Co týden dal: Znovuobjevení sportovního auta

Značky Toyota a Subaru dokázaly znova objevit sportovní auto. Podaří se stejný počin ještě někomu, nebo budou všichni koukat jen na spotřebu?

PONDĚLÍ
Konečně jsme se svezli Toyotou GT86. Je boží, a pokud máte jiný názor, podělte se o něj v našem fóru. K zahození není ani Kia Cee’d, ale jestli máte omezený rozpočet, je tu ojetý Opel Astra. Na opačném konci spektra je tuner Gemballa, který pokrývá auta diamanty a levný nebude ani Golf R Cabrio. Hodně peněz stojí i BMW Z4 Coupé Zagato, to už radši investujme do profesionální školy sportovní jízdy.

ÚTERÝ
O Toyotě GT86 toho možná ještě dost nevíte. A také se toho moc nevědělo o speciálním Ferrari Erica Claptona. Nevěděli jsme ani, kolik stojí nový Ford Focus ST – bude zřejmě levnější než Mercedes C 250 CDI Coupé. Na svět se dostal nový Renault Alpine A110-50 a také nové Porsche 911 Club Coupé, které si ale nekoupíte, pokud nejste členy klubu. Již brzy si ale možná koupíte novou Škodu Rapid.​STŘEDA
Fiat FreemontDacia Lodgy se chystají dobývat české zákazníky. Připravované BMW M7 bude dobývat spíše jiná území a zajímalo by nás, jaký s ním bude život na silnici. Také jsme zvědaví, jak to bude nakonec s registračními značkami na jméno a jestli Maserati dokáže vytvořit atraktivní umělý zvuk dieselů. Hudebník Steven Tyler na svůj Venom GT Cabrio o výkonu 1244 koní umělý zvuk potřebovat nebude.

ČTVRTEK
Zemětřesení v Itálii zavřelo továrny supersportů. Jeep zase zavře výrobní linku Compassu a mračna se stahují nad Dodgem Ram, který byl prohlášen nejnebezpečnějším autem na silnici. Peklo to bude i s Mercedesem GL63 AMG, i když ne z pohledu bezpečnosti, ale imidž. A když jsme u těch SUV, tak se podívejme na plány Volkswagenu a Škody. Zajímavější je ovšem nové Scirocco GTS.PÁTEK
Víte, jaká firemní auta se nejčastěji kradou? Kupte si „japonce“ a máte klid. Nebo aspoň do té doby, než všechno koupí Číňané. Ti totiž teď získali tunera Carlsson. BMW M6 s manuálem zase vzniklo jen kvůli USA, u nás ho nekoupíte. Jestli si chcete koupit něco speciálního a přispět na dobrou věc, Ferrari nabízí 599XX. Nám se ale stejně nejvíc líbí starý klasický Alpine A110.

Dalibor Žák

1.6.2012 1:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist