Dacia Duster 1.2 TCe 4×2 (2014)
32 fotografiíDacia Duster
Dacia Duster tak, jak si ji (asi) žádají zákazníci. S motorem o malém objemu a bez pohonu všech kol. Jaká je ve srovnání s u nás oblíbenou atmosférickou šestnáctistovkou a čtyřkolkou?
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
32 fotografiíDacia Duster
Dacia Duster tak, jak si ji (asi) žádají zákazníci. S motorem o malém objemu a bez pohonu všech kol. Jaká je ve srovnání s u nás oblíbenou atmosférickou šestnáctistovkou a čtyřkolkou?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Kdo aspoň trochu dával ve škole pozor, měl by vědět, že „charisma“ – podobně jako třeba drama či schéma – má druhý pád „charismatu“ (dramatu, schématu). Však také říkáme charismatický, dramatický, schématický.
Člověk, který si nechává za své psaní platit (ba dokonce ho snad psaní živí?), by dneska měl vědět a cítit, že použití tupé fráze „Duster je o ceně“ je opravdu hodně pokleslé psaní. Prozrazuje buďto lenost, nebo stylistickou neschopnost.
A do třetice. Přirovnání „díly na sebe doléhají s intimností zamilovaných puberťáků při ploužáku na místní diskotéce“ se do věcné zprávy o vyzkoušení vozu, navíc na specializovaném automobilovém serveru, vůbec nehodí. Ne že by se tak nedalo psát, ale mohl by si to dovolit až opravdu dobrý stylista, kvalitní autor, u něhož by to čtenáři přijímali jako osobitý styl. Jenže na to nemáte. Jednorázově sem vpálit něco takového je pěst na oko, úplně mimo žánr i styl textu. Trapný pokus o exhibici.
Autore, berte to jako zpětnou vazbu a rady zdarma. A polepšete se.
Jezdit se spotřebou o takřka polovinu vyšší než oficiální (9 versus 6,3) už by si snad, už s ohledem na toho, kdo auto zapůjčil (jistě ne půjčovna za peníze, že), zasluhovalo přiblížit, jaké užívání k takovému výsledku vedlo. Neboť představa, že poměrně lehké auto s tak malým motůrkem si bere tolik, jistě mnoho šetrných – a takoví budou kvůli pořizovací ceně o Dusteru uvažovat především – přinejmenším vyděsí. Stejně jako zmínka, že atmosféra chce ještě víc.
Ta spotřeba je neuvěřitelná měl jsem možnost toto vozidlo vyzkoušet a 9 litrů je pro mě sci-fi. Autor musel jed jako prase a nebo zapomněl,že se musi občas řadit . Tohle nemá s realitou nic společného 🙁
To je neuvěřitelné, tento model mám doma a mám naprosto opačnou zkušenost s většinou věcí popsaných v článku….spotřeba (rozhodně motor nešetřím a moje dlouhodobá průměrná 7l/100), sedačky dost měkké (nikoliv tvrdé), podvozek (je komfortní a perfektně tlumí všechny nerovnosti), akcelerace – na velikost auta – výborná a briskní atd., atd. Je otázka, jaké auto tedy Rakovan testoval?
cituji:
„Pamatuji si na své první seznámení s Dacii Duster, tuším, že to bylo někdy v roce 2014, čím si jsem ale jistý,….“
opravdu?
sakra, panove, ja uz to psal minule, ze vam to tady upada, opravdu neni zadna snaha se vzpamatovat?
Filipe, za mých časů by si toto redaktor motoristického časopisu/webzinu mohl dovolit pouze na přímý příkaz strany a vlády prostřednictvím nadřízenéhéo s plackou. Tolik pitomostí jsem se již dlouho nedočetl. Příště to přenechte Martinovi…