co-tyden-dal-lamborghini-v-esuvecku-bohuzel.jpg

Co týden dal: Lamborghini v esúvéčku? Bohužel

Lamborghini

Na svět unikla zpráva, že italský výrobce supersportů chystá SUV. Ještě že se z hlubin vynořují noví úpravci či konstruktéři. Radost hledejme jinde.

Diskuze

6 komentářů

    Mspec

    Dobrý den pane Žák, laskavě si nechte předsudky a buďte objektivní. Nikoho nezajímá váš osobní názor při každém článku o jiném automobilu, než malém roadsteru a laskavě neschazujte ostatní druhy aut. Jsem zastánce malých sportovních sedanů, atmosférických motorů a pohonu na zadek, ale neschazuji crosovery, SUV a jiné, jen proto, že preferuji zmíněné. To jste redaktor? zahleděný člověk do sebe bez objektivity a rozumného myšlení dospělého člověka? už dávno jste dostatečně všechny informoval o vašich preferencích, tak už si je laskavě nechte, nikoho nezajímají. Raději se naučte poslouchat automobil, a dejte do svých článků informace o charakteru a chování podvozků, motorů a celkového ovládání automobilu. Navíc, i SUV má své výhody, tak jako každá jiná kategorie, a co subkategorie? ty jsou přece o ústupcích. navíc dnešní zákazníci si žádají crosovery a suv,a pro přežití a úspěch je mnoho automobilek potřebuje. Takže si nechte své každý den zmiňované preference a smiřte se, že to tak je. Vy můžete preferovat cokoli, ale nevnucujte své preference a názory, že to nebo tamto je špatně, ostatním, já to taky nedělám. Navíc, jen pro info, asi si nejste vědom toho, že pojem \“sportovní SUV\“ je míněno v rámci kategorie a je třeba ho brát s rezervou. Jak jsem řekl, jsem zastánce něčeho jiného ale hnusí se mi namachrovaní rádoby-redaktoři, kteří si hrají na chytráky ale jsou vykradení a naprosto neprofesionální. Světoví redaktoři, kteří opravdu rozumí automobilům a umí automobil ohodnotit a neřeší výšku nákladové hrany jako vy a ostatní čeští novináři, jsou objektivní a na nic si nehrají, kromě lidí z top gearu a autocaru – ti dělají pytloviny a taky o automobilu řeknou ho.no, navíc si protiřečí – jednou to samé auto ohodnotí tak, podruhé tak…

    Dalibor Žák, autoweb

    Sportovní SUV neexistuje. Je to jeden z největších blábolů. Jako to, že existuje globální oteplování. Dovedu pochopit \“sportovní off-road\“, ale SUV už svým založením být sportovní nemůže.

    Je to můj názor a jako takový ho prezentuji. Proto se taky pod článek podepíšu, aby bylo vidět, že se jedná o můj pohled na věc. Třeba by to některý z kolegů viděl jinak.

    PS: Nevzpomínám si, kdy jsem naposledy hodnotil \“výšku nákladové hrany\“. Jestli vůbec někdy… 😀

    Dalibor Žák, autoweb

    Sportovní SUV neexistuje. Je to jeden z největších blábolů. Jako to, že existuje globální oteplování. Dovedu pochopit \“sportovní off-road\“, ale SUV už svým založením být sportovní nemůže.

    Je to můj názor a jako takový ho prezentuji. Proto se taky pod článek podepíšu, aby bylo vidět, že se jedná o můj pohled na věc. Třeba by to některý z kolegů viděl jinak.

    PS: Nevzpomínám si, kdy jsem naposledy hodnotil \“výšku nákladové hrany\“. Jestli vůbec někdy… 😀

    Mspec

    Co si představujete pod pojmem SUV??? není to náhodou sport utility vehicle? asi náhodou jo, jenže je zkratka používána u všeho, co se má tvářit offroadově ale tehniku má většinou silniční. sportovní offroad? to zase připadá směšné mě, ale podívejme se na Porsche Cayenne – offroad vlastnosti a jisté jízdní vlastnosti na silnici, ale netvrdím, že je sportovní, pozor na to. Jinak přečtěte si článek na autorevue.cz – nový test BMW X3 xDrive35d a uvidíte jaký význam má slovo sportovní ve spojení SUV, že jde o sport v rámci kategorie a ano, je to pravda, takové auto prožene i Clio RS, ale je pravda, že Clio RS mnohem více vtáhne do děje, ovšem musí se uznat, že oba vozy jsou sportovní. Vím, že konkurenci si asi číst nebudete ale nehledě na to, co píše redaktor o automobilu, všimněte si co píše a jak – objektivní hodnocení s mírnou zmínkou o jeho osobní preferenci, velmi příjemně čitelný článek, protože je napsán profesionálně. A o tom byla má reakce, ne o pojmu sportovní SUV, ale o vaší neprofesionalitě a neobjektivnosti, v žádném testu či článku nejste schopen překousnout existenci SUV, přitom na je to velmi dobrá kategorie, pro určitou sortu lidí, sortu v níž minimum lidí si SUV nekupuje proto, že je v kurzu, ale pro přednosti jako lepší výhled, pohodlnější nastupovaní hlavně v případě pohonu všech kol pro průjezdnost mimo město při náhlém napadnutí velkého množství sněhu, který dělá často problémy některým autům i ve městě, a jiné stránky, pro které SUV existují, na co offroad s otřesným podvozkem, který se houpe jako loď, trocha pevnosti a \“sportovnosti\“ podvozku oproti nim je v SUV žádána a vítána. A napadlo vás, že SUV chtějí i profesionální řidiči právě pro zvyk, že sedí výše a že se jim lépe nasedané ale nechtějí houpavý a na delší cesty tedy nepohodlný podvozek a krabicovost offroadu? proč nesmíchat jistotu dojetí na místo s vizuální stránkou a praktickými vlastnostmi běžných automobilů. Třeba soused, ten si hraje na drsňáka a koupil si ojeté Pajero, se kterým jezdí opravdu jen po silnici – tento člověk si hraje na něco co není, na drsňáka. A tak si nekoupil SUV přestože by pro něj bylo lepší. Projeďte se Fabií první generace a korejcem nebo francouzem a zjistěte si rozdíl. Právě sportovnější tužší naladění podvozku SUV lidé kupující si tento vůz vítají, protože takový podvozek jim dává jistotu, a nemluvte mi o odskakování, pro vás odskakuje i trojkové BMW s M paketem, runflaty a 18\“, přitom to sedí na silnici jako přibité a v životě jsem v tomto autě nebo 130i s M paketem nepocítil odskakování nebo nepohodlí a to jezdím pro nejhorších okreskách v kraji.

    pol

    Souhlas,je to jeden z důvodů, proč už autoweb skoro nenavštěvuju.

    pol

    Souhlas,je to jeden z důvodů, proč už autoweb skoro nenavštěvuju.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist