Co ženám vadí na mužích-řidičích
Žhavé novinky o autech
Server Femina.cz si ve článku „Čím nás štvou chlapi za volantem“ vzal na paškál řidičské zvyky mužů.
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Žhavé novinky o autech
Server Femina.cz si ve článku „Čím nás štvou chlapi za volantem“ vzal na paškál řidičské zvyky mužů.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Docela jsem se pobavil, věřim tomu, že na 50% řidičů to platí 🙂 Sem tam jsem se poznal, což teda asi neni čím se chlubit 🙂
samozřejmě, vyjímky potvrzují pravidlo, ale ženy řídí jinak. sice opatrněji a rozumně, já jezdím agresivněji, ale když příjde na lámání chleba, smyk, blížící se kolize, přítelkyně na to není schopná zareagovat. kolikrát jsem ji i viděl pustit volant z úleku, to je něco se se nesmí stát, nedejbože ještě zavřít oči. většina žen nejsou a ani nechtějí být pány svého auta, nedokáží se vcítit do toho co to auto v tu chvíli potřebuje. pořád se mě ptá kdy je správné řadit, říkám, to musíš prostě vycítit. nemůžeš to drbat ale jet po dálnici na 5 tisíc otáček taky ne. možná to je tím, že jezdím závodně WRC, nebo chci od ní opravdu moc, tak už ji jen říkám ať si jede jak chce, ale necítím se s ní v autě bezpečně.
Clovek, ktery opravdu jezdi WRC by na normalni silnici a za normalniho provozu nejzdil agresivne, protoze tu agresi necha na zavodni trati. Jestli mastis Colin McRae rally na PS a pak to predvadis i na silnici a nedokazes sve pritelkyni vysvetlit polopate (co ji nevysvetlili v autoskole) jak dany motor jezi a co je pro nej spravny (kdy radit, kdy treba sundat nohu z plynu), tak jsi podle me machyrek co ma plnu pusu reci, ale skutek utek…. 😉
Možná se překlep, třeba chtěl říct že jezdí pro Johnny servis s WC.
http://neviditelnypes.lidovky.cz/fejeton-zena-za-volantem-08y-/p_spolecnost.asp?c=A111003_221911_p_spolecnost_wag
Při čtení mi na mysl vytanul nepřekonatelný D-Fensův článek z roku 03:
http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2003122901
\“Brzda: ten prostřední pedál. Má dvě polohy: nesešlápnutý (noha na něj netlačí) a šešlápnutý (noha jej zatlačí až nadoraz k podlaze).\“
Fakt jsou ženské tak špatné řidičky? Já se se slečnou v autě nebojím, tedy s tou mojí. Nedávná zkušenost s oblíbenou silnicí motorkářů (Buchlovské kopce) byla taková, že moje mladá se na místě spolujezdce bála, ale při cestě zpět jiný den (stejné auto, Focus 2008) řídila ona a já jí jen občas poradil, jak se to snažím dělat já. Nešlo o nějakou extrémní nebezpečnou jízdu (hodně posloužily jednoduché vysvětlení z místní (autowebové) školy pro řidiče). Stačilo pár zatáček a původně ustrašený výraz se změnil v takový úsměv, jaký jen je za volantem Focusu možný. Asi mám štěstí:) Ale řvát na ně a hrát si na pány tvorstva nemá smysl – aspoň v autě ne.
Jo. Ale v nose se budu šťourat dál.
No jen k tomu loktu … pokud člověk stojí v koloně a nemá klimu, tak by nejraději v autě nechal jenom ten ukazováček. Ženy řídí dobře akorát by si měli uvědomit, že u nich za volantem moc nefunguje to jejich kouzelné dělaní více věcí najednou. Takže jejich stravování, telefonování při vjezdu na hlavní, dělání si poznámek či nekonečné váhání vyusťující v ten nejpomalejší rozjezd před moje vozidlo v poslední chvíli z vedleší silnice a nekoukání do zrcátek mě občas až děsí. Je ovšem možné, že mam smůlu a to samé se děje i u mužů.
Já s ním souhlasím… řazení se prostě nedá naučit, u různých aut se může lišit a člověk prostě musí sám zjistit, kdy je to vhodný a kdy ne. Vysvětlit se to zhruba dá, ale prakticky to musí každej vycítit. Stejně jako např. jak hodně zatočit volant… 😀