Co dělat při defektu?
Rezervu už s sebou vozit nemusíte. A ještě ušetříte za benzín.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Z mojí zkušenosti, kdy jsem píchnul v životě zatím dvakrát vyplývá, že ani jednou bych ten tmel nemohl použít. Jednou se mi do penumatiky zarazil silný kus ocelového drátu, který nešel na místě vyndat – nutné použití rezervy- a ješte to bylo v neděli v 9 večer na Šumavě. Chtěl bych vidět co bych dělal bez rezervy. A podruhé na něž sem lokalizoval defekt odešla bočnice pneumatiky. V životě si nepořídím auto bez rezervy a na tu decku benzinu fakt kašlu, za ty nepříjemnosti to nestojí.
Souhlasím s Vámi. Po přečtění článku mě také napadlo, co dělat s neopravitelným defektem (proražený dezén…). V tomto případě je asi jediná možnost jak používat auto bez rezervy výše uvedené runflatové pneu, které je však za odpovídající cenu….
No pokud by autor napsal článek pořádně, tak by jste zjistil, že o defektu se dozvíte hned, a tudíš aby odešla bočnice pneu je nemožné, nebo spíše pak ignorace řidiče. Jak pneumatiky Runflat tak tato sada je vyrobena pro vozidla, které disponují systémem kontroly tlaku v pneu. Při defektu Vás na klesající tlak v pneu automobil ihned upozorní. Do běžného auta, které tento systém nemá, je použití runflat pneu sebevražda. Jelikož pokud pojedete na např. píchlé runflatové pneu rychlostmi pres 150kmh, tak ta pneu se tak ohřeje, že se může poškodit a vozidlo může ztratit trakci.
Ve středu sem jel po D1 a stálo tam na sjezdu volvo.Pěkně na ráfku (chudák hliníkáč)to mu chlapovy asi sada na lepení asi nepomohla.
Jo to mě nějak nenapadlo, že maji vlastně ten hlásič poklesu tlaku ale v tom prvním případě bych nikam nedojel uz takhle to mlatilo o podbeh. A volat asistenční službu kvůli pneu je taky suprová hurá akce. Já si i v kole vozim všechno na opravu a pak se směju lidem, který nemaj ani montpáky 😀
Defekt som mal 2x. Jeden bol pomale unikanie vzduchu. Druhy uz horsi. Vletel som do diery na uzkej ceste vecer a este snezilo. Mal som len lepiacu sadu, ktora mi bola v tej chvili naprd a navyse som nemal odvahu na ceste bez krajnice v takom case zastavit. Takze som isiel dalej este asi 500 m, kym som nedosiel na miesto, kde sa dalo bezpecne stat. Pneumatika bola samozrejme znicena, aj hlinikovy disk skriveny (v servise narovnali). Odvtedy vzdy vozim rezervu.
Celá léta jezdím dlouhé trasy a nikdy jsem nepíchnul tak, abych musel na cestě měnit kolo. Většinou šlo o pozvolný únik, který jsem zjistil až při měření na pumpě. Nedávno mi ale překvapivě rupnul celý ventilek. Tam by mi asi sada na lepení nepomohla. Jak jsem byl rád, že jsem měl s sebou rezervu! Změnil jsem názor na rezervu
Jezdit s tmelem je jen polovicni jistota pomoci. Diky nechci!!!!
Mě by zase zajímalo, jestli zadělaná pneu zevnitř od tmelu jde ještě nějak poladit, aby mohla na autě dále sloužit. Pokud člověk nejezdi na R15 a nebo nechce mít každou pneu jinou, tak asi cenu řešit bude:/
Málokterý řidič ihned pozná poloprázdnou pneu při defektu.Takže se zpravidla uvolní patka pneu od disku při úplně prázne gumě.A tak kolo nafoukne jen náraz vzduchu z tlakové nádoby.Kdo ji sebou asi vozí ?