co-tyden-dal-porsche-911-s-osmivalcem.jpg

Co týden dal: Porsche 911 s osmiválcem

Porsche 911

Ruf vyvinul vlastní osmiválec pro Porsche 911. Chytne se tohohle automobilka?

Diskuze

7 komentářů

    Lukáš Drápela

    Zdravím,

    tak pro mě osobně je nejzajímavějším článkem týdne zpráva, ve které uvádíte, že 918 Spyder od Porsche půjde do výroby. Ne skutečně ne proto, že bych snad o něj chtěl usilovat,(to bych pak neměl zapotřebí soutěžit o lístky na fotbal :)) ale proto, že se prostě jako fanoušek této značky těším na každé auto, jenž ze Stugharttu vypustí. A že nová 918 Spyder je podle fotografií kus! A to ještě naživo vypadá většina aut ještě lépe. Navíc mě zajímá jak moc se Porsche v zájmu snížení emisí dotklo výkonu, který i tak bude bezpochyby dost velký na to, aby se na dálnici postaral o rozruch. Porsche je jednoduše řečeno hlavně sportoví značka a sporťaky jsou, a vždy byly a budou, její předností a nepochybuji o tom, že by se tento krasavec stal jakkoli neúspěšný.

    Jan Cucu

    Nejvíce mě zaujal článek o tom,že BMW chystá malé lehké vozidlo,které se bude honosit znakem BMW na kapotě.Zaujalo mě to hlavně kvůli tomu,že se s tímto vozem automobilka odkloní od koncepce se zadním náhonem tak jako u MINI.

    Dalibor

    Pro mě byl osobně nejzajímavější článek "10 věcí, kterými řidiči ohrožují a otravují okolí", protože se jedná o věci, které se týkají nás všech a které většinu z nás "pálí". Je potom příjemné si přečíst na takovémto webu, že je nás víc, kterým bezohledné chování vadí a že existují způsoby, jak to řešit a to i bez zbytečných konfliktů.

    Hezký víkend všem.

    Véna

    Zdravím,

    článek dostávající mě do kolen a způsobující téměr padání ze židle, byl o těch bláznech na západ od našich hranic…

    V době, kdy převážná většina automobilek se pomátla se závody, kdo první bude mít v autě, na baterky, vodík, sluneční záři, vzchud a bůhví co ještě, spotřebu maximálně 0,5 l na půl roku, přišli chlapci se strojem s číslovkou výkonu, do které ani neumím počítat a momentem točivým jako u "Big Boye"…:) Líbí se mi, že se najdou cvoci, kteří k dvanáctiválcům nenechají přijít rez způsobenou hozením ho do hnusného "hrobu"…

    Že by si za něj člověk postavil barák s kompletní zahradou a tenisovým kurtem?

    Ale no tak….:)

    Jarda

    Nejzajímavější my přišel článek o tom ,že RalliArt končí ,protože to byla nejen ikona závodních Mitsubishi stejně jako AMG u Mercedesu .Přitom značka jako je Mitsubishi nemůže plně fungovat bez své sportovní divize.Předpokládám ,že Mitsubishi sestaví nový tým mechaniků pracujících na sportovních úpravách svých vozů ,nebo alespon najmou novou společnost ,která by se starala o jejich úpravu.Kdyby Mitsubishi nemělo závodní divizi tak by muselo odejít z Rally a to by pro ně byla velká ztráta takže nemůžou přestat s úpravami vozů

    Ondřej Maleček

    Mě zaujal článek o Koenigseggu Quant.

    A to z toho důvodu, že se Koenigsegg nenechal zastašit současnou eko-mánií (viz. Agera) a také proto, né každé auto na baterky musí nutně ujet jen kolem 100 km a to pouze plíživou rychlostí. Další plus mají zato, že i když je auto našlapané tou nejmodernější technologií, má 4 elektromotory a hromadu hodně těžkých baterií a bůh ví čeho ještě, tak váha vozu je úžasných 1680 kg!To je pouze o 10 kg víc než váží současná M3!!! Fotovoltanický povrch karoserie, takže už žádné parkování v garážích, ale nejlépe vystavit někam na jižní stranu 🙂 A ten výraz "lochnesky". Škoda, že nepřidali ještě fotečku výrazu tváře frajera za vonatem S klasse AMG, až se kolem něj tahle bestie neslyšně prožene jako blesk.

    Hugo Kottás

    Zdravím,

    pro mě se nejzajímavějším článkem stala samotná soutěž, ve které netradičně nelze vyhrát nic společného s tím, proč vlastně tyto stránky navštěvujeme. A tak vlastně vůbec nejzajímavější cenou je možnost setkat se s lidmi, kteří za tím vším stojí a tak nějak každodenně usměrňují naše vědomosti a sny o naší společné vášni, zpoza nepříliš osobního internetu a prohodit s nimi krátkou řeč v reálu : )

    Jinak mě nejvíce zaujal článek o Wanklově motoru, který byl výborně popsán od historie po samotný princip fungování, spolu s úsměvnými obrázky z minulosti. Jenom více takových technických článků.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist