Citroen C5 Tourer 3.0 HDi V6
14 fotografiíCitroën C6
Šestiválcový diesel s aristokratickými kořeny posouvá model C5 blíž prémiové části trhu.
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
14 fotografiíCitroën C6
Šestiválcový diesel s aristokratickými kořeny posouvá model C5 blíž prémiové části trhu.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ježišmarja. Já chápu, že je to dobře vybavené, ale dokáže si někdo představit, jakou bude mít tohle auto cenu za tři roky? Bude to stát v koutě autobazaru a horko těžko se prodávat za tři sta padesát tisíc. Kdyby radši místo šestiválce vymysleli slušné ovládání rádia…
Co je špatně s ovládáním rádia?
po asi hodinovom tapani v reklamach, ktore pozieraju autoweb, naslednom skrateni jednotlivych testov , a naozaj neodbornych clankov tu uz nieje nic co by ma ako motoristu zaujimalo, obavam sa ze uz tento reklamaweb, alebo komlexweb uz nenavstivym…
Zrovna včera jsem jel ze starým modelem C5 3.0 V6 a tak impotentní řízení jsem ještě nezažil. To vlastně nebylo řízení, jako spíš kormidlování 🙂 volant od k počítači má lepší zpětnou vazbu 😀
Mam C5 r.v. 2005 po FL. To rizeni je sice opravdu dost zvlastni, ale neni to nic rusivyho. Cely to auto je ovsem zvlastni. Je zvlastni do takove miry, ze mu jsem ochoten odpustit cokoliv :oD. Jeste nikdy jsem si napr. pri cestovani na dlouhe vzdalenosti tak neodpocinul….
Panove panove, jste sami obetmi vlastni slepoty…V plne palbe jde tato kara koupit v nemecku za 30000 eur, tj 740000. Jaka zbytkova cena? Jake radio? Uz v tom nekdo z vas sedel? Predpokladam ze ne. Jizda v nove C5 je opravdu vyjimecny zazitek (pozitivne) ktery zadna jina znacka nenabidne ani za dvojnasobek ceny C5. Zkuste tedy prosim vyhlednou ze svych vytunenych a nudnych oktavek a golfu, prestante tak hltat tu nemeckou propagandu ktera nase servery tak dobre zivi…a objednejte si radej zkusebni jizdu, opravdu zazitek…
Naprostej souhlas! Jezdím hydro citroeny už přes 1Olet a je to opravdu životní styl. Není jiná volby…
Tahle nová c5 bude mým dalším kusem ve sbírce 🙂
C5 je krásne a hlavne fantastické auto už nejaký ten rok tiež jazdím na \“koulích\“ citroeňáci vedia o čom píšem. Ja len chcem podotknúť,nech mám jazdu na 10km alebo na 200km jazda je vždy obrovský zážitok a neuveriteľný relax! Fakt sa oplatí to vyskúšať ak sa niekto rozhoduje o kúpe v tejto triede áut ,mať auto v plnej palbe a o tretinu lacnejšie než konkurencia o komforte nehovoriac to stojí na zamyslenie.A plne súhlasím ,že mať citroen s hydractive je životný štýl a kto ho raz vyskúša už od neho neodchádza!!!
Hele tak to by mě ale zajímalo v jakym staršim HDi jsi jel. Pravděpodobně buď kecáš a nebo jsi řídil benzín, protože do C5 první generace se dával pouze 2.7 V6 HDi 150kW… mimochodem nevím ale mě se interier nové C5 je to krása. Doporučuji se podívat na driversweb.cz kde je krásná recenze kterou dělal kamarád. Já osobně tvrdím že kvalitou se Citroen C5 zlepšil a že dokáže konkurovat BMW 5 nebo Audi A6 a za ty peníze bych si docela bez ostychu dovolil tvrdit že je to lepší volba než výše zmiňované značky. a ted se pos…
3.0 HDi V6 není šestiválec koncernu PSA ale je vyvinut ve spolupráci s Jaguárem….
ale kulovy, je vyvinut PSA. Jaguar je od PSA kupuje v ramci spoluprace PSA – Ford a motor ma jinou specifikaci
Mám najeto cca 1.5mln km (jsem bývali taxikář) s 9 různých, převážně německých aut (Wolkswagen, BMW, Opel). Od r. 2007 vlastním Xantia Break (r.v.98). Do auto bez hydro-podvozkem se už nikdy nevrátím. Německé auto vás ODVEZE jako pytel bramborů. Citroen vás ODNESE jako mimino. Už nechci auto, které mě kope do prdele, ale musím ho přesto milovat, protože je německé. Naopak, chci vůz který miluje mně, který mě rozmazluje. Jen takový vůz si zaslouží mě vozit ať to stojí co stojí (stojí to za to). Čtu na webu vyloženě anti-francouzské články od pána \“odborníka\“ J. Červenka, který se svým křiklavým-maloměšťáckým pochopením o tom co znamená AUTO se snaží až na 300% vycucat všelijaké hovínko aby znehodnotil Francouzské auta a nechápu o čem vlastně bojuje. Buď mu někdo za to platí, anebo mu nějaký Francouz \“šlapal do zelí\“.
Tezke premlouvat tupce.
Sam jsem mel Citroen Xm a je to jak se pise
ZIVOTNI STYL proste bud se zamlouva nebo je zatracovan.
Ja mu propadl byt ted jezdim v Peugeotu ale pristi volba je jasna C5 3,0HDi V6 s automatem 🙂