autoweb.cz > Citroën > Citroën se dal v rámci propagace dohromady s Angry Birds
Citroën se dal v rámci propagace dohromady s Angry Birds
Přiznáváme, že kdyby šlo o spojení automobilky a filmu s nějakou náročnou tématikou, nebo umělecky těžkým dílem ve stylu film noir, asi bychom to tady neřešili, jenže, ehm, kdo z nás nehrál Angry Birds a nebavil se u toho?
Situace je tedy taková, že se Citroën při příležitosti premiéry filmu Angry Birds (která je naplánovaná na 11. května) spojil se společností Sony pro reklamní kampaň, v níž se mísí auta značky s rozzlobeným klanem ptáků!
Představovat Angry Birds asi nemá smysl, jde o herní fenomén, který teď míří na plátna kin. A odsuzovat ho předem by nebylo korektní, protože výsledek bude jasný až po shlédnutí, historicky víme, že film natočený na základech hry může být slušný (Lara Croft), anebo se prostě nepovede (Doom).
Nicméně zpět ke kampani, v té má každý pták vlastní auto, takže Ruďák je spojený s Citroënem C4 Cactus, Žluťas s C3, Stela s C1… Spoty zřejmě budou vidět na webu i v televizi, my se na ně můžeme mrknout rovnou tady a teď.