d-fens-promysleny-marketing-vw.jpg

D-FENS: Promyšlený „marketing“ VW

Volkswagen

Minulý týden vzbudil rozruch a všeobecné veselí klip z IAA ve Frankfurtu, ve kterém šéf VW Winterkorn komentuje nový Hyundai i30.

Diskuze

23 komentářů

    Mates

    D-Fens má doma tolik aut…fuj!!!tolik emisí. Kdyby je raděj nahradil 5 bicykly.
    Ne, vážně, musel jsem po shlédnutí videa zjistit, jak je to v Mondeu (2002),což zrovna není etalon zpracování (zajímavé-levá a pravá strana palubní desky mají odlišnou texturu) a je to zcela bezhlučná páčka! Naprosto irelevantní detail, řekl bych. Mimochodem, máme doma i Formana, mám ho radši než Ford.

    forrest

    Páčka nehlučná , ale 1x ročně použitá funkce …

    Luke

    D-FENS a Octavia?
    Preboha, ako si k nej prisiel? 🙂

    Odskusana packa na Astre G, hlucna, ale je to irelevantne. Takisto to pouzivam asi 1x do roka.

    Luke

    D-FENS a Octavia?
    Preboha, ako si k nej prisiel? 🙂

    Odskusana packa na Astre G, hlucna, ale je to irelevantne. Takisto to pouzivam asi 1x do roka.

    sir

    tak u fordu..focus mondeo x generaci…dycky packa nehlucna 😕 tak delast z toho vedu…a.si opravdu dobry VW marketing 😉

    mates

    focus potvrzuju taky. Vectra II má takovou zvláštní páčku(na pružině),kdy po jejím odjištění vyletí volant směrem nahoru a to je teprve hluk:D

    mates

    Nebude to služební? Nechci kecat, ale myslím, že je. Jinak, když se v autě střídají 3 řidiči, každý jiné postavy, tak je páčka často používána.

    pepa

    Zase jsem o něco přišel. Tím, že nepoužívám konzernová šidítka (šidím se už dvacet let rejží), mě ani nenapadlo, že by takový repetercajk měl dělat zvuky :-)+ :-)+ 🙂

    Mates

    A co je to za \“rejži\“, smím-li vědět? Nemám nic proti asijským automobilům, spíš se zajímám o to, jaké auto je, ne odkud. Ale tomu asi pramálo můžu rozumět, jezdím-li růžovým Formanem:D

    Marty

    530i po deseti letech provozu nevydá jedinej pazvuk z jakékoli páčky ani z aretace volantu ani z jiných částí vozu. Zato dva roky starý Hyundaie při jízdě po kočičích hlavách chrastěj jak kdyby byly postavený z Merkuru :o)) Ale o tom článek není…

    punmpičkář

    Automobilky a jejich představitelé chyby v marketingu nedělají. Zákazníci VW nyní vědí jakou pozornost věnují konkrétní lídé z vedení detailům a mohou si představovat jak naštvaný šef pucuje svoje podřízené po tom co si na víkend půjčil nové polo nebo up:). Propojení firmy s konkrétní osobou funguje, firma není anonymní zhluk, ale mužeme se jako spotřebitele \“spolehnout\“ na odpovědnost konkrétní osoby. Fajn článek, hezky rozebraný \“spot\“:)Díkes.

    Kyle

    Služební Oktávka to nebude. Myslím, že ji využil někdy jako taxíka.
    D-Fens nemůže být v žádným případě socka, která potřebuje od někoho zaměstnávat a fasovat nějakou podělanou fleetovou kcháru. To je z jeho článků na hony jasný. On je nezávislej v 100% významu toho slova.

    tnt71

    No, na toto by měl mít oddělení, kterému by měl věřit. Aby mu opačně pak nechyběl čas na tu práci, která se od něj očekává. A vzhledem k tomu, že vw má nejhorší produktivitu na zaměstnance z první pětky největších výrobců, tak to zapadá do rámce podivné dělby práce, potažmo vysokých cen produktů.
    A o tom překonání Toyoty v počtu vyrobených aut k získání světové jedničky mu bude chybět překonat historicky největší automobilový koncern GM, a to půjde podstatně hůř 🙂

    Priemerny spotrebitel

    Autor obhajuje neobhajitelne. Vnimanie priemerneho spotrebitela je uplne ine. Priemerny spotrebitel si z tohto spotu odnesie dojem, ze sef velkeho VW uznava kvality vysmievaneho korejca. Pre korejcov reklama na nezaplatenie. Za zverejnenim spotu je urcite Hyundai, vo VW by boli padnuti na hlavu, ak by robili reklamu korejcom. Je dokonca pravdepodobne, ze autor videa ho Hyundaiu nedal zadarmo 😉

    pepa

    Aktuálně Subaru Outback. Předtím Legacy.

    Mates

    Z jeho blogu mám pocit, že pracuje v nějaké společnosti pohybující se v automotive, ale je možném že se něco změnilo.

    Mates

    A tomu říkáš šizení?:D Do Subaru se snad nemůže navážet ani nejzarytější odpůrce asijských automobilů.:)

    pepa

    Co si budem namlouvat. Nic není dokonalé. Ale je fakt, že ranní předpověď počasí neposlouchám ani v zimě 🙂

    znalec

    mam skor dojem, ze chlapec je urcite zamestnany, urcite v automotive a urcite pri koncerne a urcite je to technicka pozicia – ziadny timlider, kancelarska krysa – skor nieco blizsie pri inzinieringu.

    Tomek

    otázkou je, zda páčky a jejich hlučnost není spíš nedůležitý detail..

    zzzzzzz

    …necim podobnym byl povestny Jobs.

    Otázka na autora

    Chtěl bych se zeptat pana D-Fense, jak je to s tou Octávií.
    Nedělám si naději na odpověď do diskuze,od toho asi máte spíš blog. Fakt s ní jezdíte, nebo se vám jen doma nějak připletla do rukou? Vím, řešíme tu jen Octávii…
    Další: v článku píšete: \“Ani jedno z uvedených aut jsem proto nepřestal mít v oblibě.\“
    Mělo to být opravdu napsáno takto?
    Děkuji a \“Zmrdům zmar!\“

    Steve

    To Mondeo potvrzuji. A přidám ještě Mitsu Lancer r 1995 (NE EVO ale obyčejnou verzi) který také nevrzal. A u něj udělám ještě odbočku, měl naprosto geniální štelování polohy opěradla. Stiskla se \“páčka\“ sedadlo se uvolnilo, člověk zvolil polohu, která mu nejvíc vyhovovala a páčku pustil, sedadlo přesně v té poloze zůstalo. Jednoduché a lepší než v elektrice. Nevím proč to nikdo jinej nedělá… :/

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist