Co týden dal: Tokio za dveřmi

Nejztřeštěnější z velkých světových autosalonů se blíží a japonské automobilky se předhánějí v bizarních nápadech.

Pondělí

Porota mezinárodních novinářů prozradila, ze kterých aut bude vybírat Auto roku 2008.

Mitsubishi Evo v jejich výčtu chybí, kteroužto politováníhodnou chybu našich evropských kolegů jsme se snažili napravit stručnou historií tohoto japonského modelu.

Naopak nový Mercedes-Benz třídy C mezi kandidáty je. O to aktuálnějším se stal náš video test.

Britský fotbalista se snaží vydělat na Lamborghini Reventón. Naproti tomu Renault Clio 197 Cup se předmětem spekulace asi nestane, ale zábavy za volantem jistě nabídne přehršel.

Úterý

Je šance, že by antiradary mohly být zrušeny coby protiústavní?

Nejspíš ne, ale sen je to krásný. V takovém světě by se s novým Subaru Impreza WRX STi jezdilo mnohem líp.

Chcete vidět nové BMW M3 sedan na videu? Maličkost.

Rolls-Royce hlásí, že má vyprodáno. Volkswagenu podobná situace nehrozí, což by rád napravil novým sloganem.

Středa

Z japonského piva se člověku řádně zatočí hlava. Ale nebojte, halucinogeny v něm nejsou, studie Lamborghini Embolado fakt vypadá tak divně.

Japonské automobilky začínají ve velkém zbrojit na domácí autosalon v Tokiu. Jako jedna z prvních představila svoje novinky značka Subaru.

Mazda 626 také byla kdysi novinkou, ale už je to nějaký ten pátek. Dnes zajímá nanejvýš redaktory bazarových rubrik.

Vývoj nových aut není žádný med, jak se přesvědčila ambiciózní firma Caparo. Jednomu z lidí, kteří zkoušeli nový supersport T1, bylo z chování auta horko po těle.

Čtvrtek

Koho by furt bavilo číst dlouhé texty. Občas jen fajn odpočinout si u pěkné fotogalerie, zvlášť když je jejím obsahem Ferrari F430 Scuderia nebo Mercedes-Benz CL 65 AMG.

Japonská Mazda zaskočila publikum autosalonu v Sydney nabroušeným hot hatchem Mazda3 MPS Extreme.

Švédští řidiči mají značce Saab za zlé, že pro ně vyhradila málo kusů modelu 9-3 Turbo X.

Víte, co je to schlumpfenfilie? Nezdravá fixace na Šmouly.

Pátek

Terénní auta nejsou tak bezpečná, jak si mnozí myslí, upozornili odborníci z USA.

Navzdory tomu chce Mini zamířit z asfaltových silnic právě do volného terénu.

Evropská komise opět seznala, že jen ona ví, co je pro nás všechny nejlepší.

Kdyby se Marcos specializoval na vodík, mohl přežít. Na klasické sporťáky ale žádné subvence od EU nedostane.

Nizozemský designér nabízí adekvátní řešení všem, kteří se nechtějí ztrapňovat v obyčejném sériovém Ferrari 599 GTB.

Subaru už nebaví image značky pouličních závodníků. Chtějí, aby veřejnost v nové Impreze viděla normální alternativu ke Golfu nebo Astře. Proto nás eminentně zajímalo, jak se jim povedla základní Impreza 1.5R.

autoweb.cz

12.10.2007 4:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist