Co týden dal: První auto s řidičákem

Toyota Prius dostala řidičák. Ptáte se, co je to za nesmysl? Skutečně, v Nevadě splnila autonomní Toyota všechny podmínky k tomu, aby mohla sama řídit.

PONDĚLÍ
Zatímco Ondra testoval Renault Twingo s automatem, zjišťovali jsme, jaká úskalí na vás schovává ojetý Hyundai ix20. Pokud chcete nějaký crossover a potřebujete, aby byl rychlý, počkejte si na Nissan Juke-R s motorem z GT-R. Jestli vám stačí se jen tak občas projet, na Nürburgringu vás sveze Jaguar. Sami pak můžete investovat třeba do Imprezy WRX STI Combi, je to držák. Brzy se s ní také svezete po dálnici D8 až do Německa. A když už jsme zmínili Renault a Nissan, jejich koncern koupí celý ruský AvtoVAZ.

ÚTERÝ
Peugeot představil závodní speciál 208 pro soukromníky. S tím jsme ještě nejeli, ale měli jsme možnost vyzkoušet nové SUV Mazda CX-5. A teď něco pro tradicionalisty: rozloučili jsme se s atmosférickým řadovým šestiválcem BMW. S ním je život na silnici zatraceně příjemný.STŘEDA
Dávka italského charakteru – Ferrari 458 Italia i Califronia musí do servisu. Veterány se také musí pečlivě udržovat, pak mohou klidně stále závodit. Jako třeba český tým s Radicaly. Autonomní Toyota Prius na závody nemyslí – místo toho je ráda, že udělala autoškolu. A pokud jste i vy s čerstvým řidičákem v kapse, mohlo by vás zajímat nové stylové Twingo, které otestoval Honza Koubek. Sledujte video! Zajímat by vás mohl i chystaný malý Opel Adam. Pro Pražský hrad teď jezdí elektrická Octavia. Jestli pak Správa hradu pečlivě platí povinné ručení?

ČTVRTEK
A ze všeho nejhorší jsou… semafory, které z rozmaru hází přijíždějícím autům červenou. To asi nebude vadit elektrické Toyotě RAV4 EV a chystanému Volkswagenu CrossUp!, kteří myslí na pravdu, lásku a ekologii (aspoň na papíře). Alfa Romeo Giulietta jde trochu svou vlastní cestou a rozhodně má styl. A charakter. Zajímalo vás někdy, jak vlastně skončí použité pneumatiky? A co to vůbec testuje v Praze Mercedes? Nové áčko?​PÁTEK
Hybridní Audi Q5 je na poměry hybridů samozřejmě v pořádku, ale dává vůbec smysl? Schválně, jestli ho budou zákazníci žalovat za to, že papá víc, než udává výrobce. Bývalý The Stig Ben Collins tohle asi nehrotí, místo toho natáčí bondovky. Zatímco BMW aplikuje stánkařskou metodu „čím víc proužků, tím víc Adidas“ na modely divize M, někteří blázni si staví tryskové kadibudky. Jo, sranda musí být, třeba s takovým Lotusem Omega rozhodně. Není totiž nic lepšího než starou hranatou Omegou vyprášit kožich kdejakému supersportu. Veterány Škoda ale sází spíše na uvolněné tempo. Také, nač ten spěch?

11.5.2012 2:00| autor: Dalibor Žák

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist