continental-hovori-o-hodnoceni-asijskych-pneumatik-a-vyzyva-k-lepsi-kontrole-klasifikace-na-eu-stitcich-352x198.jpg

Continental upozorňuje na hodnocení asijských pneumatik a vyzývá k lepší kontrole

test zimních pneumatik

Test zimních pneumatik provedený ADAC odhalil neshody v klasifikaci na energetickém štítku EU, bez systému kontroly trhu budou prý evropští výrobci v nevýhodě

Diskuze

6 komentářů

    Wifi

    Normální člověk si na auto pneu z číny a podobných pochybných států nedá. Pneu je to jediné, co drží auto na silnici, proto normální člověk pár stokorun oželí a připlatí si za kvalitu

    stanik

    Ano souhlasím! ALE, proč tedy čeští prodejci všeobecně to co se naučili ve škole praktikují i ve svém profesním podnikání. Jmenujte mi jediného prodejce, at kamenném obchodě nebo netu, jež informace neopisují ale, podávají své vlastní zkušenosti s nabízenými výrobky. A nejedná se pouze o autoweb, Zboží, Heuréka, Dobré pneu a většina dalších Kde tedy nalézt objektivní hodnocení a radu. A není to nakonec jen od Continentalu pouze obchodní konkurenční tah. Podobný jako v případě VW.

    stanik

    Jsem sice amatérským řidičem, jako je nás asi většina. Přiznám se, že při nákupu pneu, sleduji i hodnocení A- G at se jedná o letní nebo zimní pneu. A při porovnání druhého neméně podstatného faktoru samozřejmě koukám i na cenu. Už několik let používám letní Nexenky a zimní Hankooky, a u této praxe zůstanu, nikomu je nevnucuji ale mě vyhovují!!!!

    Wifi

    určitě to není jen tak projev konkurence.
    Stačí se zamyslet. Pneu buď na silnici drží (pak má menší nájezd) nebo velkou výdrž (ale pak nemá ideální chování)
    Takže logicky zimní či letní číny, na kterých se dá najet 50 a více tisíc, logicky nemohou být extra bezpečné.
    Jo, jinak než spoléhat na zkušenosti eshopu, je mnohem lepší zeptat se třeba v pneuservisu na zkušenosti s pneu

    Rejpal

    Rozdíl mezi brzdnou dráhou v jedné třídě je okolo 3 metrů. Je tedy zarážející, že laboratorní test v certifikované laboratoři je tak rozdílný oproti „reportérskému“ testu, ve kterém je rozdíl pro stejnou kategorii 15 metrů.
    Jak to tedy je? Brzdí „některé“ pneumatiky v „reportérském“ testu ADAC o tolik lépe, než v laboratoři, nebo brzdí „špatné“ pneumatiky v „reportérském“ testu o tolik hůře?

    Bob-an

    Na druhou stranu Michelinky zpravidla drzi a zaroven dlouho vydrzi (i kdyz treba energy savery nejsou uplne „lepivky“ ale porad jsou srovnatelne se streni tridou gum jako barum apod).

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist