Čtenářský test Škoda Felicia 1.3 MPI (1999)
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Škoda Felicia, klasika, někdejší ikona tuzemské automobilky, řada, se kterou Škoda vstoupila bez nadsázky do západní Evropy. Pohledem spokojeného majitele.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Škoda Felicia, klasika, někdejší ikona tuzemské automobilky, řada, se kterou Škoda vstoupila bez nadsázky do západní Evropy. Pohledem spokojeného majitele.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Karburátorové verze byly podle všeho jen pro export mimo EU, protože neplnily emisní normy. Ostatně i poslední kusy Favoritů měly motor 1.3 BMM.
Dobrej den, rád bych koupil vašeho miláčka ŠKODU. Platím hotově. Rád bych do něho dal motor ze 120L, kterej se mi válí ve stodole z mého prvního fára. Cenu vašeho auta bych odhadl tak na 2000,-kč, což je dobrá nabídka. Pokud máte zájem, tak volejte PEPU. Ihned si to odvezu…
Oprava…poslední kusy Favoritů měly motor 3.0 BMW
jen koroze mne donutila koupit si nové auto. Tak si říkám – nelze auto vyrobit tak, aby „nehnilo“, nebo je to záměr aby bylo nutné koupit nové auto? Byl jsem s Felicií spokojený, auto na přepravu po okreskách do 1 hodiny jízdy, i s trochou toho fun faktoru, ideální. A líbila se mi. No, co dělat…
Ee, nezvládnutá antikorozní ochrana je specialita výhradně Škodivek, když se podívam na a pod svojí koncernovou hrobku starou 23 let, tak rezne jen to, co bylo opravovaný – šrámy a ťukance, zbytek je ok.
Ve své době dobré auto-ale moc levné nebylo
7 miliónů filcek vážně nebylo vyrobeno
Jsem majitel Felicie MPi 50 kW r.v. 2001 akční model Trumf. Podle dnešního standardu nových aut je to „holátko“. Má jako jedinou lepší výbavu centrální zamykání, ale jen na klíček a mlhová světla. Jediné co jsem dal do auta navíc je radio, dvoutonové houkačky a příčnou vzpěru k vyztužení motorového prostoru. Přes to, že auto má najeto 69 tis.km, střídalo několik řidičů, je až na drobnosti ve velmi dobrém stavu. Olej z něj neteče a spotřeba oleje je téměř nulová. Nevýhodou konstrukce motoru je nutnost seřídit po určitém proběhu km ventily. To však zvládne každý zkušený automechanik, který “ zažil “ Favority či ještě starší škodovky. Pokud se týká oprav, nepřekročily výrazně možnosti běžného rodinného rozpočtu a s ohledem na relativně jednoduchou konstrukci vozu, jich nebylo moc. Samozřejmě se s vozem musí jezdit rozumně a průměrná spotřeba nepřevyšuje 7,1 l/ 100 km. Takže pro dopravu z místa A do místa B, je to nákladově bezkonkurenční auto. Vzhledem k pořizovací ceně nového vozu vyrobili v Mladé Boleslavi nenáročný a dobře sloužící automobil přesto, že se občas se ozve nějaké vrzání, či jiné pazvuky.
Jsem majitel Felicie MPi 50 kW r.v. 2001 akční model Trumf. Podle dnešního standardu nových aut je to „holátko“. Má jako jedinou lepší výbavu centrální zamykání, ale jen na klíček a mlhová světla. Jediné co jsem dal do auta navíc je radio, dvoutonové houkačky a příčnou vzpěru k vyztužení motorového prostoru. Přes to, že auto má najeto 69 tis.km, střídalo několik řidičů, je až na drobnosti ve velmi dobrém stavu. Olej z něj neteče a spotřeba oleje je téměř nulová. Nevýhodou konstrukce motoru je nutnost seřídit po určitém proběhu km ventily. To však zvládne každý zkušený automechanik, který “ zažil “ Favority či ještě starší škodovky. Pokud se týká oprav, nepřekročily výrazně možnosti běžného rodinného rozpočtu a s ohledem na relativně jednoduchou konstrukci vozu, jich nebylo moc. Samozřejmě se s vozem musí jezdit rozumně a průměrná spotřeba nepřevyšuje 7,1 l/ 100 km. Takže pro dopravu z místa A do místa B, je to nákladově bezkonkurenční auto. Vzhledem k pořizovací ceně nového vozu vyrobili v Mladé Boleslavi nenáročný a dobře sloužící automobil přesto, že se občas se ozve nějaké vrzání, či jiné pazvuky.
Jsem majitel Felicie MPi 50 kW r.v. 2001 akční model Trumf. Podle dnešního standardu nových aut je to „holátko“. Má jako jedinou lepší výbavu centrální zamykání, ale jen na klíček a mlhová světla. Jediné co jsem dal do auta navíc je radio, dvoutonové houkačky a příčnou vzpěru k vyztužení motorového prostoru. Přes to, že auto má najeto 69 tis.km, střídalo několik řidičů, je až na drobnosti ve velmi dobrém stavu. Olej z něj neteče a spotřeba oleje je téměř nulová. Nevýhodou konstrukce motoru je nutnost seřídit po určitém proběhu km ventily. To však zvládne každý zkušený automechanik, který “ zažil “ Favority či ještě starší škodovky. Pokud se týká oprav, nepřekročily výrazně možnosti běžného rodinného rozpočtu a s ohledem na relativně jednoduchou konstrukci vozu, jich nebylo moc. Samozřejmě se s vozem musí jezdit rozumně a průměrná spotřeba nepřevyšuje 7,1 l/ 100 km. Takže pro dopravu z místa A do místa B, je to nákladově bezkonkurenční auto. Vzhledem k pořizovací ceně nového vozu vyrobili v Mladé Boleslavi nenáročný a dobře sloužící automobil přesto, že se občas se ozve nějaké vrzání, či jiné pazvuky.
A přidal bych,že díky ocelovému rozvodovému řetězu je motor při troše péče nesmrteln a dá se roztáhnout i když katalyzátor (cena cca 1500kč) to nemá rád.
Žádná Felicia neměla pro náš trh karburátor, to byly pouze verze určené pro export na východ (no hádejte kam…), první Feldy u nás byly monotrony, od konce 96 už siemens mpi.
[…] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]