Čtenářský test: Toyota Avensis 2.0

2 fotografieAutobazary a vše o ojetých autech

Toyota jako sázka na jistotu kvality a dlouhodobé spolehlivosti. A pod kapotou benzínový dvoulitr s atmosférickým sáním.

Diskuze

23 komentářů

    karel

    mám v Avensisu totožnou motorizaci z roku 2004 v sedanu ale předfaceliftovou verzi a akorát nájezd mám trošku větší 264tkm, ale mohu potvrdit, že s motorem jsem nikdy nic nedělal, což je až neuvěřitelný.Dle mého se jedná o jedno z posledních poctivých aut, kde výrobci nešetřili tak jako dnes. 🙂

    Nick

    Benzin je benzin a ešte k tomu japan neni čo riešit.Prajem vela dalšich kilometrov a peknych zažitkov s Toyotou

    TumaPetr

    Moc hezky napsané. Díky, že jsi se podělil o zkušenosti.

    XXX

    Teda myšleno že nakonec na to každej přijde. Teda každej asi ne, furt znám dost lidí co jsou nepoučitelní …

    XXX

    Teda myšleno že nakonec na to každej přijde. Teda každej asi ne, furt znám dost lidí co jsou nepoučitelní …

    David

    Meli sme ve firmy 3 mazdy 6, taky uplne bezproblemu proti Audinam co mame ted, ale ta toyota je absolutni top co se tyka spolehlivosti.

    Atlis

    Musim ta trosku vyviest z omylu. Ja som kupil Avensis T25 pred fl, novy, v 2005 – 2.0D-4D. Predal som ho pred 1.5r ked mal najazdene 180tis km. Novy majitel je moj kolega, auto ma teraz najazdencyh vyse 210km a nebolo na aute menene nic…

    Stepan

    Dekuji autorovi za sepsani jeho zkusenosti. Zacinam resit vymenu prvni generace Avensisu za novy a T25 s 2.0 benzinem byla moje prvni volba. Motor se podle vseho povedl,chci se jenom zeptat, jak je to se spotrebou oleje. Stara T22 v 1.8 vvt-i do roku 2001 zrala olej kvuli vyssimu opotrebeni pistnich krouzku. Rad bych se teto jedine vade do budoucna vyhnul. Jinak souhlasim pokud jde o spolehlivost – ta je az neskutecne neprustrelna (i u prvni generace).

    Ja mam ten samy Avensis ale z brezna 2005. Koupeny jako novy. Nyni najeto cca 108 tis. km. Jezdim hlavne dlouhy streky. Bohuzel pri cca 100 tis. km odesla kaplicka s malou cernobilou navigaci delena s ukazateli spotreby, najezdu km atd. A pri zhruba 80 tis. km odesel menic CD na 6, trochu nestastne umisteny pod sedackou spolujezdce. Jinak bez zavad,super auto. P.S. Jo, a kuny zerou izolaci motoru. Sedacky nejsou pro dvoumetrovyho chlapa tak pohodlny, jak ma treba Volvo. PP.S. Chtit za tempomat 18 tis. kc a cekani na ksenony 3-4 mesice v r. 2005 mi prislo nefer. Za aktiualizaci cernobile navigace chteli 6 tis. kc. Jen verze s barevnou, byla bezplatne. PPP.S. Recezent se patrne spletl u poctu airbagu. Je jich tam 9. Ten koleni ma pouze ridic. 🙂 Auto velmi doporucuju.

    hajnalka

    Octavia Combi 2.0FSi benzin 299800km bez problemu vymena rozvodov pumpa napinak kupene ked mal 165000km

    Pardon, a jak vas prispevek souvisi s Avensisem?

    Trautnberk

    U motorů 1.8 (1ZZ-FE), spolu s motory 1.6 (3ZZ-FE) a 1.4 (4ZZ-FE) – který se dával třeba do corolly, se ta náhlá spotřeba oleje objevovala do roku 2005, kdy toyota provedla nápravná řešení. Nejčastěji u modelů Celica T23 a MR2 SW30, kde se přecejenom motory častěji pohybují ve vysokých otáčkách. Jinak je to ale dost závislé na zacházení a údržbě, viz tyto bulletiny:

    http://www.ulozto.cz/xwVGhwK/toyota-oil-consumption-pdf a ještě tento http://www.ulozto.cz/xRvBhDT/spotreba-oleje-motory-vvti-pdf

    rony

    zde je třeba aby to trochu jelo dávat natural 98 a spotřeba je stejně kolem 9 litrů http://static.autoweb.cz/img/smiles/smile.png

    rony

    spotřeba oleje se této motorizace vůbec netýká, týkala se jen motorů 1.8 a 1.6 a to jen pokud se provozovaly ve vyšších otáčkách

    rony

    vůbec nevíš o čem mluvíš,máš vůbec to auto?,měnič je vždy jen přímo panelu rádia,pod sedačkou je mechanika od navigace,nevim co tě mohlo odejít v tej kapličce,je to vyrobený v panasonicu v pardubicích a nevim o nikom kdo by s tim měl kdy problém,já dělám v servisu Toyoty, takže vím o čem mluvím

    rony

    vůbec nevíš o čem mluvíš,máš vůbec to auto?,měnič je vždy jen přímo panelu rádia,pod sedačkou je mechanika od navigace,nevim co tě mohlo odejít v tej kapličce,je to vyrobený v panasonicu v pardubicích a nevim o nikom kdo by s tim měl kdy problém,já dělám v servisu Toyoty, takže vím o čem mluvím,proč si čekal na ksenony 3-4 měsíce v roce 2005,když si auto kupoval??aktualizace navigace stojí cca 60Euro,aktualizace barevné zdarma nikdy nebyla.Airbagů je opravdu 9,ale většina majitelů Octavie II při jejim prodeji uvádí,že jich má taky 10 a má jich max. 6 :), ty kuny tu izolaci opravdu žerou,to je pravda.

    Mas pocit, ze kdyby nevlastil tento vuz, ze bych ztracel cas v teto diskuzi?! Potazno, znovu psal, jiz napsane a tebou asi nepochopene?
    Informace o cene aktualizace navigace mi rekli v servisu v Brne na Videnske. Tam bezplatne instalovali aktualizaci navigace pro nejdrassi typ Avensise. Psal jsem, ze odesel menic na 6 CD. Ten je u tohoto typu pod sedackou spolujezce. Ano, vyrobil ho Panasonic. Samozrejme, na pristrojovce (uprosred) pod kaplickou, kde je navigace a ukazatele prumerne spotreby atd. je menic CD. Na jedno CD. A to zatim funguje:) Pro ostatni viz. toyotaklub.cz

    martin

    miluju řeči lidí kteří neví a mluví, japonec až nakonec… toyotka supr a dobře vypadá

    michal

    moc pěkné auto,určitě bych ji dal přednost třeba před passatem,mondeem s kterým mám špatné zkušenosti.Problém je v tom,že Toyota je docela drahá,zánovní bude stát víc jak půlmega a to je docela hodně,samozřejmě benzín.

    vandal

    Mám Ave 2.0 Sol Elegant s xenónmi a s automatom, kúpené 04/2014 193000km, hneď po kúpe som musel meniť 2 lambda sondy, vyčistiť škrtiacu klapku komplet…
    Teraz mám cca 202000km a v podstate od kúpy mám problém s trasením auta na voľnobehu a neviem si s tým dať rady.
    Čaká má výmena doštičiek a tyčiek stabilizátora.
    Inak spotreba na 70% nad 9l/100km 😉
    Čo sa týka komfortu, jazdných vlastností tak je to na výbornú.

    eda

    Máte nejspolehlivější motorizaci, kterou sehnat v ojetíně je kumšt …… dobře jste vybral

    chosse

    Já mám Avensis 2.2 D 4D 110kw. Spotřeba nevyleze nad 6l, ale v průměru jezdím za 5.2l, ve čtyřech lidech, v serpentýnách a kopcích. Jsem s ní moc spokojený, výbava je plná i s NAVI, v kůži atd. Pochopitelně combi, takže prostoru je opravdu spoustu. Prostě luxuxsní vůz 🙂

    shanen

    Mám radost už 13 let s tímto bezvadným vozem.Je nadmíru spolehlivý a finančně nenáročný.Měněny pouze brzdové destičky,pravidelná výměna oleje a pouze 1krát svíčky.Motor má najeto 254000 km ,který je 1krát ročně čištěn.Prostě Avensis vvt-i 2.0 benzin,2003,110kw.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist