Dacia Duster 1.5 dCi 4×4
23 fotografiíDacia
Nezapře, že je laciná jako čínské tenisky, ale je také aspoň odpovídajícím způsobem levná. Přesto dokáže nabídnout i svérázný druh řidičské zábavy.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
23 fotografiíDacia
Nezapře, že je laciná jako čínské tenisky, ale je také aspoň odpovídajícím způsobem levná. Přesto dokáže nabídnout i svérázný druh řidičské zábavy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mě tohle auto přijde jako naprostá zoufalost. Ale jezdil jsem s tim jen na silnici, do terénu mě při předváděcí jízdě nepustili, poserové.
To auto je ošklivý, levně stavěný, ale dává smysl. Prostě je to takový nenáročný pracant-pro lesníky, zemědělce,…
Mate tam nejakou mylnou informaci o vypinani pohonu 4×4 pri 40km h.
Rezim 4×4 lock se vypina jestli s nepletu nekde kolem 80km h ale reziam auto je aktivni pri prokluzu bez omezeni.
Jinak je to suprovy auto co neco uveze, necim projede. Jsem s nim zatim plne spokojen.
Je pohodlne a ovladani oken pod radiem mi prijde mnohem lepsi nez na dverich, hlavne jde o zvyk.
Diesel je usporny na velikost a hranatost auta.Kdo jezdi hodne po dalnici vic jak 120 tak pak mu to bude pit vic ale i to se da jeste prekousnout.
Prosím, když už děláte nějaký test či recenzi, zkuste se opravdu seznámit s autem, které testujete a nepleťe případným zájemcům hlavu špatnými informacemi. Zřejmě Vám uniklo, že Duster 4×4 má 3 režimy pohonu. 2 WD, Auto a Lock 4WD. V prospektu byste se dočetl, že režim Lock 4×4 je určen do těžkého terénu a do rychlosti 80km/hod. A režim Auto umí zanout 4×4 v jakékoliv rychlosti… Nevím, jaký pak mají význam takovéto testy, když se v něm plácají blbosti…