči o karoserii podceňuje. Je nutné Logana srovnávat s vozy stejné cenové kategorie, kdyby stála škodovka stejně, koupím si Škodovku. Souhlasím, že některé části jsou zastaralé a zpracování trochu horší ( já mám třeba křivě ustřižený koberec u spolujezdce), ale cena je pro mě zatím rozhodující. Podle mě je to velké auto za cenu malého.

    veto

    jediny problem s koroziou, ktory logan ma je spomenuty v clanku. Su to neosetrene montazne diery pre zavesenie na montaznu linku. Na toto ale bola zvolavacka. Co v clanku nebolo spomenute je, ze logany prvych rocnikov mali problem aj s cidlom spiatocky(tiez zvolavacka).
    Inac logany s koroziou problemy nejako nemaju, a to som sa naschval na ne pozeral na uliciach, nevidel som jedineho hrdzaveho.
    motory 1,5dci nemaju taktiez problem, autor cerpa zo starych informacii, ked mali motory 1,5dci problem so vstrekovacmi a cerpadlom delphi, ale tie boli uz v roku 2005, ked sa logan zacal vyrabat odstranene.
    Najvacsi problem dacii je lacne esteticke spracovanie a odhlucnenie, ale inac je to spolahlive auto(viz dobre umiestnenie logan MCV v teste autobildu po 100 000km, kde sa rozoberie cele auto a hodnoti sa opotrebovanie dielov).
    Vela neznalych ludi kritizuje stare benzinove 8ventilove motory, ktore pochadzaju z 90tych rokov, ale v daciach vobec nevadia, kedze dacie su lahke auta a s 1,6 8v sa da jazdit lahkou nohou za 5,5l/100km, normalnou jazdou 6l/100km, v meste 7l/100km.
    U tohoto auta plati predsudky bokom, na pracu je to vyborny fachman.

    jirka

    Ahoj no ja mam fabii combi a jsem spokojenej ale mam skušenost i s loganem combi 1.6 rok 2007 mel jsem to jako služebni auto a mohu řict tak mam snim dobre skusenosti po  dobu 5 let ježdeni jsem nenasel nic špatneho byl jsem spokojenej jak prostorem i vnitřkem a hlavne ktere auto ma dnes abs a to vteto cenove nabidce no asi žadne taky mam rodinu a fabii combi je už pronas mala tak si ji chci taky koupit a hlavne je pro rodinu prostorne auto a hlavne když si človek o auto stara tak neni žadnej problem

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist