Čtenářský test: BMW 323Ci E46

12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech

Když jsem se před třemi lety rozhodoval, jaké auto pořídit po mé, tehdy stávající E36, byla E46 jasná volba…

Diskuze

13 komentářů

    dave

    Blahopřeji majiteli k pěknému kousku, jedná se podle mého o jedno z posledních poctivých aut. Tenhle vůz dělal hodně parády jako nový, dělá jej pořád a bude jej dělat i jako youngtimer – pokud nebude zprasen nějakým tuzingem a bude udržován v originálním stavu.

    Otesanek

    Autíčko dnes pomalu vymírajícího druhu, jinak 320i nemá 2,5ku, ale je to jiná 2,2ka:-)

    joseph

    Hmm, podle fotek vypadá fakt pěkně. Tipnul bych ho tak na 130 000 km a ne na dvakrát tolik. Jezdil jsem chvíli s 328Ci a bylo to moc pěkný svezení.

    Andy

    Autor uvádza že v priebehu 3 rokov 3x menil riadenie…orig od bmw stoji cca 1300Eur, preto ma zaujima, ako toto poriesil, lebo vycalovat 4000 eur do jazdenky za 3 roky, ufff, na to nie som este nastastie psychicky nastaveny

    Mám něco trochu podobného, postarší levný benzín V6 s automatem a to auto nedám z ruky dokud se nerozpadne ono nebo já. Každé nastartování a jízda vyvolá úsměv ve tváři. Jen olej v převodovce bych měnil častěji, tak po 100 000.

    Robert Hlava

    Zdravím Vás,

    během tří let jsem měnil servomotor, řízení ne. Závada se projevovala v úniku hydraulického oleje a tužším a hlučnějším pracování serva, obzvláště při točení volantem na místě. Ani já bych nebyl připraven na výdaj 4000 euro za takovou věc, takže se opravdu o takovou částku ani nejednalo.

    pop

    no to mi taky hlava nebere…já slyšel, že se se*ou jen italové:))

    paca

    tak podle mě měnil servočerpadlo a ne tyč řízení

    a

    Pise o posilovaci, ne o rizeni. Servo stoji nekolik tisic Kc, ne nekolik desitek tisic + novej dil kterej se po roce rozpadne se snad zreklamuje 😉

    hyza

    zdravim, jenom mala pripominka – na nekterych fotech je znacka zabelena (takze soudim ze to byl umysl) ale nekde neni – takze jenom upozornuju.

    Robert Hlava

    Vybíral jsem fotky z různých alb, tak někde byla možná vymazána už dříve z jiného důvodu. Vím o tom, díky za připomínku!

    mára

    Shodou okolností jde o komponent, který se pro BMW vyrábí v Itálii.

    sova

    je rozdil mezi 320i pred faceliftem a po. oboje jsou R6, jen poFL je 2,0 a preFL je 2,2

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist