Citroën se dal v rámci propagace dohromady s Angry Birds

Auta a filmy k sobě patří, myšleno v rámci propagace značky či jednotlivých modelů. A může jít o filmové dílo vskutku bláznivé...

Přiznáváme, že kdyby šlo o spojení automobilky a filmu s nějakou náročnou tématikou, nebo umělecky těžkým dílem ve stylu film noir, asi bychom to tady neřešili, jenže, ehm, kdo z nás nehrál Angry Birds a nebavil se u toho?


Situace je tedy taková, že se Citroën při příležitosti premiéry filmu Angry Birds (která je naplánovaná na 11. května) spojil se společností Sony pro reklamní kampaň, v níž se mísí auta značky s rozzlobeným klanem ptáků!

Představovat Angry Birds asi nemá smysl, jde o herní fenomén, který teď míří na plátna kin. A odsuzovat ho předem by nebylo korektní, protože výsledek bude jasný až po shlédnutí, historicky víme, že film natočený na základech hry může být slušný (Lara Croft), anebo se prostě nepovede (Doom).

Nicméně zpět ke kampani, v té má každý pták vlastní auto, takže Ruďák je spojený s Citroënem C4 Cactus, Žluťas s C3, Stela s C1… Spoty zřejmě budou vidět na webu i v televizi, my se na ně můžeme mrknout rovnou tady a teď.

19.4.2016 2:24

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist