D-FENS: Nulová tolerance
dopravní předpisy v čr
V minulých týdnech proběhla určitá diskuse kolem „nulové tolerance“ k alkoholu za volantem.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
dopravní předpisy v čr
V minulých týdnech proběhla určitá diskuse kolem „nulové tolerance“ k alkoholu za volantem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ať vládne kdo chce, naše české zákony a předpisy vždy budou podporovat zachování korupčního prostředí a nejistoty řidiče při řešení jejich přestupků.
Za 82 na osmdesátce vás můžou postavit ke zdi a za 69 před rojící se školou a tramvajovým ostrůvkem vás můžou jen napomenout. Z chlapa, co opakovaně řídí svúj traktor s 5 promile, je televizní hvězda a jinému za opravdu jen jedno pivo zakáží na rok řídit a dvacet tisíc k tomu. O tom, že by pouhý překlad a převzetí spravedlivějšího a lidštějšího německého sazebníku ušetřilo státu pár miliard za odměny poslaneckých a bůhvíjakých komisí, co vymýšlejí naše české špecifiká, ani nemluvě.
prostě Kocourkov
Myslím, že ty obavy spíše vyvolává ani ne tak stav \“nenulové\“ tolerance, ale samotný přechod z nulové tolerance na \“nenulovou\“ – mohlo by to nejspíš přechodně lehce zvýšit počet \“opilých\“ řidičů.
Na druhou stranu to nemůže vliv na ty \“borce\“ co si prostě nemůžou pomoct a sednou za volant po 10-ti pivech.
A další záludnost je potom zbytkový alkohol – je víc nebezpečný pro bezpečnost provozu, nebo pro \“papíry\“?