Citroën oživuje legendu Ami. Co následuje po ošklivém káčátku se zkoseným oknem?
3 fotografieCitroën
Citroën byl již od svého založení v roce 1919 vždy odrazem své doby, kdy přicházel s nekonformními a revolučními vozy, které se pak v očích motoristů staly ikonami. Na ženevském autosalonu 2019 představuje v předpremiéře svůj svobodomyslný přístup k...
Oživit designovou legendu s duší tím, že se stvoří bezduchý paskvil a pojmenuje stejně,nebo podobně..? Jsem zvědavý jaký zákazník přijde do showroomu a řekne: „Chci i-krabici s bluetoth ,wifi, několika porty USB a do ní mi dejte 4sedačky televizi a volant. Nezajímá mě design,hlavně, aby to umělo samo řídit.“
Byla doba, kdy byla auta ještě auty. 2CV, DS, SM, i to divné BX mělo svého ducha, kouzlo a OSOBITOST.
Marně hledám v novém Ami jednu, prosím jenom jednu společnou a hlavně hezkou spojitost s původním, elegantním Ami.
Nacházím ptačí budku s možností připojení k internetu – než boudě dojdou baterky.
Nějak nevidím souvislost s půdním AMI. Ani v ko nstrukci ani v použití. Blbost. A také by mně zajímalo, kde jste vzali označení „ošklivé káčátko“. Kachna (2CV) ano, ale ošklivá?
Samozřejmě, že „původním“, ne půdním a konstrukci, ne ko nstrukci.