Čtenářský test: BMW 323Ci E46
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Když jsem se před třemi lety rozhodoval, jaké auto pořídit po mé, tehdy stávající E36, byla E46 jasná volba…
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Když jsem se před třemi lety rozhodoval, jaké auto pořídit po mé, tehdy stávající E36, byla E46 jasná volba…
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Blahopřeji majiteli k pěknému kousku, jedná se podle mého o jedno z posledních poctivých aut. Tenhle vůz dělal hodně parády jako nový, dělá jej pořád a bude jej dělat i jako youngtimer – pokud nebude zprasen nějakým tuzingem a bude udržován v originálním stavu.
Autíčko dnes pomalu vymírajícího druhu, jinak 320i nemá 2,5ku, ale je to jiná 2,2ka:-)
Hmm, podle fotek vypadá fakt pěkně. Tipnul bych ho tak na 130 000 km a ne na dvakrát tolik. Jezdil jsem chvíli s 328Ci a bylo to moc pěkný svezení.
Autor uvádza že v priebehu 3 rokov 3x menil riadenie…orig od bmw stoji cca 1300Eur, preto ma zaujima, ako toto poriesil, lebo vycalovat 4000 eur do jazdenky za 3 roky, ufff, na to nie som este nastastie psychicky nastaveny
Mám něco trochu podobného, postarší levný benzín V6 s automatem a to auto nedám z ruky dokud se nerozpadne ono nebo já. Každé nastartování a jízda vyvolá úsměv ve tváři. Jen olej v převodovce bych měnil častěji, tak po 100 000.
Zdravím Vás,
během tří let jsem měnil servomotor, řízení ne. Závada se projevovala v úniku hydraulického oleje a tužším a hlučnějším pracování serva, obzvláště při točení volantem na místě. Ani já bych nebyl připraven na výdaj 4000 euro za takovou věc, takže se opravdu o takovou částku ani nejednalo.
no to mi taky hlava nebere…já slyšel, že se se*ou jen italové:))
tak podle mě měnil servočerpadlo a ne tyč řízení
Pise o posilovaci, ne o rizeni. Servo stoji nekolik tisic Kc, ne nekolik desitek tisic + novej dil kterej se po roce rozpadne se snad zreklamuje 😉
zdravim, jenom mala pripominka – na nekterych fotech je znacka zabelena (takze soudim ze to byl umysl) ale nekde neni – takze jenom upozornuju.
Vybíral jsem fotky z různých alb, tak někde byla možná vymazána už dříve z jiného důvodu. Vím o tom, díky za připomínku!
Shodou okolností jde o komponent, který se pro BMW vyrábí v Itálii.
je rozdil mezi 320i pred faceliftem a po. oboje jsou R6, jen poFL je 2,0 a preFL je 2,2