Citroën C4 Picasso (od 2006)
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
C4 Picasso láká zajímavou cenou, ale každá mince má dvě strany. Asi nejlépe vůz vystihuje titulek hodnocení TÜV: Žádné velké umělecké dílo.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
10 fotografiíAutobazary a vše o ojetých autech
C4 Picasso láká zajímavou cenou, ale každá mince má dvě strany. Asi nejlépe vůz vystihuje titulek hodnocení TÜV: Žádné velké umělecké dílo.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Neznám nikoho, NIKOHO, kdo má problémy s 1,6 Hdi. Je fakt, že všichni moji známí jsou rozumní lidé, co netankují v \“JZD\“ a lijí kvalitní olej, nejlépe TOTAL, který do nich prostě patří.
Ovsem ja znam. A statistiky TÜV mluvi zcela jasne…
No mam ten samej motor ma sice jen 66KW ale zatim šlape dobře. Tak to asi přijde ale 120 000km za sebou a zatim jen liju do nádrže naftu.
Hmm, když by se po webu už několik let nepotloukaly hlášky o tom, jak už i Němci šetří na servisech a pravidelný značkový servis zanedbávají, tak bych té TUV možná i věřil. Nicméně dnes rozhodně více platí to, co Michal napsal, bohužel.
Tak já tuto motorizaci 1.6HDI mám a musím opravdu potvrdit,že je to opravdu extrémně nepovedený motor ,viz. různá citroen fóra,nejenom že se po krátkej době odporoučely vstřiky ale motor měl neustále problémy s EGR a turbem,pořád se tam i přes to ,že jsem jezdil spíše delší trasy,usazoval karbon a dělalo to rznou neplechu.Dalšim velkym neduhem je samo jeho malej výkon,pro tento vůz absolutně nedostačující,pokud chcete trochu jet tak spotřeba letí hodně vzhůru až k 9litrům,že by byl úsporný to se říct vůbec nedá,známej ho má v C-Maxu a je ze spotřeby takté zklamán,dostat se pod 7.5l je nadlidskej výkon.
Hodně mě zklamala ale i elektronika vozu,od toho mě ale hned všichni odrazovali,že je to francouzský auto a elektrika si bude dělat co se jí zalíbí,výrobná zpracování je taktéž typicky francouzké ,napohled pěkné ale nekvalitně slícované a vrzající.Na to ,že to bylo moje první nově pořízené francouzské auto,tak vím, že už si od citroenu nic nekoupím,přispěl k tomu i neochotný autoriz.servis+přemrštěně drahý,neustále jenom měnil díly a chyba se ne a ne odstanit 🙁
Tak já mám od kolegy koupenou 1,6 Grand RV 2009. Motor čiplý na 103kW. Mám jej 2 roky, nemohu nic než jen chválit, jezdím město/mimo město 50/50. Průměrná spotřeba nikdy nepřelezla 5,4. Za poledních 5tis. km mám 5,2 (dle výpočtu tankování 5,4). Jen pro příklad s partií do Chorvatska a zpět cca 2600 Km spotřeba 5,2 (s pěti pasažéry a narvaným kufrem a také nutno podotknout že jsem nejel na spotřebu, jen podle předpisů kolem 130km na dálnicích).Krom výměny brzdných kotoučů a klasické výměny oleje a filtrů jsem do auta nevrazil ani korunu. Brzdy zejména při jedné kritické chvíli na cestě zpátky velmi kvalitně zabránily srážce, až jsem nevěřil, že dobrzdim. Současný stav najetých km je 90 tis. z toho 30 poslední dva roky. Nikde mi nic neklepe a zatím jsem nezaznamenal jediný problém. Takže z mé strany jen mohu doporučit