Čtenářský test Škoda Felicia 1.3 MPI (1999)

5 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Škoda Felicia, klasika, někdejší ikona tuzemské automobilky, řada, se kterou Škoda vstoupila bez nadsázky do západní Evropy. Pohledem spokojeného majitele.

Diskuze

13 komentářů

    AAA

    Karburátorové verze byly podle všeho jen pro export mimo EU, protože neplnily emisní normy. Ostatně i poslední kusy Favoritů měly motor 1.3 BMM.

    AAA

    Dobrej den, rád bych koupil vašeho miláčka ŠKODU. Platím hotově. Rád bych do něho dal motor ze 120L, kterej se mi válí ve stodole z mého prvního fára. Cenu vašeho auta bych odhadl tak na 2000,-kč, což je dobrá nabídka. Pokud máte zájem, tak volejte PEPU. Ihned si to odvezu…

    AAB

    Oprava…poslední kusy Favoritů měly motor 3.0 BMW

    Hrošan

    jen koroze mne donutila koupit si nové auto. Tak si říkám – nelze auto vyrobit tak, aby „nehnilo“, nebo je to záměr aby bylo nutné koupit nové auto? Byl jsem s Felicií spokojený, auto na přepravu po okreskách do 1 hodiny jízdy, i s trochou toho fun faktoru, ideální. A líbila se mi. No, co dělat…

    termix

    Ee, nezvládnutá antikorozní ochrana je specialita výhradně Škodivek, když se podívam na a pod svojí koncernovou hrobku starou 23 let, tak rezne jen to, co bylo opravovaný – šrámy a ťukance, zbytek je ok.

    polda

    Ve své době dobré auto-ale moc levné nebylo

    k.ik

    7 miliónů filcek vážně nebylo vyrobeno

    milan

    Jsem majitel Felicie MPi 50 kW r.v. 2001 akční model Trumf. Podle dnešního standardu nových aut je to „holátko“. Má jako jedinou lepší výbavu centrální zamykání, ale jen na klíček a mlhová světla. Jediné co jsem dal do auta navíc je radio, dvoutonové houkačky a příčnou vzpěru k vyztužení motorového prostoru. Přes to, že auto má najeto 69 tis.km, střídalo několik řidičů, je až na drobnosti ve velmi dobrém stavu. Olej z něj neteče a spotřeba oleje je téměř nulová. Nevýhodou konstrukce motoru je nutnost seřídit po určitém proběhu km ventily. To však zvládne každý zkušený automechanik, který “ zažil “ Favority či ještě starší škodovky. Pokud se týká oprav, nepřekročily výrazně možnosti běžného rodinného rozpočtu a s ohledem na relativně jednoduchou konstrukci vozu, jich nebylo moc. Samozřejmě se s vozem musí jezdit rozumně a průměrná spotřeba nepřevyšuje 7,1 l/ 100 km. Takže pro dopravu z místa A do místa B, je to nákladově bezkonkurenční auto. Vzhledem k pořizovací ceně nového vozu vyrobili v Mladé Boleslavi nenáročný a dobře sloužící automobil přesto, že se občas se ozve nějaké vrzání, či jiné pazvuky.

    milan

    Jsem majitel Felicie MPi 50 kW r.v. 2001 akční model Trumf. Podle dnešního standardu nových aut je to „holátko“. Má jako jedinou lepší výbavu centrální zamykání, ale jen na klíček a mlhová světla. Jediné co jsem dal do auta navíc je radio, dvoutonové houkačky a příčnou vzpěru k vyztužení motorového prostoru. Přes to, že auto má najeto 69 tis.km, střídalo několik řidičů, je až na drobnosti ve velmi dobrém stavu. Olej z něj neteče a spotřeba oleje je téměř nulová. Nevýhodou konstrukce motoru je nutnost seřídit po určitém proběhu km ventily. To však zvládne každý zkušený automechanik, který “ zažil “ Favority či ještě starší škodovky. Pokud se týká oprav, nepřekročily výrazně možnosti běžného rodinného rozpočtu a s ohledem na relativně jednoduchou konstrukci vozu, jich nebylo moc. Samozřejmě se s vozem musí jezdit rozumně a průměrná spotřeba nepřevyšuje 7,1 l/ 100 km. Takže pro dopravu z místa A do místa B, je to nákladově bezkonkurenční auto. Vzhledem k pořizovací ceně nového vozu vyrobili v Mladé Boleslavi nenáročný a dobře sloužící automobil přesto, že se občas se ozve nějaké vrzání, či jiné pazvuky.

    milan

    Jsem majitel Felicie MPi 50 kW r.v. 2001 akční model Trumf. Podle dnešního standardu nových aut je to „holátko“. Má jako jedinou lepší výbavu centrální zamykání, ale jen na klíček a mlhová světla. Jediné co jsem dal do auta navíc je radio, dvoutonové houkačky a příčnou vzpěru k vyztužení motorového prostoru. Přes to, že auto má najeto 69 tis.km, střídalo několik řidičů, je až na drobnosti ve velmi dobrém stavu. Olej z něj neteče a spotřeba oleje je téměř nulová. Nevýhodou konstrukce motoru je nutnost seřídit po určitém proběhu km ventily. To však zvládne každý zkušený automechanik, který “ zažil “ Favority či ještě starší škodovky. Pokud se týká oprav, nepřekročily výrazně možnosti běžného rodinného rozpočtu a s ohledem na relativně jednoduchou konstrukci vozu, jich nebylo moc. Samozřejmě se s vozem musí jezdit rozumně a průměrná spotřeba nepřevyšuje 7,1 l/ 100 km. Takže pro dopravu z místa A do místa B, je to nákladově bezkonkurenční auto. Vzhledem k pořizovací ceně nového vozu vyrobili v Mladé Boleslavi nenáročný a dobře sloužící automobil přesto, že se občas se ozve nějaké vrzání, či jiné pazvuky.

    Viktor Kolář

    A přidal bych,že díky ocelovému rozvodovému řetězu je motor při troše péče nesmrteln a dá se roztáhnout i když katalyzátor (cena cca 1500kč) to nemá rád.

    Filda

    Žádná Felicia neměla pro náš trh karburátor, to byly pouze verze určené pro export na východ (no hádejte kam…), první Feldy u nás byly monotrony, od konce 96 už siemens mpi.

    Skoda Felicia Test – Une autre galerie d'images de voiture

    […] Download Image More @ http://www.autoweb.cz […]

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist