corvette-zr1-na-nurburgringu.jpg

Corvette ZR1 na Nurburgringu

silniční doprava

Chevrolet Corvette ZR1 pokořila Nurburgring Nordschleife.

Diskuze

19 komentářů

    Kocmeister

    Paráda, milovníci Nissanu GT-R už nemaj argumenty.

    Jindřich

    Je tady jeden argument, a to je řiditelnost… Corvettetka je známá, že to není auto jen tak na ježdění, patří skoro výhradně někam na okruh. Ale s nissankem můžu třeba na ryby 😀

    Yaroukh

    A kde je tím známá? Já to slyším poprvé.

    garfielld

    taky slyšim tohle prvně, přávě že Corvetty jsou spíš známí svou denní použitelností jako třeba Porsche, akorád u ostrejch verzí bejvá problém se závoděnim na běžnejch okreskách, pokud chcete Z06 štvát po rozbitý okresce taxe moc jistě cítit nebudete, ta je lepší spíš na ten okruh

    kohi

    Z06 je ještě v pohodě sice na okreskách neni nejjistější, ale dá se to. Zato tato ZR1 už je opravdu pro zkušené řidiče co nemají strach a mají rádi adrenalin.

    kohi

    Pane, se Z06 jsem najezdil 2000 mil za dva měsíce v USA a je mnohem ovladatelnější než kdejaké sedany. Je vidět, že jste v takovémhle autě ještě neseděl. Až budete mít zkušenosti, můžete něco říkat 😉

    pepik

    to teda nemají a ty by jsi si měl změnit nick na kecmeister…

    kecmeister

    Prostě je to tak 😛

    Hitman

    No tak 480 koní/1740 kg a 638 koní/1400 kg je docela rozdíl ne ? Počkal bych si na V-Spec. Ten dá tý Vettě možná na prdel. Ale stejně musí bejt ta ZR1 bestie 😀

    starý gay

    dalej treba brat do uvahy fakt ze ZR1 je vrcholova corvette zatialco gtr je este len prvy model z mnohych ktore budu. bude v-spec potom v-spec 2 a i ine serie

    šiveko

    No jistě. Tenhle srágorek corvette by mohl soutěžit jen ve spotřebě zadních pneumatik… Jako že to vrcholná verze Corvette nandala GTR o obrovské 3 sekundy je prima. Ale jak jsi řekl, až se bude testovat v-spec2, tak to bude o něčem jiném. Corvette je pro zkušené jezdce! Kdo by dokázal s tímto vozem (pohon zadních kol) zrychlit 0-100 za 3,4 sec? Běžný "pan řidič" určitě ne. Kdežto s Nissanem GTR dokáže akcelerovat z 0-100 za 3,5 sec i redaktor časopisu Źena a život.

    Kocmeister

    ..japonec až na konec…

    Honza U.

    aneb to nejlepsi na konec :)))

    Kocmeister

    :-)))

    garfielld

    a že se tak "navážíš" zrovna do Corvetty? co všechny ty ostatní zadokolky, ty jsou taky pro redaktory "Ženy a život"? 🙂 BTW ZR1 je dělaná jako hlavně okruhový auto, tak nevidim jedinej důvod proč by měla bejt přátelská? jako kdyby si chtěl jezdit s Enzem na nákupy?:)

    Jan Zapletal

    Když pominu pravopis (jezdili Formule), tak komentář opomíná pár podstatných faktů:

    1. Nejrychlejší čas F1 na Nordschleife, který zajel Niki Lauda s Ferrari 312B 3.8.1975 při GP Německa, má hodnotu 6:58,6

    2. Nordschleife tehdy měřila 22,835 km, až v roce 1981 byla zkrácena na současných 20,832 km. Kdybych to přepočítal podle průměrné rychlosti (což je samozřejmě trochu diskutabilní), tak na dnešní Nordschleife by mi vyšel čas 6:22, a to už je opravdu propastný rozdíl mezi 7:20

    3. 7:20 by znamenalo průměr kolem 170 km/h, což odpovídá času dosaženému na staré verzi Nordschleife cca 300 koňovým závodním BMW E21 320i "Flying Brick" v roce 1977, tolik k technickému pokroku 🙂

    bolf michael

    tyhle auta nelze srovnat,to tam chybí ještě bugatti,kdo by vyhrál?já to vidím na týdení drtič všeho co má 4kola = nissan,a o výkendu pěkně corvette v kabriu a výlet po státech.

    davy

    Uprimne se obavam kvality ZR1 a je to pro mne duvod, proc bych si radeji poridil dozajista kvalitne provedeny GT-R nez ZR1. Mam uplne novou C6, EU verzi a behem 4 mesicu se vyskytly tyto zavady: Odesel 2 synchron (a tedy se menila i ozubena kola, olej atd.) na zpatecce, ktera se radi bez odporove priziny. Dale mam jiz 3.kotouce, pac po 2 kolech na okruhu zcela popraskaly, i kdyz jsem po jizde chladil. Shorely manzety kulovych cepu, pac neni dostatecny distance mezi kotouci, tedy 2x vymena komplet kulovych cepu. Snimace tlaku v pneu obcas nefunguji, takze auto se dostava do dojezdoveho rezimu, ve stredovem panelu se uvolnil uvnitr nejaky dil, takze auto vydava velmi neprijemne zvuky, DVD navigace obcas zustane cerna a vubec nenabehne, kdyz vypnete stabilizaci a trakcni kontrolu a snazite se driftovat, auto stejne blokuje obcas LZ, PZ kolo, tedy drift je velmi nevypocitatelny, chrakteristika se meni v prubehu slidu ap. Takze z toho auta jsem zklamany a jiz nikdy vice, podpobne zkusenosti maji i ostatni majitele techto aut. Auto je na rychlou jizdu v primce (da i 318 km/h a vcelku drzi) a je treba pocitat s nejakymi neprijemnostmi. Ja ale od auta ocekavam mnohem vic.

    loveawake.ru

    Welcome to the world of adult Dating loveawake.ru

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist