Citroen C4 sedan: pomoc, blíží se to k nám!
16 fotografiíCitroën
Další auto původně vymyšlené pro Čínu míří k českým zákazníkům.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
16 fotografiíCitroën
Další auto původně vymyšlené pro Čínu míří k českým zákazníkům.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Tohle mi, vážená redakce, prosím nedělejte. Když jsem se podíval na fotky, na několik vteřin jsem skoro oslepl, udělalo se mi nevolno a co víc, Thalia mi na malý okamžik přišla jako docela hezké auto… 🙂
Je fakt, že nic odpornějšího jsem už dlouho neviděl.
Že i Citroën, ten tradiční elegán a nonkonformista, přijde s něčím takovým?
Proč taková slova? Design je věc osobního vkusu, a tenhle sedan mi příjde dokonce o špetku krásnější než 5-tidveř. hatch. Navíc, kufr sedanu je takový trezor, je takřka nemožné, aby se do něho dostal zloděj, (ikdyž se dostane do interiéru, tak zadní sedadla nesklopí (protože mají otevírání z kufru). To že sedan má malý nakládací otvor, to je druhá věc, ale každý nepotřebuje převážet kola v kufru. Na nákupy a "konfekční" kufry, je to paráda, víko nepotřebuje plynovou vzpěru, a jde lechce otevírat a zavírat., zkrátka, elegantnější, a kufr má velký na týdenní nákup v Tescu pro velkou rodinu….
mne sa tiez nezda daky skaredy
Te n zadek vypadá k zblití,komu se to líbí nemá všech 5 pohromadě a do Tesca můžu jet i fiatem..
Ja bych se toho nebal. Sedany nizsi stresni tridy u nas nastesti nejdou vubec na odbyt. Focus sedan druhe generace jsem na ceskych znackach napriklad nevidel ani jeden. Takze verim, ze se mi postesti nevidet ani tuhle kreaci.
I s odstupem casu je to suverene nejosklivejsi Citroen vsech dob. A co vic, tohle je suverene nejosklivejsi auto soucasne produkce. C4 navic neni ani nejak spolehlive auto, takze radeji se vyhnout ne sedanu, ale C4, nebo radeji Citroenu obecne.
Tak až tohle potkám, tak se tomu člověku budu vysmívat i přes okýnko naší šáde a budu si připadat jako vlastník nejkrásnějšího auta na světě. Ano ano, citroen ti zvedne sebevědomí:D
Tak nevím, nepřipadá mi to zase tak hrozné. Je ale pravda, že každou chvíli potkávám na silnici Fabii sedan (potažmo novinářský vzor elegance) a mám tedy už značně pokřivený vkus. Jinak je škoda, že Citroen nepostaví na této platformě kombi. To by mohl být zajímavý kousek.
Vždyť je to hezký. Klidně bych si ho koupil.
Jedni ho nenávidí a druzí ho milují.Design tohoto auta u mne vyvolává silné emoce, řekl bych láska na první pohled.Já bych si ho koupil hned.
Měl jsem možnost s tímto autem o víkendu najezdit pár set kilometrů. Prodloužení rozvoru se velice kladně podepsalo na zklidnění chování vozu. Také místa uvnitř, hlavně pro cestující vzadu přibylo. Podle mne dobrá volba rodinného vozu.
Neviem, fakt neviem, prečo také odsudzovanie toho dizajnu. Mne sa celkom páči. Dá sa totiž naňho nazerať aj tak, že to je architektonické spojenie oblúka a kvádra (pravda vpredu zaobleného). Celkom pohodička – nie je to však "tradičný" dizajn, je to trochu avantgardné. Francúzi boli vždy na špičke dizajnu – je to vidieť.