dacia-je-v-top-10-nejprodavanejsich-znacek.jpg

Dacia je v top 10 nejprodávanějších značek

Dacia

Nízkonákladová automobilka (rozumějte jako automobilka, jejíž auto si pořídíte s nízkými náklady) slaví prodejní úspěchy.

Diskuze

4 komentáře

    TV

    Pro lidi co so nenároční a nehledaj radost z jízdy je to dobrá volba. když jim doslouží stará škodovka nebo favorit a chtěj jedině nový za málo peněz… Se pak nedivme že je mezi top10.
    Známý – Duster odešel favorit, Soused – Sandero náhrada Formana, a další dva co si pořídili Logana 1.4 za 120

    Jiri

    Já sice mám od dětství pro auta i busy velkou slabost, ale vyznávám auta praktická. Opravdu nikdy mne nenapadlo, i kdybych měl zbytečné prachy do vzduchu, že bych toužil po Mercedesu či BMW. Naopak, vždy jsem osloven praktickým vozem, ne abych doháněl cosi vozem. Dacii Logana jsem si projel, prodejna byla velkorysá. Ale oproti POLU SDI, se mi motor 1,4 / 55 jevil jako mrtvý, pružnost oproti SDI nebo C3 s 1,4 HDI se mi jevil nepružný, i spotřebou nezajímavý. Divil jsem se, míval jsem R 9, benzin 1,4, měl jen 43kW a byl báječně pružný. V Dacii 55 kW a líné, líné – a to srovnávám s motory obdobných výkonů!!! Čili to mi vadilo, jinak prostorný vůz, trochu jsem měl pocit horšího držení stopy. Pokud toto u docela hezkého Sandera zlepšili, fandím mu, vědí, že auto nejsou od toho, aby se zamindrákovaní jedinci předváděli.

    misak

    Přesně,Dacia není auto nahraní,ale asi bych si ji stejně nekoupil,protože kolik toho vydrží,můžeme jen spekulovat.Třeba taková Fabia není o moc dražší a je jasné,že vydrží a pak se ještě i dobře prodá.Kdo si koupí 6letou Dacii potom,to nevím.Teď někteří třeba odplivnou,ale Fabie není vyloženě nuda na řízení i když na sportovnější ježdění to taky není,výjma RS,ale aspoň tam cítím trochu kola skrz volant,je cit v pedálech a řazení je přesné.Potom třeba taková Mazda 2,či Fiesta nejezdí zle,akorát to nemužou být kombíky,což je pro více lidí rozhodující faktor,když chtějí malé,relativně levné a praktické auto

    Petr

    To je všechno relativní pohled. Mám služebního Yetiho, člověk by řekl kvalitní auto, prémiová značka, jezdím normálně, žádný závod. Mám najeto asi 60.000km. A jak to vypadá? Po předání nového auta: závada ..no uvolněný kryt motoru, nádržka na ostřikovač, vadná lamda sonda, materiálová vada na pravém předním kotouči, uvolněný nějaký plast z masky, výrobní montážní vada na středovém panelu, lezly z toho dráty přímo do pojezdu sedačky spolujezdce, ve 30kkm výměna stabilizátoru na pravém předním kole, závada v mechanismu výškového nastavení sedačky řidiče. Kromě toho, že auto velmi špatně topí, jde ztuha spojka se záběrem nepříjemně od podlahy, tuhé řazení to celkem jde. Doma máme první sérii Dacia MCV, najeto máme 150.000km. Kromě pár žárovek, ložiska v kole, předních kuláků, pouze měním olej tankuji benzín. Moje zkušenost s Dacii je velmi dobrá a lepší, u Škodovky mám opačný dojem.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist