Citroën na letošním pařížském autosalonu ponoří návštěvníky do prostoru ve stylu odpovídajícím image značky

Do prostoru, který je světlý a příjemný a který nabízí konkrétní důkazy plnění slibu značky „Be Different, Feel Good“. Čeká je moderní vize automobilového komfortu, kterou reprezentuje nabídka vozů v čele s novou C3, jež se představuje ve světové premiéře. Nabídne dva zcela nové koncepční vozy s výrazným charakterem, které píšou první řádky nové kapitoly historie značky, a představí služby a technologie zcela v duchu dnešní mobilní doby.

Citroën na pařížském autosalonu nabízí jedinečný „360°“ motoristický zážitek, modelovou řadu, která v návaznosti na C4 Cactus ilustruje schopnost značky Citroën vnést do nabídky automobilek nový vítr prostřednictvím vozů s výrazným designem, které svým komfortem a použitými technologiemi vyvolávají pocit pohody. Symbolem nového rozmachu značky je Nová C3, představená ve světové premiéře po boku posledních novinek, kterými jsou vozy E-Méhari, SpaceTourer, ale také Nový Citroën C4 Picasso, který je právě uváděn na trh.

Všechny tyto vozy kladou velký důraz na komfort, což je typický rys značky, jež se prezentuje programem Citroën Advanced Comfort®; dva nové koncepční vozy vystavené ve světové premiéře. Prvním je vůz CXPERIENCE převracející zažité principy designu a komfortu luxusních vozů, který je důkazem schopnosti značky Citroën působit na mezinárodní scéně a ve všech segmentech.

Druhý koncept představuje pro Citroën začátek nové sportovní éry (více informací 20. září); služby a technologie v duchu doby, které usnadňují přístup k mobilním službám a zjednodušují motoristům život. Pokud jde o služby mobilního připojení, jde například o systémy zabudované ve voze, jako je kamera ConnectedCAM CitroënTM ve voze Citroën C3, Citroën Connect Nav (nový online 3D navigační systém s hlasovým ovládáním) nebo pakety Citroën Connect Packs (monitoring, mapping, tracking), které doplňují nabídku Citroën Connect Box s paketem SOS & Assistance. Dále jsou to služby vyhrazené pro zákazníky, jako je Citroën Advisor a nový Product Advisor: interaktivní webové stránky určené pro názory zákazníků na kvalitu prodejen a produktů Citroën, které jsou v automobilovém odvětví vlaštovkou, nebo Citroën Carstore: webové stránky umožňující srovnávat nabídky nových vozů ve skladech sítě Citroën a přímo si online rezervovat model dle vlastního výběru.

Dále jsou to služby nabízené v aplikaci My Citroën spojující zákazníka s vozem, jež tak usnadňuje jeho běžné používání (připomenutí servisních prohlídek, asistence, domlouvání termínů v servisu atd.) nebo nové služby zlepšující mobilitu, jako je Citroën Rent; – barevný světlý stánek využívající příjemné materiály, útulný prostor, kde na návštěvníky čeká Maison Citroën, Le petit Citroën a interaktivní animace jako Citroën Origins nebo Photocall Connected Cam CitroënTM. Neopominutelné místo, které konkrétním způsobem ilustruje plnění slibu značky „Be Different, Feel Good“, kde na každého zákazníka čeká jedinečný zážitek a které předznamenává novou koncepci prodejen Citroën.

Tisková zpráva Citroën

15.9.2016 1:06

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist