Citroën C5 (od 2008)
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Velice pohledná a moderními technologiemi nabitá „cé-pětka“ láká zájemce o ojetiny úspornými turbodiesely i cenou. Co od ní očekávat a na co si dát pozor?
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
12 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
Velice pohledná a moderními technologiemi nabitá „cé-pětka“ láká zájemce o ojetiny úspornými turbodiesely i cenou. Co od ní očekávat a na co si dát pozor?
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Zdravim,jakoupak pouzivala tato generace automatickou prevodovku a je problemova?
Aisin AWTF-80 SC
O spolehlivosti mnoho nevím. Ale věřil bych jí ( příčně uložená planetová klasika s hydrodynamickým měničem ). U silnějších motorů asi zápasila se 450 Nm. Volvo používá stejnou ( možná s drobnými modifikacemi ) a spolehlivost je nadprůměrná
Díky,zrovna po ní pokukuju a rozhodně bych rád automat.Jen výběr je u nás malý.Takže to budu asi řešit dovozem.
Mám to úplně stejně. Jen nevím, jestli 2,2 HDi nebo 2,0 HDi. Dvoulitr mi přijde na tak těžký vůz slabý
Vlastním Peugeota 406, 2.0 HDI v 80kw verzi, který váží bez mála 1,5t a příjde mi, že to na to auto bohatě stačí, a to jezdím vesměs pořád v obsazení 3-5 lidí v autě + plný kufr. Dvoulitr s výkonem 103kw by neměl mít s autem o 100kg těžším žádný problém a měl by jet líp, jak moje 406. 1.6ka se s tím ale podle mě už zbytečně trápí…