Co ještě možná nevíte o pneumatikách
Pneumatika je to jediné, co nás drží na silnici.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Spíš by mne zajímalo, proč musím kupovat drahé pneu s vyskoým rychlostním indexem 260km/h, když tak rychle stejně nesmím jezdit.
A proč tak rychle nesmím jezdit, když v techničáku mám napsáno:
Maximální POVOLENÁ rychlost: 250km/h
?
Co je psáno, to je dáno, ne? 🙂
Jo, také jsem dneska na Vršovické (u Koh-i-nooru) potkal jednoho, co si maximální povolenou rychlost přečetl v techničáku.
Viděl jsem nádherný příklad toho, jak je správné, že na přechodu nedává přednost chodec, ale vozidlo. Chodec totiž vstupoval do vozovky v době, kdy nemohl toho v-max vůbec vidět, naštěstí v-max byla stále menší než rychlost zvuku, chodec měl dobrý sluch a také měl opravdu hodně štěstí, takže se stihl vrátit zpátky na tramvajový ostrůvek. V-max jel totiž v levém pruhu (kolem ostrůvku), tak jak to těm, co jedou víc než 200 km/h povoluje jeden zdejší právník.
No – já si jezdím zařádit do Německa a tam jsem už jel i 260 (teda s vypůjčeným Focusem RS), moje běžné auto dá tak max 220.
Na to jsou ty pneumatiky s tím rychlostním indexem.
A zatraceně mi vadily zimáky s indexem 210. Měl jsem strach je hnát delší dobu na hraně na hraně a musel jsem si pořád dávat pozor, abych se moc nepouštěl přes 200.
Ano, je to pravda, pneumatiky jsou to, co nás drží na silnicích a má velký vliv na bezpečnost jízdy. Já osobně na pneumatikách nešetřím.