Co týden dal: Koně, tuny, miliony

Uplynulý týden byl hodně bohatý na všelijaké hodnoty. Máme nové nejdražší auto světa, 810 tunového drobečka a nejhodnotnější automobilku světa.
co-tyden-dal-kone-tuny-miliony-1100x618.jpg Zdroj: archiv redakce

PONDĚLÍ
Hned v pondělí přišla jedna nelichotivá zpráva, totiž že BMW se chystá s řadou 1 přejít na pohon předních kol. No, řada lidí si to myslela už dříve, tak aspoň nebudou žít v omylu. Na druhé straně je tady lidová automobilka, která připravuje sportovní model – Volkswagen XL Sport požene vpřed 190 koní vysokootáčkového dvouválce od Ducati. Jestli by ve výsledku nebylo lepší trochu ubrat plyn a vychutnat si rally ve zpomalených záběrech nebo se podívat na faceliftovaný Hyundai ix35?

UTERÝ
Na koho byste si vsadili v souboji monster trucku versus proudového dragsteru? Ať už souboj dopadne jakkoli, v každém případě by se oběma závodníkům hodily základní informace, jak skladovat pneumatiky. To platí i pro takovou Škodu Octavia Combi RS TDI, u které se hodí mít několik sad předních gum v záloze…

STŘEDA
Porsche ukázalo své Turbo v pohybu, alespoň že video nekončí nějakou nepříjemnou událostí, třeba nárazem do svodidel, jako v případě Lamborghini Diablo. Ještě že Diablo nenarazilo do stromu, to by bylo asi ještě horší… Kromě toho známe cenu faceliftované Škody Yeti, která bude naše silnice brázdit v o něco větších počtech, než tomu bude u nového Cadillacu Escalade.

ČTVRTEK
Hybridní Range Rover se vydal prokázat své kvality v expedici do Bombaje, zatímco Chevrolet Corvette Stingray se poprvé podívala na drag strip. Podle poslední šuškandy se příští rok možná dočkáme Škody Rapid Coupé, čeho se ale dočkáme stoprocentně, jsou ostré bavoráky s pohonem všech kol, M5 a M6 nevyjímaje. Do toho Nissan začal pozvolna odkrývat novou generaci populárního crossoveru Qashqai a ze stejných luhů a hájů pochází i nejhodnotnější automobilka světa. Překvapení se ale nekoná.

PÁTEK
Stig, respektive jeho někdejší představitel, si dal vajíčkovou bitvu v uzavřených docích, Nissan 370Z si to zase rozdal s netopýřím mužem. Výsledky jsou v obou případech překvapivé, stejně jako informace, že se do Čech po osmdesáti letech vrací známé oleje. Naopak z WRC se loučí Sebastien Loeb, ze světa rychlých aut však rozhodně nezmizí, jen mění pole působnosti. Domov změnil i jeden veterán, mimojiné vůbec nejdražší auto na světě, Ferrari 250 GTO si neznámý sběratel pořídil za 52 milionů dolarů. Kolik by za to asi bylo BMW 4 Coupé, které odhalilo českou cenu?

5.10.2013 10:11

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist