Citroën C6 stále žije, představí se v Šanghaji jako nový Dongfeng Number 1…
3 fotografieCitroën C6
…a bude vypadat jako docela uhlazený kříženec Volkswagenu Passat s ingolstadtským nádechem. Však chce také znepříjemnit život prodloužené verzi Audi A6.
Zájem o C6 předčil očekávání. Plánována byla výroba 14 tisíc jednotek, pokud jich bylo 23 tis., pak se mi zdá, že plán splnili lépe než mnohé jiné automobilky. To by mne zajímalo, který mainstreamový výrobce jde do výroby modelu s tím, že ho vyrobí řády tisíců kusů. Němec myslí na prvního kupujícího a do 100 tis. km, pak se děj vůle boží. V tuzemském leadrovi si odřu lokty, to jak chtějí na milionu Octávií ušetřit miliardu za pořádné výplně dveří. A další tu a další tam. Hlavně že čecháček (hlavně diskusní) nám stále bude předkládat, jak jsou na tom jiní než prémioví či koncernoví špatně, jak neprodávají a jiné blbosti.
To je ostuda citroenu jako značky samotné jestli takto bude vypadat to bude podle mého ostuda pro značku citroen a sama tak sebe poníží ale ukáže čas
Vypadá jak Pašík 🙁 Doufám že to bude komfortní alespoň jak Citroen, protože C-Elysee mě děsně zklamalo, tak tuhý podvozek jsem od Citroenu nečekal 🙁
Ale to není Citroen, to je Dongfeng. Jen na stare lince přestěhované do Číny vyrabeji auto s jinou karoserii.