Crashtest čínského vozu Brilliance BS 6: katastrofa!
9 fotografiícrash testy aut
Evropské bezpečnostní standardy budou pro čínské výrobce automobilů zřejmě ještě dlouho problémem.
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
9 fotografiícrash testy aut
Evropské bezpečnostní standardy budou pro čínské výrobce automobilů zřejmě ještě dlouho problémem.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Rád bych napsal, že bych to takového auta nikdy nevlezl, ale mám nepříjemné tušení, že když budu bourat např. s favoritem tak nedopadnu o nic líp.
ale je to masakr pri celnim narazu ti nezustanou ani zadni svetla ted bych napsal :))) ale k smichu to fakt neni….. to je masakr… a to auto mi vzhledove ani nevadi(zvnejsku a z dalky:) )
číňani jsou čím dál lepší….. čím blíž tím hůř!
Aj ked toto auto zrejme naozaj bude chodiaca truhla tak ja nemeckym testom od ich pochybnych vysledkov zo strachu pred lacnejsou konkurenciou moc nedoverujem. Aj ked cina ma este co dohanat v automobilovom priemysle.
ted vzpominas na logana pres boudu? :))) ale když se podivas na predek toho auta tak je zmackanej uplne spatne i ta strech se zajimave prohla a vubec…. auto ve vyssi rychlosti vypada trosku jinak zmuchlane (bavim se o aute co proslou euroncapem)
Přesně tak – vzpomínám si na test Smartu, kdy to narvali do betonovýho bloku snad v rychlosti 100km/h a normálně šly otevřít i zavřít dveře a palubovka se ani nepohnula. To se s touhle rakví vůbec nedá srovnávat.
ten test jsem taky videl jako tady z toho kramu by zbyla hromada srotu zlatej smart 🙂
Akorát, že u toho testu bylo jasně řečeno, že přestože zůstala skořápka zachována tak by posádka stejně nepřežila – úroveň přetížení díky absenci deformačních zon by byla příliš velká… přestože samotná pevnost karoserie je úžasná.
já bych do toh klidně vlezl , ale to jedině třeba někde na výstavě , nebo autosalonu 🙂
Jo tak v tom se shodneme 🙂
Proč nebylo možné udělat laterální náraz do sloupu? to nechápu.
myslim, ze som jeden zo stastlivcov, co to auto poznaju…pri nastupe kritickych otacok okolo 1700-1800, vam zacne vrzgat ako favoritka jazdiaca vylucne po meste…toto nie je o zaujatosti nemeckych ADAC…ano, mozno pridali trosku kilometrov navyse, ale fakt je ten, ze v zasade nemozete ocakavat dobre auta od spolocnosti, ktora nevie, ako ma dobre auto fungovat. tie auta su naozaj zle. cinske offroady odskakuju, naklanaju sa a pri slnecnom dni jednoducho musite otvorit okna…inak sa poblinkate. aj ked brilliance stoji v cine vo full vybave s nejakym 130 konovym motorom nieco okolo 500 tisic slovenskych. cinania totiz maju uplne ine naroky na auto…jazdne vlastnosti nepoznaju (vacsina z nich soferuje velmi kratko a zvacsa nikdy nemali sancu jazdit na EU aute vyrobenom v EU)…a v porovnani s tym, na com tu jazdi drviva vacsina z nich teraz – je to auto super luxus. takze pockajme si par rokov…
Ano je potřeba jim dát pár roků, možná ještě trochu víc než jen pár roků než se dostanou na jakous-takous úroveň. Je třeba si uvědomit, že Čína prošla a stále prochází neuvěřitelným vývojem. Před 15-ti lety neměli nic, prakticky ani co "do huby" a teď už tam má kdekdo auto. Nelze tedy očekávat, že po 15-ti letech překotného vývoje budou mít auta na úrovni BMW atp….
Kia ceed je taky pekny vuz:) a kie trvalo vic jak 15 let nez se dostala na uroven:)
byl bych pro uplny zakaz novych automobilu nesplnujicich alespon urcite bezpecnostni standarty a jak je videt B6ka je dobrý adept nevím jak je to s homologizaci na ceske silnice ale ja bych sem ten krám ani nepustil dyt to ma horsi kastli nez moje stara 120ka